Wishlist de primavara



    Imi place sa fac cumparaturi online, cred ca deja stitit asta. Si printre magazinele online preferate se afla si Sheinside. Deja am cateva comenzi plasate la ei, comenzi care deja au ajuns si am chiar inca vreo doua care urmeaza sa ajunga in mainile mele. Tot timpul rasfoiesc site-ul, imi plac noutatile lor si mai ales ofertele care sunt in fiecare zi, oferte care mai de care mai tentante.

    Am vazut destule produse si sutn cateva acre m-au cucerit iremediabil si deja se afla in cosul de cumparaturi, asteptand sa fie comandate si sa ajunga la mine.

   Mi-am ales hainute ce pot fi purtate atat in sezonul rece insa si atunci cand vremea se va mai incalzi. In plus comanda va ajunge cam intr-o luna, timp suficient cat vremea sa se mai imbunatateasca, sper eu.

   Sa nu o mai lungesc, o sa va arat ce am eu pe wishlist.















You Might Also Like

3 comentarii

  1. :) Tricoul acela l-as lua chiar si numai pentru fluturii din pattern!
    Imi place si paietatul! :D
    Pentru topul negru eu n-am spatele potrivit... :))

    Spor si inspiratie la shopping, Madalina! Multi, multi pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Si fiica mea are un pulover in acest gen,la spate este decupat in V si are lantisoare agatate,este superb....ai gusturi minunate,nu mai trebuie sa iti spun asta :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.