luni, 29 decembrie 2014

Wishlist de iarna cu Sheinside

Lista mea de dorinte parca nu mai are sfarsit, si de data aceasta vreau sa imparasesc cu voi cateva idei de tinute pentru aceasta perioada. Vremea de afara ma face sa fiu melancolica si categoria de produse care imi vine in minte este: pulovere, si de ce nu... cardigane.

Primele pe listuta mea sunt produsele de mai jos, sunt sigura ca sunt foarte comfortabile si calduroase, perfecte pentru o zi rece de iarna alaturi de o carte buna si o cana plina cu ceai dulce. Culorile alese de mine sunt calde, care creeaza o atmosfera de liniste si pace, fiecare model iese in evienta prin simplitate si naturalete, calitati care sunt arma secreta a fiecari femei adevarate.



Din categoria urmatoare aleg tot niste produse simple, care pot fi purtate in combinatii diverse fara a reda senzatia de prea mult. Cardigane care pot fi accesorizate si care sa atraga atentia in mod subtil. 



Pe site gasiti o multitudine de modele, pentru fiecare gust si atitudine. Eu garantez pentru calitatea lor deoarece am multe produse de la ei de care sunt incantata. 

32 de comentarii:

  1. Buna!Puloverele sunt foarte frumoase,ca de altfel multe lucrusoare de pe Sheinside!Sper ca intr-o zi sa-mi fac curaj sa plasez o comanda!Iti doresc Sarbatori Fericite si indeplinirea wishlist-ului tau!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic sa iti faci curaj, merita. Daca ti-e teama ca nu o sa le primesti, plaseaza pentru inceput o comanda micuta ca sa vezi cum e si sa nu pierzi multi bani. Eu nu am probleme cu livrarea, sunt cei mai seriosi. Si daca totusi nu vrei sa pierzi niciun ban, poti sa apelezi la Bonus Points Program, faci banuti usor si cand strangi destul poti da o comanda. Te pup :*

      Ștergere
  2. superbe pulovarele absolut.toate lucrurile sunt. frumoase rafai daniela sunt...

    RăspundețiȘtergere
  3. La primul pulover imi place si pe nuanta albastru electric. M-as fi asteptat ca cel de-al doilea sa aiba pret mai mare, dar m-am inselat! :)
    Imi plac mult haina wine red si cardiganul din al doilea colaj.
    Subscriu in ceea ce priveste calitatea produselor!

    Multi,multi pupici, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place nuanta de albastru electric, am zis ca pentru colajul acesta sa aleg niste produse pe nuante cumintele. Si tu ai gusturi bune in materie de hainute, mereu iti admir tinutele. Te pup, draga mea Ilda!!

      Ștergere
  4. Foarte frumoase puloverele se vede ca sunt calduroase <3 Si cardiganele imi plac <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Puloverele imi plac la nebunie,stiam eu ca avem gusturi asemanatoare.multi pupici draga mea un big hug <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase puloverele imi plac la nebunie fb ene maria

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani Madalina . Iti doresc ca in acest an sa poti realiza, cumpara si face tot ceea ce nu ai reusit in anii trecuti , sa ne surprinzi asa cum ai facut-o mereu si cum stii doar tu . Imi place mult puloverul albastru electric, sper sa mai gasesc ceva pe placul meu pe Sheinside . Te pup si iti doresc o zi placuta ! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Avramescu Evelina Mihaelala mine nu este nici un cuvant scris cu roz, puloverele sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am dat like pe FB cu Pina Colada.
    Nu sunt cuvinte roz pe blog
    Nicoleta Pasescu (nicoletapasescu@yahoo.com).

    RăspundețiȘtergere
  10. Sincer c-am tot ce am vazut din tinute imi plac foarte mult , ai gusturi si te felicit !
    fb suzana suzy

    RăspundețiȘtergere
  11. Toate puloverele imi placebokontrollierten,dar in special cel alb

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte dragute puloverele <3 cardiganul cel alb e super (Y)

    RăspundețiȘtergere
  13. Puloverele imi plac la nebunie,

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase si calduroase sunt pluovarasele
    fb :Apostoiu Mihaela Florentina

    RăspundețiȘtergere
  15. Stephanie Stef Stef
    Culorile sunt perfecte împreună, superbe

    RăspundețiȘtergere
  16. Stephanie Stef Stef
    Culorile sunt perfecte împreună, sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumoase pulovere. Imi place in special cel roz semi-transparent si cel albastrui pufos de mohair; cel rosu vintage nu pot spune ca ma încanta prea tare.

    RăspundețiȘtergere
  18. Am si eu o lista de produse preferate de la sheinside absolut interminabila :))
    Sper sa reusesti sa iti bifezi toate cele de mai sus cat mai repede :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. produse 3 D ;Deosebite Distinse Delicate

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumoase puloverele imi plac fff mult
    fb elena ella costea

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumoase pulovere
    fb. Nicoleta Georgescu

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumoase lucrusoarele din lista ta de dorinte!

    RăspundețiȘtergere
  23. foarte frumoase pluoverele ,chiar imi plac foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  24. imi plac foarte mult puloverele
    ALINA ELENA COSTEA

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.