Daca esti blogger castigi bani

Munca de blogger nu este chiar usoara, mananca mult timp si necesita multa imaginatie. Nu este vorba intotdeauna vorba de talent ci si de perseverenta si dorinta de a arata altora ceea c poti, sa le spui ceea ce stii si sa comunici.

articole sponsorizate Avantajele unui blogger nu sunt foarte multe, dar de nepretuit este comunitatea pe care si-o creeaza prin intermediul blogului. As fi ipocrita daca as zice ca nu exista si avantaje banesti sau materiale, ele exista dar nu mereu. Toate aceste avantaje necesita si ele alta munca, alt timp dedicat doar loc.

Daca va intrebati cum pot castiga de pe urma blogului va zic simplu, se poate castiga bani daca scrii articole platite pe diferite subiecte si diverse astfel de platforme.

Blogspot este una dintre aceste platforme si prin intermediul careia mai reusesc si eu sa castig cate ceva, preturile nu sunt extraordinare, dar sunt destul de bune pentru munca depusa. Ma bucur mult ca exista astfel e platforme deoarece ele ajuta la motivarea bloggerului de a scrie despre subiecte cat mai diversificate si ajuta la dezvoltarea pe acest plan, al promovarii.

Articolele sponsorizate sunt adesea despre subiecte total paralele cu tema blogului meu, dar acest lucru ma incanta deoarece imi pune mintea la contributie si ma informez inainte sa scriu, ceea ce ajuta la imbogatirea vocabularului si a cunostintelor mele generale.

De pe urma lor au de castigat atat bloggerul cat si cel ce plateste, si ma bucur enorm ca exista paltforma Blogspot care ne ajuta sa ne mentinem pe linia e plutire cu subiectele lor foarte interesante. Apreciez ca suma pentru care scriem este mai mare decat la alte site-uri, si munca ne este rasplatita pe merit.

Daca esti bloggeri si vrei sa faci partea din aceasta categorie, sa castigii prin talentul si dedicatia ta, te invit pe aceasta platforma.

You Might Also Like

3 comentarii

  1. sa ai bafta si inspiratie cu blogul!pupici Madalina!

    RăspundețiȘtergere
  2. E o oportunitate foarte buna pentru noi, chiar am scris un articol pentru ei si abia astept sa vad rezultatele muncii mele! Mult succes :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Noah,la anul imi fac si eu blog...si am sa scriu despre....castraveti :))))

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.