Geanta Carmela de la Adona

Acum ceva timp v-am rugat pe facebook sa ma ajutati sa imi aleg o gentuta, si spre uimirea mea 88 de persoane m-au ajutat cu aceasta alegere. Dupa cum o sa vedeti in pozele ce urmeaza, am ales geanta a doua si imediat cum m-am hotarat am dat comanda. Cel mai frumos sentiment a fost cel in care m-am trezit cu gentuta acasa la 2 zile dupa efectuarea comenzii. Este clar ca rapiditatea livrarii este unul dintre lucrurile ce ma atrag la site-ul Adona, dar mai multe despre site in general gasiti in articolul din urma.

Astazi vreau sa va vorbesc doar despre Geanta Carmela, cea care are acum loc de cinste in outfit -urile mele.

Geanta este cu adevarat foarte incapatoare si care atrage privirea prin simplitatea sa. Pe langa faptul ca este confectionata dintr-un material de calitate, ea poate fi accesoriul perfect pentru multe outfit-uri. Mie mi-a atras atentia forma ei de altfel foarte populara printre randurile femeilor, dar si forma de triunghi dintre manere, care o face sa se deosebeasca printre multe alte genti.

Simplitatea ei este marcata de culoarea sa, dar aplicatiile aurii din lateral unde poate fi prinsa breteaua si fermoarul de aceeasi culoare, ofera o tenta de mister.

Felul in care sunt prinse tortile este unul mai special, materialul este piele ecologica , lungimea este de 32 cm, iar inaltimea este de 23 cm. Interiorul este prevazut cu un singur compartiment , un buzunar micut cu fermoar si doua simple.








You Might Also Like

6 comentarii

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eşti tare drăguţă ♥ geanta e superbă, dar mai erau altele modele pe adona parcă mai frumoase, să ne anunţi dacă îţi mai iei :* te pup cu drag! ♥


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună, draga mea :* Sunt Andreea Grecu. Chiar acum ceva vreme ne-ai pus sa ghicim despre ce vei vorbi de curând . Indiciul era în poza. Și chiar geanta a fost cea ghicit a de multe persoane. Îmi place mult. Mai ales cum o scoți în evidenta. Mulțumim, sa o porti sanatoasa :* :) ;),

    RăspundețiȘtergere
  4. E draguta,ma bucur ca fetele te-au ajutat in alegerea ei,sa o porti cu drag,multi pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place ce ti-ai ales.Asa as vrea si eu fiindca este mare si incapatoare.Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.