vineri, 6 februarie 2015

# cea mai buna masca de par # masca de par minune

Am descoperit masca de par minune

Am primit acum ceva timp spre testare o noua masca, si anume o masca pentru par de la triodeluxe. Am testat-o timp indelungat pentru a-mi face o parere cat mai exacta in legatura cu ea si concluzia o veti afla la finalul articolului.

Atunci cand aleg un produs pentru par nu tin cont de pret si nici de brad, eu ma axez pe ceea intereseaza si anume promisiunile de pe ambalaj sau din descrierea lui. Alegerea mea a fost masca Salon Hits Revlon cu ulei de argan,in si cyperus care se lauda cu proprietati anti-incretire, netezire, volum, hraneste, repara, fortifica. 





La pretul de 32 lei ea vine in cantitatea de 250ml si intr-o cutiuta adorabila, care mi-a furat privirea.

Modul de utilizare este cel mai simplu pe care l-am intalnit pana acum, eu nu sunt o fana a minutelor pierdute in asteptarea efectului dorit, nu! Scurt si la obiect! Sunt sigura ca toate persoanele de sex feminin s-au confruntat macar o data cu lenea de a astepta 15-20 minute pentru a-si face o masca, drept urmare eu renuntam la ea dupa primele 2-3 folosiri. Lenea-i mare, timpu-i scurt. Ei bine, masca aceasta mi-a intrecut orice, dar orice asteptare. Se aplica uniform pe parul umed, asteptam 2-3 minute si apoi limpezim. Ce poate fi mai simplu de atat?

Pe langa faptul ca m-a uimit pur si simplu rapiditatea aplicarii si clatirii, rezultatele au fost vizibile de la prima folosire. Da, prima folosire... nici eu nu credeam ca este posibil sa fiu atat de multumita de o masca pentru par.

Dupa folosirea ei parul se descurca si este foarte matasos (ce n-as da sa va pot arata prin scris). Dupa ce se usuca se vede o ameliorare a buclelor si dupa ce il intind cu placa, surpriza, sta intins pana la urmatoarea spalare... ceea ce la mine este vis! Parul meu nu statea intins mai mult de 30 de minute.

Cantitatea este suficienta, am folosit-o mult timp si nu s-a consumat nici jumatate, mirosul este foarte placut, initial aplicam doar pe varfuri deoarece toate mastile din trecut imi ingrasau parul. De dragul experimentelor am aplicat si la radacini si iarasi surpriza, nu mi l-a ingrasat si l-a facut si mai matasos.

Chiar daca articolul acesta pare o exagerare, de parca as vorbi despre un produs minune, nu e deloc o exagerare. Merita din plin achizitionarea lui, in viata mea nu am laudat un produs atat de tare. Eu cu siguranta o voi recumpara atunci cand o voi termina. Ramane sa va convingeti si voi. O gasiti AICI(click).   Mentionez ca efectele unei masti, in general, depind si de tipul de par, de felul in care raspunde la anumite substante.




8 comentarii:

  1. Wow! Pare masca minune, chiar m-ai pus pe gânduri! Mă bucur că ai găsit cel mai potrivit produs pentru tine!
    Eu folosesc clasicele uleiuri naturale de măsline, cocos, argan şi sunt mulțumită de ele.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar m-ai făcut curioasă. Mai ales că tot ce vreau este un păr drept perfect. Te pup cu drag şi aştept şi alte produse pentru păr care te-au mulţumit dacă se poate! :*


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesanta masca. Eu sincer nu folosesc masca. Oare am de pierdut? :) ( Andreea Grecu)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma-i facut curioasa,probabil ,cat de curand imi voi lua si eu aceasta masca minune,ar fi perfecta pentru parul meu cu fitze,care sta numai cum vrea el :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu o sa o cumpar ,sincer nu folosesc nici-o masca si citind articolul tau si aflind pareri bune despre ea merita sa o cumpar .Multumesc pentru articol.Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere
  6. Hm,interesanta dar nu mai folosesc masti cumparate,imi fac in casa.

    RăspundețiȘtergere
  7. interesanta descrierea... cred ca mi-ar fi de folos...

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca pe aceasta am s-o aleg si eu!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.