Cadoul perfect

Cadourile sunt o mare bataie de cap pentru multi dintre noi, de obicei atunci cand vrem sa-i facem unei persoane dragi o surpriza, apelam la clasicele parfumuri sau bijuterii. Astazi vreau sa va ofer o alta perspectiva, o alta posibilitate de a imbuna si rasfata minunatele fiinte din viata noastra.

Dulciurile prezinta pentru mine ori un refugiu, ori un rasfat si de fiecare data cand am ocazia sa incerc ceva nou din aceasta categorie, nu ma dau la o parte. Oricat de mult as pretui bijuteriile finute si parfumurile elegante, ceva dulce este mereu bine-primit si este potrivit in orice circumstanta.

Nu stiu cati dintre voi ati auzit de Marta's Gift, dar eu ma declar indragostita de produsele lor si de aspectul site-ului lor care ma face sa ma simt ca intr-un magazin de lux si primitor de fiecare data cand il accesez. Stiu ca am descoperit site-ul din intamplare, dar stiti voi ca iubirea apare atunci cand ne asteptam mai putin. In cazul meu e vorba tot de iubire, dar iubire fata de dulciuri si rafinament.

Am primit de la Marta's Gift o cutie plina de bunatati care m-a facut mai fericita ca niciodata si mi-a potolit poftele pentru ceva timp.

Sa descoperim pas cu pas ceea ce se afla in cutie:

Toate bunatatile le-am primit in aceasta cutie.


Oare ce se afla acolo?


Surpriza!! Deja pupilele erau dilatate la maximum.


N-am rezistat tentatiei si le-am desfacut si analizat.


O alta bunatate care imi lasa gura punga :)).


Dar aici oare ce se afla?


Tadam! Macarons <3

Iata ca am facut si prima victima.


Dar aici oare ce se afla?


Inca un pic si afli ;)


Yummy, praline!!

Tentatia era prea mare...


Asa arata fursecurile:


Crocaaant

Asa arata si celalalte fursecuri:


Arata perfect, nu-i asa?!


Acum ca v-am facut sa salivati cu aceste poze, vreau sa va povestesc despre fiecare in parte.

Toate aceste bunatati mi-au placut la nebunie, iar cele care m-au impresionat in mod deosebit au fost bomboanele cu ciocolata amaruie.

Bomboanele cu ciocolata amaruie

Gustul lor este inconfundabil, eu nu sunt adepta ciocolatei amarui, niciodata nu mi-a placut, dar aceste bombonele m-au facut sa ma indragostesc efectiv de ele. Nu au un gust amarui insistent ci foarte subtil, consistenta lor este foarte concentrata, eu de obicei mananc si o tableta de ciocolata intreaga, dar o singura bomboana m-a facut sa-mi potolesc pofta.

As manca in fiecare zi astfel de bomboane, sunt absolut delicioasa, fara sa exagerez!

Macaroons

Intr-o perioada era o nebunie cu acest gen de prajituri, sunt bune si pentru fanii macaroons sunt perfecte. Sincer, pe mine nu m-au facut sa imi doresc mai multe, dintre toate cel mai mult mi-au placut cel mov si cel maro. Au fost foarte bune si merita incercate.

Cookies cu nuca si cacao

Absolut divin! Mi-au placut la nebunie, combinatie dintre crocant si nu prea, este exceptionala, sunt primele fursecuri care au reusit sa ma multumeasca cu privire la acest aspect. Nuca si cacao= combinatie fatala.

Sunt foarte satioase si au un gust greu de descris, dar cred ca adjectivul "perfect" le descrie cel mai bine.

Cookies cu unt de arahide si fulgi de ciocolata

Foarte crocante si proaspete,au un miros foarte placut si efectiv le-am devorat. :))


Eu va recomand cu drag aceste cadouri, sunt perfecte pentru oricine si gasiti pe site multe sortimente si combinatii. Sper ca v-am facut curiosi, va pup!

You Might Also Like

12 comentarii

  1. ce bun pare si fraged....mi ar place sa primesc un astfel de cadou <3

    RăspundețiȘtergere
  2. pfff...ce-as vrea si eu "macar" cate una din fiecare ;) :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, poate fi un cadou perfect: delicatese de care s-ar bucura oricine, oricand. Desi eu urmaresc intotdeauna idei pentru cadouri bune pe care sa le fac celor dragi, de data aceasta mi-ar placea ca aceasta cutiuta cu bunatati sa fie si pentru mine. Trebuie sa le incerc si eu, ca mi-ai facut pofta.

    RăspundețiȘtergere
  4. daa aud des de Marta's Gift ,au dulciuri suuper frumoase si chiar tentante.as fi curioasa sa le incerc..mai ales biscuitii.as fi cea ma ifericita daca in loc de haine si accesorii sa primesc astfel de cadouri,mie una chiar mi-ar placea.. :'( dar mai e pana in 5 ianuarie :((( :) te puup Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere
  5. Gata ...scriu lista lui Mos Nicolae sa stie ce imi doresc! :) m-ai facut sa salivez cu detaliile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  6. De obicei cand plec in vizite sau aniversarile cuiva, dulciurile reprezinta o prioritate pentru mine ,deja prietenele,cunostintele stiu la ce sa se astepte :D.Asa sunt si imi plac enorm ,as testa din toate noutatile pe care nu le-am incercat pana acum .Uite ,de exemplu abia astept sa gasesc macaroons in oras ,pana acum le-am vazut doar pe internet :))).Am idee ca exista ele pe undeva pe aici ,cum le gasesc ,cum le cumpar .Arata destul de delicios ceea ce ne-ai aratat acolo .Pofta buna :) Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar ne-ai facut pofta sint delicioase .De obicei cind ma duc in vizita la prietene tot caut prin magazine ce sa cumpar .Acum stiu ce sa cumpar .Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere
  8. Toata lumea a mentionat ca ne-ai facut pofta! Vreau sa mentionez si eu un singur lucru:
    DA IMPARTE SI CATE O FRIMITURA MACAR TUTUROR:)))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Pfoooaiiiii,cine m-a pus sa intru pe blog :))))),acuma vad numai dulciuri i fata ochilor,stii cum am ochii???!!!! ca in desenele animate si limba pana in pamant :))))...te pup,ne lipsesti,sper ca merge bine cu scoala :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,

    Ma numesc Bitu Mihai si vreau sa te anunt ca au inceput inscrierile pentru concursul organizat de Mediapress Advertising SRL cu premii in valoare de 900 euro ( Locul 1 – 500 euro, Locul 2 – 300 euro, Locul 3 – 100 euro) si am fi onorati sa te numeri printer participantii la concursul nostru.

    In data de 10 decembrie vom da startul pentru publicarea de articole, asa ca nu mai este mult timp in care sa te poti inscrie la concurs.

    Pentru ati putea creea cont, trebuie sa intri pe www.bloghub.ro , platforma dezvoltata de noi pentru a putea organiza concursuri pentru bloggeri cat mai corect si cu o jurizare cat mai transparenta.

    Te asteptam sa te inscrii !

    Multumim !

    Bitu Mihai,
    SEO - Mediapress Advertising

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arata (Y) Deci mi-a venit o pofta ...

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.