duminică, 15 februarie 2015

In cautarea unei genti

Geanta este accesoriul meu preferat, este obiectul care completeaza perfect o tinuta, este cea care imi adaposteste si protejeaza obiectele de uz feminin, ea e cea care detine universul meu de cosmetice de zi cu zi.

Oricate genti am avea tot nu ar fi de ajuns, este obiectul de care depindem si nu ne plictisim niciodata. Datorita acestui lucru am facut o noua descoperire in aria internetului si anume Adona.ro, site-ul unde si gentile au personalitate, unde orice model se potriveste povestii tale, a outfit-ului tau. Intr-o expresie pe care am dezvoltat-o atunci cand am vazut site-ul pot spune ca este "Simplitatea care ne ofera cel mai complex aspect feminin." Asa descriu eu acest site. Daca v-am facut macar putin curioase va invit sa cititi si urmatoarele aspecte legate de acest magazin online.

Diversitatea site-ului Adona este impresionanta deoarece aici poti gasi genti office, casual sau din piele; modelele sunt de bun gust pentru ca nu am vazut nicio geanta pe care sa nu mi-o doresc. Pretul este elementul definitoriu atunci cand vorbesc despre o geanta sau cand vreau sa o cumpar. De ce sa mintim, oricat de mult ne-am dori rasfatul gentilor de mii de euro, atunci cand suntem in fata faptului implinit, tot o geanta cu un pret decent sau chiar mic este cea care ne atrage. Adona stie acest lucru asa ca preturile gentilor este mai mult decat perfecte si care se incadreaza in bugetul fiecarei femei care isi doreste un mic rasfat.

Deoarece suntem in luna iubirii si urmeaza luna femeii, putem gasi pe site foarte multe reduceri care iti vor face cu  ochiul la fiecare pas, sau mai bine zis la fiecare click. Fie ca doresti sa fii rasfatata de iubitul/sotul tau sau vrei sa iti faci singura in cadou, nu strica sa ii informezi pe cei din jur cu privire la acest site. Nu se stie niciodata de unde poti avea parte de o surpriza.

De la diversitatea site-ului ajungem la felul in care plasam o comanda. Daca ai cumparat macar o data online cu siguranta te vei descurca la aceasta categorie deoarece este foarte simplu. Dupa ce iti alegi produsul sau produsele preferate, le adaugi in cos apoi poti apasa pe butonul "spre finalizarea comenzii", adauga apoi adresa de livrare si apoi apasa " plaseaza comanda".

Daca te intrebi cum poti plati, raspunsul este iarasi la fel de simplu. Plata se efectueaza in momentul in care primesti coletul de la curier, adica ramburs. Livrarea dureaza 1 sau 2 zile in functie de ziua plasarii. La comenzile de peste 200 lei transportul este gratuit.

De la detaliile tehnice revin la asprectul site-ului care mie imi place la nebunie. Este atat de simplu si usor de parcurs incat ma face sa revin de fiecare data sa mai vizualizez un produs si sa il adaug pe listuta mea de dorinte, o listuta pe care trebuie sa o aiba orice femeie.

Deoarece vreau sa va faceti o idee in legatura cu produsele de pe site, va voi arata doua dintre gentile mele preferate:


Geanta Paris este una dintre preferatele mele datorita modelului simplu si de efect; este o geanta incapatoare si poate fi accesoriul perfect pentru multe combinatii vestimentare.




Geanta Lia m-a fermecat prin culoarea ei intensa si care prezenta punctul forte intr-o tinuta.

Daca sunteti in cautarea unei genti eu va recomand cu drag acest site. 

9 comentarii:

  1. Mmm ce de frumuseti sunt pe site...cam greu de luat o hotarare! :) imi plac mult alegerile tale,cea neagra e the best!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super dragute modelele alese de tine,Geanta Lia m-a atras si pe mine cu culoarea ei minunata,dar preferatele mele sunt Mia si Suzanne.....ha ha,ti.am dat de lucru,sa vezi care sunt modelele mele preferate :))))) ,multi pupici,o duminica frumoasa sa ai draga mea :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima geanta o am si eu , dar cumparata de pe un site de afara. Este tare frumoasa,insa dupa cateva purtari mi s-au desfacut manerele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Au genti foarte frumoase,mi-ar fi placut sa primesc si eu astfel de cadou de V-day,oh well,poate altadata.Am vazut si eu vre-o 2 care mi-au placut mai mult ,una mare si incapatoare http://www.adona.ro/geanta-carmela.html si una mai rosiatica http://www.adona.ro/geanta-carissa-red.html .O zi frumoasa ai.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună, draga mea :* Sunt andreea grecu. Ador gentile. Sunt superbe și chiar duc lipsa de astfel de genți. Așa încăpătoare și elegante. Sa le porti sanatoasa și cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac alegerile tale .Am vizitat si eu site-ul si chiar imi place ce am vazut.mariana cioranu

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt suuuperbe. O să fac o vizită site-ului, poate chiar voi plasa o comandă cândva. Au preţuri bunicele pentru calitatea promisă. Mai ales că genţile ca şi aspect sunt tare frumoase ♥ Pupici!!


    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase gentile <3 eu as alege prima geanta ca se potriveste la orice culoare si mi-se pare ca e destul de incapatoare,de cand am nepotelul trebuie sa car dupa mine si lucruri deale lui :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt dragute,dar eu nu imi iau genti asa mari dupa mine,nu am ce sa tin in ele,de obicei un ruj si un corector imi ajunge.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.