luni, 1 decembrie 2014

Listuta de Craciun

Dupa cum bine stiti eu sunt fana a produselor celor de la Sheinside, este site-ul in care am cea mai mare incredere si de unde cumpar de fiecare data fara sa stau pe ganduri. Acum este o promotie: cumperi 1 si la al doilea produs de acelasi fel primesti 50% reducere, super tare!! Iata si wishlist-ul meu de Craciun:

De mult timp am ochit aceasta geaca, este perfecta pentru mine, se potriveste perfect stilului meu si cu siguranta o voi purta cu mare drag, mai ales ca acum este la reducere. O gasiti Aici(click).


De mult tanjesc dupa un astfel de pulover, lung si pufos! Cu siguranta nu voi lasa ca aceasta iarna sa treaca pana nu pun manutele pe unul, si desigur ca va fi de la Sheinside. 


Accesoriile nu trebuie sa lipseasca niciodata, fie ca e iarna sau vara, iar eu aleg mereu bijuteriile finute precum acest colier

Nici macar acum nu ma pot stapani, si imi doresc asa e mult aceasta fusta, este perfecta pentru mine si am o bluzita perfecta pentru ea. Urmeaza o perioada plina de petreceri, si m-am saturat de rochii, e vremea fustitelor! 


Zic eu ca ma las de mania rochiilor, dar oricate as avea nu ma satur, aceasta rochie mi-a atras atentia prin simplitate si cu siguranta este pe lista mea de dorinte. 


Nici bluzele nu imi displac, iar pe cele negre pur si simplu le ador! Acasta bluza trebuie sa ajunga in posesia mea si voi face tot posibilul sa fie asa.


Daca v-am facut curioase, va invit sa aruncati si voi o privire pe site. Puteti sa ii scrieti mosului sau chiar sa va faceti singure unul sau mai mult cadouri, pentru ca noi trebuie sa ne iubim!

4 comentarii:

  1. Produsele pe care vrei sa le cumperi sint frumoase.O alegere buna.Mariana cioranu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Destul de lunga listuta ta :D Eu ma multumesc cu un telefon :*

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase lucrusoarele dorite de tine,sper ca Mosul sa fi citit postarea ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper ca ai fost fetita cuminte,iar Mosul ti-a adus tot ce ti-ai dorit <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.