Jocurile copilariei

Cu totii am avut momente in copilaria noastra cand jocurile de afara nu mai erau de ajuns, sau datorita vremii neprielnice am ales jocurile pe calculator; eu am trecut prin aceasta perioada si recunosc ca si acum, la varsta mea, mai am momente cand imi reamintesc de copilarie jucand tot felul de minunatii.

Jocurile mele preferate au fost intotdeauna cele cu papusi sau cu gatit, dar nici jocurile de actiune nu lipseau din rutina mea zilnica, in acest scop incearca jocuri fiv de fete pentru copii. Fie ca este o lume de poveste, de groaza, ceva care seamana cu realitatea, jocurile pentru copii m-au facut mereu sa ma simt mai bine, mai relaxata si in acelasi timp melancolica cu privire la vremurile trecute.


De exemplu atunci cand am chef de o sesiune de shopping, primul lucru pe care il pot face este aleg un joc care are drept subiect shopping-ul.

Daca fetita ta vrea sa se joace iar tu nu ai timp, cel mai bine este sa o indrepti catre un joc frumos care sa ii puna in practica creativitatea, sa isi dezvolte gandirea si sa se distreze in acelasi timp. Exista o multitudine de jocuri cu subiecte din ce in ce mai diverse, cu o grafica excptionala, totul pentru a-i face fericiti pe copii, sau pe copilul din tine.

Eu sunt fana jocurilor in doi deoarece asa pot petrece mai mult timp cu verisorii mei, putem sa dezvoltam pasiuni comune, sa-l invat cate ceva, sa ii dau sfaturi, sa il invat trucuri, si in acelasi timp sa legam o prietenie mai stransa.

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Eh,jocurile copilariei...pe vremea mea nu exista tehnologie...asa ca ma jucam mai mereu pe afara si nu am sa regret niciodata <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.