Outfit of the day with Sheinside

Acum cateva zile am primit un nou produs de pe site-ul meu preferat, si anume Sheinside! Pe pagina mea de facebook am in desfasurare un concurs la care premiul este o fusta tot de la Sheinside. Va astept sa participati acolo.

Revenind, acest cardigan (deoarece nu este nici paltonas si nici o bluzita oarecare) este din lana si  este foarte calduros. Imi place foarte mult modelul deoarece poate fi folosind in mai multe combinatii, iar lungimea acestuia este perfecta. Sigurul lucru care nu imi place este faptul ca ma face sa par mai plinuta decat sunt dar asta fac toate cardiganele sau hainutele mai largi.

Cardigan Sheinside (size S)
Blugi Sheinside (size S)
Camasa Sheinside (size S)
Botine Jollychic (size 35)


Black White Long Sleeve Plaid Pockets Knitting Coat












Machiajul de astazi: 
(Nu radeti de faptul ca nu am sprancenele facute si parul aranjat :)) )













You Might Also Like

55 comentarii

  1. Esti superba♡♥♡♥pupiciiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  2. ghizdavu iuliana simona;esti minunata ,te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Super sedinta foto,superb cardiganul si frumusica foc modelul :D ,multi pupici scumpa mea :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Draguta tinuta! Imi pot da un link catre jeansi,te rog?! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos cardigan, iubesc combinatiile alb-negru, e ok ca lungime si ti se potriveste perfect!

    RăspundețiȘtergere
  6. frumos cardigan...frumoasa foc modelul...si concurs super !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador blugii ♥ :o Cat costa? :o Si pantofii sunt criminali :)) :x :3 ♥ :**

    RăspundețiȘtergere
  8. ffrumoasa si ma chiajul este finut Rafay Daniela sunt.

    RăspundețiȘtergere
  9. cardiganul frumos si elegant.va vine f.bine

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos cardiganul şi iţi sta bine :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Eşti tare drăguţă, paltonul e superb ♥ Mi-au plăcut mult şi blugii. Pupici!

    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte draguta esti si iti vine cardiganul de minune. :) multumesc pentru concurs

    RăspundețiȘtergere
  13. Super cardigan,la fel si tu chiar si ciufulita ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. frumos cardiganul,frumos si machiajul! esti o draguta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Iubesc produsele de la ei mai ales ca sint de calitate si preturile sint foarte bune....super concurs bacea tunde

    RăspundețiȘtergere
  16. esti foarte frumoasa,la fel si cardiganul,iti sta foarte bine cu acel machia!

    RăspundețiȘtergere
  17. frumos cardiganul! multumim pt concurs

    RăspundețiȘtergere
  18. imi place cardiganul, multumim pentru concurs

    RăspundețiȘtergere
  19. Haaai maaa, ce bine semeni cu sora ta Cristina! :* va puup

    RăspundețiȘtergere
  20. multumim de concurs
    elena costea

    RăspundețiȘtergere
  21. hodorogea ciprian8 februarie 2015, 09:27

    Super concurs multumesc

    RăspundețiȘtergere
  22. Răspunsuri
    1. LACRAMIOARA ciobotaru8 februarie 2015, 12:17

      cu mult gust si stil

      Ștergere
  23. imi place cardiganul dar si machiajul

    RăspundețiȘtergere
  24. Cardiganul si pantofiorii sunt superi, super siconcurs multumim ! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. frumoasa tinuta multumim pentru concurs <3

    RăspundețiȘtergere
  26. Foarte frumoasa cardiganul, iti vine exceptional de bine. Mersi de concurs!

    RăspundețiȘtergere
  27. particip cu drag https://www.facebook.com/codreanu.ioanamonica/posts/849623561763901?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi place paltonasul mult! Cred ca am sa mi-l cumpăr si eu

    RăspundețiȘtergere
  29. Rotaru Gabriela Tatiana
    Superb cardiganul dar si persoana,multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  30. Foarte frumos cardiganul dar si machiajul! <3
    Esti foarte draguta! :-* <3

    RăspundețiȘtergere
  31. Foarte frumos cardiganul si la un pret accesibil. Iti vine foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  32. Foarte frumos cardiganul.....big like
    Maria Davidescu

    RăspundețiȘtergere
  33. Multumim de concurs :) , esti minunata :) , foarte frumos cardiganul si iti sta super.

    RăspundețiȘtergere
  34. multumim pt concurs.esti simpatica foc :)

    RăspundețiȘtergere
  35. ESTI O DULCE DE FETITA
    Breazu Rodica

    RăspundețiȘtergere
  36. Imi place toata tinuta ta.Cardiganul este superb ,iar tu esti o minune de fata.Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere
  37. Super cardigan,si machiajul e perfect :)) eu inca incerc sa fac combinatii insa la unul pun mai mult si la altul mai putin :))

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.