joi, 5 februarie 2015

Outfit elegant de Valentine's Day

Astazi vreau sa va prezint un outfit pe care eu il gasesc potrivit pentru Valentine's Day. Desigur ca acesta este alcatuit din produse marca Sheinside.


Valtine's Day Sale!

Valtine's Day is coming,come and get your sexy look!

Extra US$8 Discount Over US$55 Code:valentine8

Extra US$18 Discount Over US$115 Code:valentine18

Ends:Feb/14


 Atunci cand alcatuiesc un outfit mereu tin cont de produsul care imi place cel mai mult, in acest caz produsul ales a fost o pereche de pantofi rosii care mi-au demonstrat inca o data ca dragoste la prima vedere exista. Nu am putut rezista tentatiei de a-i evita, asa ca si-au facut si ei loc in cosul meu de cumparaturi.

Ii gasiti AICI(click)

Cum pantofii i-am gasit, acum urmeaza o noua sesiune de cautare si alegere. Pur si simplu nu imi pot lua ochii de la rochia aceasta, arata impecabil, de la model pana la culoare si pretul este foarte mic.


O gasiti AICI(click)

Nici accesoriile nu trebuie sa lipseasca de la tinuta noastra perfecta, asa ca am ales pentru ea aceasta pereche de cercei foarte frumoasa si speciala.

Ii gasiti AICI(click)

3 comentarii:

  1. Superb outfit scumpa mea,m-ai omorat cu pantofii :))))) ...sunt adorabili,multi pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Oohh, cum sunt pantofii!!! Si cerceii... <3 <3
    Rochia nu ma mai reprezinta ca stil dar si ea e... the dress to kill! :)
    Preturile sunt foarte bune, la pantofii sta altfel situatia dar... mi se pare firesc!

    Pupici, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.