Inca ma mai joc pe calculator



Stiti ca am avut o perioada aglomerata, si am lipsit detul de mult de pe blog, de pe pagina. Dar acum sunt putin mai libera, exceptand faptul ca trebuie sa invat pentru teze. Dar asta e alta treaba.

Ce vreau eu sa va spun este ca, desi am fost destul de aglomerata, tot mi-am facut timp sa stau la calculator. Da, si nu sa scriu articole sau sa invat, nu, nu, ci sa ma joc pe calculator.

Da... camera mea e plina de jucarii, nu ma indur deloc sa le arunc, parca ma transpun intr-o alta lume, mai curata, mai pura, fara rautati.

Si ce credeti ca joc eu pe calculator? Jocuri interesante cu bebelusi gratis, da cred ca imi doresc un nepotel sau o nepotica. Si sora mea nu se grabeste, asa ca ma descurc ci eu cum pot. In primul rand ma relaxeaza enorm, uit de toate lectiile, numerele, de martici si de toate fluviile ce trebuie sa le invat la scoala.



E super dragut faptul ca pot alinta bebelusii, macar in lumea virtuala, daca deocamdata nu am niciun nepotel. Pot face o multime de lucruri pe langa faptul ca ma joc pur si simplu cu ei, ii pot imbraca cu ce hainute vreau eu, ii pot hrani, sa le fac baie sau sa ii pot hrani.

Mai sunt jocuri in care ai o slujba, de dadaca si in acest fel pot vedea si eu cum e sa ai grija de alti copilasi, si trebuie sa fiu responsabila, sa am grija de alti copii fara sa dezamagesc parintii.


Eu cred ca fiecare intre noi trebuie sa-si rezerve putin timp si pentru el, pentru a se relaxa, sa uite de grijile ce ne inconjoara zi de zi si jucand un joc pe calculator e elegerea cea mai buna.


Voi ce jocuri preferati?

You Might Also Like

2 comentarii

  1. eu nu ,dar copii mei da,se joaca fericiti pe acest site,eu nu prea am loc de ei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Noah,asta nu ma joc....dar tu faci bine sa exersezi :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.