FLORMAR Maxxl Extreme Lengthening Mascara

Rimelurile sunt noua mea pasiune, am deja un inceput de colectie chiar daca mie nu imi place sa am desfacute mai multe deodata deoarece se usuca prea repede. Noul rimel care a intrat in posesia mea este Maxxl Extreme Lengthening Mascara de la Flormar.

Nu mai este un secret faptul ca produsele Flormar sunt printre preferatele mele, poate chiar cele care imi plac cel mai mult.

Sa vorbesc despre acest rimel... imi place foarte mult ambalajul sau deoarece mi se pare foarte elegant si care sare in ochi, cantitatea sa este de 8 ml, periuta este exact pe placul meu, are perii bine definiti, perfecti atat pentru volum cat si pentru a defini genele intr-un efect glamour. Culoarea este un negru intens iar rezistenta sa este de peste 8 ore.

Sunt foarte multumita de acest produs si il recomand cu caldura.

Inainte & Dupa (o singura aplicare):


Imagini rimel:





Rezultat machiaj total:


You Might Also Like

8 comentarii

  1. Esti o frumoasa,iar genele tale arata demential cu ajutorul rimelului Flormar.Inca nu l-am incercat, multumesc pentru review!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos. Chiar pare interesant, și periuța. Cantitate convenabila.. ești foarte frumoasa, ador ultima poza. Andreea Grecu :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata bine,insa eu nu am gasit rimelul sa-mi lungeasca genele asa cum vreau eu,poate candva voi incerca cu gene false ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eşti tare frumoasă, iar rimelul pare să dea un efect drăguţ.


    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti o frumoasa si jumatate.. iti sta tare bine..

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru recomandare,ador acest gen de periuta,fage genele superbe....o duminica frumoasa draga mea ,multi pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place acest rimel de la Flormar ,nu l-am incercat inca dar mi-as dori.Periuta este foarte buna ,rezista mai mult de 8 ore in comparatie cu ce am folosit eu .Si de ce nu merita sa-l cumpar .Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere
  8. Suuper. E minunat, Flormar este o marcă lăudată nu am încercat-o pana acum, dar sunt sigura ca m-ar mulțumi. Ești adorabila în ultima poza. Mulțumim mult. Te puup :* #Deea

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.