marți, 3 februarie 2015

De ce sa alegem machiajul

Am ajuns la varsta in care machiajul este o parte esentiala a zilei, un moment dedicat doar mie si tenului meu. Nu ma machiez pentru a ascunde imperfectiunile mele, ci doar pentru a-mi pune in evidenta cele mai frumoase trasaturi, trasaturi ce ma definesc.

Machiajul este o necesitate pentru orice femeie care isi respecta feminitatea, care doreste sa se impuna in societate si care doreste sa atraga privirea. A te machia nu inseamna ca iti incarci tenul, poti foarte bine sa porti doar un pic de rimel si un ruj nude, dar purtate cu eleganta si rafinament.

O femeie machiata frumos si delicat va fi privita mult mai bine decat o femeie neingrijita si cu trasaturi sterse. Eu cred ca frumusetea se masoara in detalii, pentru ca ele ne definesc ca persoane, ele ne fac sa ne deosebim in multime.

Machiajul a devenit parte din rutina mea zilnica, alaturi de ingrijirea constanta a tenului meu deoarece trebuie protejat de posibilii daunatori. Mereu ma simt mai sigura pe mine, mai feminina, mai speciala atunci cand sunt data cu ruj sau cu un creion ce scoate in evidenta culoarea ochilor mei. De cate ori, tu, ca femeie, nu ai admirat o linie perfecta de tus la cea care trece pe langa tine pe strada?! De cate ori nu ai admirat finetea data de un strat subtire de fond de ten, sau niste obraji proeminenti datorita blush-ului? De multe ori, sunt sigura... nu exista femeie care sa nu fi admirat niciodata tainele machiajului.

Cel mai important atunci cand vine vorba de machiaj este brand-ul pe care ni-l alegem pentru a infaptui aceasta arta, ca pana la urma machiajul este o arta in plina dezvoltare. Alegerea mea atunci cand vine vorba de infrumusetare este site-ul Canar, pentru ca iubesc cumparaturile online si de calitate.  Pe acest site gasiti multe produse de la brand-urile cele mai cunoscute la preturi mai mult de cat avantajoase, cum ar fi produse de la Lancome, Clinique, Dior, Clarins, Estee Lauder, Origins, Yves Saint Laurent. 

Cand ma gandesc la machiaj, mintea mea imediat asociaza cuvantul cu adjectivele luminozitate, claritate, perfectiune, acuratete, simplu si de efect. Aceste adjective pot fi atribuite si acestui site care pe mine m-a cucerit de la prima accesare. Se spune ca nu infatisarea este totul, dar sincer tot ce este placut la vedere place si inimii.

Eu m-am indragostit de aceasta paleta care este tot ce isi poate dori o femeie. Pentru detalii click pe imagine.

Machiaj - canar.ro



In concluzie daca va considerati cu adevarat demna de admiratia celor din jur, machiajul poate fi arma cea mai buna pentru atragerea atentiei. Nu ezitati niciodata sa fiti in centrul atentiei, sa atrageti priviri si invidia doamnelor care nu se vor putea ridica la inaltima dumneavoastra, machiajul este si va fi mereu cea mai buna modalitate de a iesi din anonimat.

Un machiaj reusit este un machiaj care iti pune in evidenta trasaturile si care te face sa te simti bine in pielea ta, alege produsele cele mai bune pentru un ten fericit si o viata fericita.

Mai multe detalii despre tainele machiajului gasiti aici(click).





6 comentarii:

  1. Da ai descris perfect machiajul 😍ador produse Dior chiar dacă au preţul pe care îl au...merita

    RăspundețiȘtergere
  2. Da , sunt de acord cu tot ce ai afirmat mai sus! Un machiaj frumos nu inseamna neaparat sa folosim extrem de multe produse, ci sa folosim cateva, exact acelea care ne plac in mod deosebit si care ne scot in evidenta trasaturile . Deasemenea , sunt de parere ca mai importanta in privinta produselor de machiat este calitatea, nu cantitatea! ;) O zi frumoasa sa ai! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună, draga mea :* Sunt Andreea Grecu. Îmi place mult paleta. Arata super. Și la ce preț are, sigur e foarte buna. Mi-as dori-o și eu! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. nice
    follow to follow?
    http://defishencia.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte draguta paleta,da,asa este avem nevoie de machiaj,suntem femei si trebuie sa aratam mereu bine <3

    RăspundețiȘtergere
  6. O paleta care isi merita pretul ,si asa este o femeie care vrea sa fie frumoasa trebuie sa se aranjeze .Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.