miercuri, 4 februarie 2015

Fulgii de porumb Rommac

Fulgii de porumb sunt preferatii mei in aproape orice moment al zilei, ca mic dejun sau ca si gustare. 

Fulgii de porumb  sunt o buna sursa de acid folic si  tiamina, care ajuta la formarea de noi celule, prevenirea bolilor de inima si producerea de energie. Fulgii de porumb sunt foarte scazuti in grasimi saturate si o sa va ofere o satietate buna. In acelasi timp, au un continut foarte ridicat de fier. Fierul este un component principal al hemoglobinei. Este nevoie de o dieta bogata in fier pentru a mentine nivelurile de sange sanatoase. Fierul ajuta la mentinerea in alerta a creierului. 
Ceea ce apreciez cel mai mult la fulgii de porumb Rommac este ca ma ajuta in mentinerea siluetei deoarece sunt foarte satiosi. De curand am gasit o reteta care se bazeaza pe acesti fulgi de porumb, care te va face sa devii dependenta de gustul autentic al acesor gustari. In primul rand trebuie sa punem intr-o caraticioara la fiert mierea, untul, zaharul si untul de cocos; dupa ce au fiert lasam 2-3 minute apoi adaugam ciocolata rupta in bucati pentru a se topi. Amestecul se toarna peste fulgii de porumb si lasam sa se raceasca iar cu o mana unsa cu unt luam bucatele si le dam forma de sfera, se aseaza pe un platou si se lasa la rece. 

In cateva minute avem un desert santos si delicios. 

Fulgii de porumb Rommac sunt preferatii mei, eu ii prefer la micul dejun alaturi de un iaurt gustos. Acestia constituie aportul meu zilnic de energie care nu imi afecteaza sanatatea ci o imbunatateste la un pret foarte bun, si un gust care nu ma dezamageste. 
Fulgii de porumb

Ei pot fi consumati in functie de preferinta fiecaruia, dar rezultatele sunt aceleasi, o viata sanatoasa alaturi de o gustare crocanta si plina de beneficii.







Un comentariu:

  1. Si mie imi plac,in general ii pap cu lapte batut,sunt super gustosi :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.