Rochie de la Sheinside

In sfarsit mi-am facut timp sa scriu din nou pe blog, nu spun ca am revenit total, cel putin nu voi posta la fel ca inainte, dar voi incerca sa ma reacomodez si imi voi organiza mai bine timpul. Nu va plictisesc cu detalii despre viata mea, asa ca va voi prezenta rochia de la Sheinside pe care am purtat-o la majoratul celei mai bune prietene.O gasiti Aici(click).

Imi place foarte mult contrastul de culori, albul si albastrul se completeaza perfect si creeaza armonie imbinata cu senzualitate, eleganta.

Am ales sa o accesorizez cu o curea aurie foarte subtire deoarece nu voiam sa lase impresia de prea mult, initial nu am vrut sa o accesorizez, dar la talie este destul de larga si as fi parut mai plinuta decat sunt.

Am ales o pereche de pantofi mov inchis, tocurile sunt de 15 cm, si o coafura simpla ( bucle prinse intr-o parte). Pentru machiaj am ales nuante de auriu si albastru inchis spre mov, si un ruj rosu pentru buze. Plicul este negru, simplu.





Cum vi se pare? :D

You Might Also Like

14 comentarii

Un produs Blogger.