sâmbătă, 13 septembrie 2014

Vrei sa fii cea mai frumoasa de la bal?

In timp ce-mi beau cafeaua de dimineata, cam tarzie totusi, vreau sa va povestesc despre o noua oferta Sheinside! In ultimele articole v-am povestit despre acest site si cat de mult iubesc sa-mi fac cumparaturile de pe el si cat de multumita sunt.

V-am mai spus de n ori ca vine scoala, cred ca deja v-am plictisit sau ma considerati o tocilara ( p.s: nu e nimic rau in a fi tocilara uneori ). Dar nu, nu astept scoala pentru ca abia astept acele lucrari de inceput de an, primele note, etc. Astept scoala pentru ca in sfarsit voi fi plecata in fiecare zi, voi sta cu prietenii mei, voi rade in fiecare zi, voi invata ceva nou si voi fi mai aproape de implinirea visului meu... si nu in ultimul rand, vine Balul Bobocilor!! Rochii, dans, machiaj, parfum.. vis!

Cei de la Sheinside s-au gandit la aceste posibilitati, iar oferta din luna aceasta este:


Big sale for sexy bodycon and v-neck dresses for you.

They will absolutely make you stunning!


$3 OFF OVER $30
$6 OFF OVER $50
$12 OFF OVER $80

Ends:Sep/19

Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!!


Pana pe 19 septembrie avem reducere: 3$ la comanda de rochii de peste 30$, 6$ la comanda de rochii de peste 50$ si 12$ reducere la comanda de rochii de peste 80$.

Acum sa va arat pe ce am pus eu ochii: 






Eu am ales categoria Hot Body, mereu ochii mei ajung acolo chiar daca nu am un corp de vis. Chiar daca sunt adepta rochiilor negre, aceasta rochie de un rosu aprins mi-a captat atentia! Este perfecta datorita lungimii ei care nu o face nici prea vulgara si nici prea cuminte. Imi place foarte mult acest model, cu siguranta este o rochie ce va atrage atentia. O gasiti Aici(click).














Din categoria Sexy Dresses am ales aceasta rochie! Are o culoare minunata, pe site scrie ca e verde, dar eu zic ca seamana mai mult cu turcoaz. Chiar daca pare cam scurta, eu sunt mai scunda si mi-ar sta foarte bine, nu as arata vulgar. Oricum am vazut poze pe site cu fete ce au rochia si este destul de lunguta. Imi place foarte mult cum arata la spate, iar goliciunea din spate compenseaza cu un V foarte putin adanc din fata. O puteti gasi Aici(click).








Asadar daca aveti o petrecere sau un bal, nu ezitati sa va luati rochia de pe Sheinside pentru ca preturile sunt wow, iar ofertele nu se opresc niciodata. Va pup!

9 comentarii:

  1. Wow,superbe rochitele(culorile mele preferate <3 ) ,sigur vei fi cea mai frumoasa de la bal....acuma e momentul sa porti rochii,fuste scurte,cu trecerea anilor nu iti va mai placea....fii frumoasa si sexy pana mai poti :D ...pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. be your own prom qeen !! :** (Andreea Grecu sunt)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adica pe poza aia nu? ce tare e rochia rosie... <3

      Ștergere
  3. Rochia rosie e divina,insa nici cealalta nu e de neglijat!

    RăspundețiȘtergere
  4. O grramada de oferte tentente am vazut pe site! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Sint minunate amindoua rochite dar cea rosie este superba.Pe fb.Mariana Cioranu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Exact culorile mele preferate :) Ce le nimereşti :)) Ador rochiţele acestea şi la câte oferte au merită :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase amandoua <3 sunt sigura ca ti-ar sta bine cu ambele ;)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.