miercuri, 10 septembrie 2014

Vreau sa imi cunosc cititorii!

Chiar daca nu ne putem intalni la o cafea, un suc, o prajitura... eu tot vreau sa va cunosc mai bine :). Asadar am realizat o serie de intrebari pe care vi le adresez, ca in acel Oracol din copilarie. Sper sa raspundeti cat mai multe fete/femei la aceste intrebari.

1. Cum te numesti?
2. Cati ani ai?
3. Din ce oras esti?
4. Ce lucrezi? (doar daca este cazul)
5. Ce iti place sa faci cel mai mult?
6. Ce planuri de viitor ai?
7. Ai frati, surori, sot, copii?
8. Care este cel mai mare regret al tau?
9. Care este viciul tau?
10. Ce parere ai despre tine?


Sper ca veti raspunde la toate intrebarile, dar daca veti considera o intrebare prea personala va rog sa treceti peste ea. Pupici!!

P.S: Sa imi spuneti si numele de pe facebook ca sa fac legatura.

31 de comentarii:

  1. Paula ma numesc :D
    Am 21 de ani, sunt din Iasi, lucrez la un outlet din oras. Cel mai mult imi place sa ies cu prietenii, cu bicicleta si sa citesc bloguri dragi sufletului meu, printre care si al tau, draga mea! :) Ca planuri de viitor ma vad asistenta medicala, cu 2 copii, o fetita si un baiat, si cu un sot care sa ma iubeasca. Da, am o sora mai mica, 14 ani are. :) Nu am regrete, nu pot sa ma gandesc la asta acum :)) Viciul meu? mmm.. nu am :)) poate am, dar acum chiar nu ma pot gandi "intens" la asta. Pai, sunt o persoana prietenoasa, sociabila, dar uneori chiar suparacioasa, atunci cand chiar trebuie. In rest, generoasa si amabila, cel putin asa ma consider eu, nu stiu altii ce spun si ce cred.
    Dragute intrebari, pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca o sa fii o asistenta pe cinste. ;) Si imi place parerea ta despre tine, este foarte adevarata si modesta. Esti o persoana minunata. Pupici :*

      Ștergere
  2. 1 - Granpier Rodica
    2 - 43 :D
    3 - Arad
    4 - Traduceri
    5 - ce imi place cel mai mult....multe,sa fiu mama,sa fiu sotie,sa fiu prietena,sa citesc,sa dansez,sa alerg etc.....
    6 -De viitor...imi doresc nepoti :D
    7- Am o sora mai mare si un frate mai mic....si am doua fete minunate <3
    8- Regret.....chiar nu stiu :)
    9 - Viciul meu...fumatul :(
    10 - Parerea mea despre mine...sunt dusa cu capul,destul de des :)))))
    FB - Rodica Granpier .....pupicei scumpa mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce parere ai despre tine :)). Si chiar as vrea sa te vad dansand, ar fi frumos sa ne intalnim vreodata...

      Parerea mea despre tine este mult mai detaliata... esti o persoana minunata si cu siguranta nu o sa scriu romane aici, dar ti-am mai spus de multe ori si sigur stii cat de speciala esti pentru mine. Te pup, Rodica!!

      Ștergere
    2. Ooooo,ce frumos...in viata nu se stie niciodata,chiar daca stam asa departe una de alta,poate ne vom intalni intr-o buna zi.....si tu esti speciala pentru mine,doar esti copilul meu virtual si voi fi alaturi de tine tot timpul,macar asa virtual...sau...nu se stie niciodata :) ,te pup scumpa mea

      Ștergere
  3. Naty-Mihaela ,36 ani sunt din Buzau de fel dar acum locuiesc cam la 10 Km de oras ,cel mai mult imi place sa citesc ,sa ma joc cu baietelul meu ,sa ascult muzica in timp ce fac treburi gospodaresti si sa vad un film bun. Nu imi fac planuri de viitor ,nu mi-am facut niciodata pentru ca imi place sa traiesc prezentul si doar atat. Regretul meu ,si spun sincer ,este ca nu m-am nascut cu mai multe decenii in urma ,am eu asa un feeling ca lumea era altfel atunci ,mai buna ,mai intelegatoare ...poate gresesc dar asa cred eu . Nu prea am vicii doar cafeaua ,2 pe zi neaparat :D . Despre mine cred ca sunt sufletista si intelegatoare chiar daca nu las aceasta impresie celor din jurul meu. Sper ca am scris suficient sa iti faci o impresie despre mine.Pup .Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu deja aveam o impresie foarte buna despre tine, esti o persoana foarte sufletista, foarte corecta si esti pur si simplu minunata!! Este foarte bine ca nu iti faci planuri de viitor si ca iti traiesti momentul, eu nu as reusi asa ceva. Te pup!

      Ștergere
  4. 1. Cum te numesti? Anamaria
    2. Cati ani ai? 28
    3. Din ce oras esti? Arad
    4. Ce lucrezi? (doar daca este cazul) profesoara
    5. Ce iti place sa faci cel mai mult? sa pictez
    6. Ce planuri de viitor ai? sa calatoresc si sa fiu fericita indiferent "ce"
    7. Ai frati, surori, sot, copii? Am un frate. nu sunt casatorita si nu am copii..
    8. Care este cel mai mare regret al tau? E personal.
    9. Care este viciul tau? hmmm nu am
    10. Ce parere ai despre tine? Sunt o fire deschisa si sociabila.

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. Ana-Maria Gurgu
    2. 24 ani
    3. Halaucesti Jud. Iasi
    4. Inca nu lucrez
    5. Sincer? Sa iubesc, e singura ocupatie care ma satisface. Sa stiu ca omul pe care-l iubesc e fericit datorita mie.
    6. Viata de familie alaturi de viitorul sot.
    7. 2 fratiori ceva mai mari ca mine, unul cu 9 respectiv 11 ani :x
    8. Regret enorm cand vad lacrimi triste in ochii oamenilor pe care ii iubesc si mai ales cand eu sunt cea care le-a provocat :(
    9. Fara vicii, cred :D
    10. Pff, complicat! Sunt cel mai aspru critic al meu, asta spune multe. Pe langa lista lunga de defecte pe care mi le gasesc sau le inventez, sunt doar un om, dependent de iubire si afectiune, nu functionez fara oameni frumosi in jurul meu, si cand zic frumosi ma refer la cei buni la suflet, blanzi, amabili, respectuosi, calzi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, nu trebuie sa gasesti defecte la tine! Lasa ca deja sunt multi ochi critici in jurul nostru, macar noi sa ne iubim asa cum suntem. Sunt sigura ca esti o fata minunata!

      Ștergere
  6. Buna, sunt Stefania, din Ploiesti, am 21 de ani,lucrez ca vanzatoare,imi place mult sa pictez si sa cant(chiar daca nu am voce:))), pt viitor..mi-as dorii sa imi pot îndeplinii toate dorintele, sa am o familie...am o surioara de 11ani, regret...ca nu am timp sa profit mai mult de viata...viciu..ciocolata:p.. sunt o persoana sociabilă,open mind, genul bun si dragut pana sunt calcata pe coada:p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Stefania! Ma bucur sa te cunosc. :) Stiu cum e sa canti si sa nu ai voce... mirific :)).

      Ștergere
  7. buna,draga mea! :*
    1-GRECU ANDREEA pe fb Andreea Grecu (AM PUS PE ANONIM SORRY)
    2-12 ani sper sa nu ti se para prea mica varsta :))
    3-sunt din Suceava ;)
    4-Eu inca nu lucrez...la 12 ani LOL :))
    5-imi place muult sa cant..sa ascult muzica sa scriu in jurnal lucruri..ma cuprinde nostalgia :) SI SA ITI urmaresc blogul.. <3
    6-CUM AS VEDEA VIITORUL...sa vedem.. :)) O familie mare.. sa ajung actrita..si o cantareata desavarsita iubita..si mi-as dori enorm sa devin un MAKE-UP artist... :*
    7- am doi fratiori...unul de 14ani si unulde 2 ani. :D
    8-POATE nu e bine ce zic..ar nu am regrete..sunt mandra de ce am facut in viata si daca am gresit important e ca AM INVATAT ;)
    9- viciul meu.. nu m-am gandit la asta :))
    10- MA consider o pers. de treaba ,sociabila..care e de ajutor si are mereu o gluma buna in zilele negre :))
    SPER ca ti-a placut iar astfel m-ai cunoscut mai bine..te puup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Andreea! Ai o varsta minunata, varsta nu conteaza mereu, important e cum gandesti. Sper sa-ti indeplinesti toate visele, pupici!

      Ștergere
  8. 1. Sterie Maria Cristina
    2. 17 ani <3
    3. Tetoiu jud. Valcea
    4. Inca nu lucrez <3
    5. Am o pagina pe care postez concursuri, si imi place sa postez poze :D
    6. Facultate ..inca nu m-am hotarat la care :))
    7. Am un frate mai mare .
    8. Ca nu am invatat mai mult.
    9. Ciocolataa :)) nu ...pai nu am :D
    10. Pai ma consider o persoana sociabila , cu o fire putin vulcanica , prietenoasa dar desigur si cu defecte !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem aceeasi varsta ;), si am vazut ca ai inceput sa fii mai activa pe blogul meu. Multumesc! Si stiam deja de pagina ta, mai particip si eu uneori. Pupici!

      Ștergere
  9. Buna,ma numesc Tudor Alexandra Adriana,am aproape 15 ani(fara 5 luni) si locuiesc in Braila. Momentan nu lucrez,sunt doar eleva. Imi place foarte mult sa ma plimb prin natura,sa desenez/pictez si sa cant,desi nu prea am ureche muzicală. Mi-am propus inca de acum sa fac o facultate cand termin liceul pentru a deveni medic oftalmolog,acesta ar fi planul meu de viitor(bineînțeles , mai este timp de razgandire). Am un frate si o sora mai mici decât mine.Uneori regret ca imi pasa prea mult si pun suflet in ceea ce fac,ca mai apoi sa fiu dezamagita de persoanele in care am cea mai mare încredere. Nu am:)) . Eu ma consider o fire saritoare,sociabilă si prietenoasa,dar desigur am si multe defecte. :* Nume cont de Facebook: Doar Alexandra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Alexandra! Am citit cu mare drag comentariul tau. Sper sa-ti indeplinesti toate visele, te pup!!

      Ștergere
  10. 1. Nicoleta si Alexandra
    2. 21 ani
    3. Stau la 5 km de Bucuresti, pe la periferie daca pot spune asa:))
    4. Momentan sunt doar studenta, insa intentionez sa-mi caut un job
    5. Imi place sa ma ocup de blog, sa ma uit la seriale, sa socializez atat in mediul online, cat si in cel offline, sa ies la shopping, sa lenevesc ..
    6. Cum am spus si la punctul 4, intentionez sa caut un job, sa imi intemeiez o familie, sa ajung cu blogul departe..
    7. Am o singura sora mai mica decat mine
    8. Cel mai mare regret, hmm .. nu pot spune, sorry:)):*
    9. Ciocolata, dulciurile in general:))
    10. Una buna, desi uneori sunt dezamagita de mine, incerc sa nu mai pun la suflet atat de mult rautatile oamenilor si sa atrag in jurul meu persoane pozitive de la care am ce invata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam ca ai blog, Nico!! Trebuie sa il citesc si eu. Te pup!! :*

      Ștergere
  11. Buna :*
    1. Cum te numesti? - Mates Maria Silvia Paula , stiu sunt multe prenume :))
    2. Cati ani ai? - 23 de ani
    3. Din ce oras esti?- Satu Mare
    4. Ce lucrezi? (doar daca este cazul) - maseur
    5. Ce iti place sa faci cel mai mult? - imi place sa citesc,sa ma uit la seriale,sa fac shopping
    6. Ce planuri de viitor ai?- sa ma mut in Timisoara
    7. Ai frati, surori, sot, copii?- am un frate mai mare
    8. Care este cel mai mare regret al tau?- am multe regrete mari,una dintre ele e facultatea de Stiinte Politice
    9. Care este viciul tau?- in general nu am nici un viciu,dar de cate ori am o zi mai buna sau o stare de spirit mai buna am pofta de dulce sau diferite pofte de mancare :))
    10. Ce parere ai despre tine?-Ma consider un om cu bun simt si de incredere . Eu sunt de parere ca fiecare dintre noi trebuie sa avem o parere buna despre persoana noastra ,dar mai spun si ca intotdeauna se poate mai bine :D

    RăspundețiȘtergere
  12. 1. Cum te numesti? Alexandra Ioana
    2. Cati ani ai? 26
    3. Din ce oras esti? Bistrita
    4. Ce lucrezi? (doar daca este cazul) Sunt traducator autorizat
    5. Ce iti place sa faci cel mai mult? Sa calatoresc
    6. Ce planuri de viitor ai? Momentan nu am neaparat un plan de viitor, sa vedem ce se iveste :))
    7. Ai frati, surori, sot, copii? Un frate mai mic
    8. Care este cel mai mare regret al tau? Ca nu sunt mai perseverenta in general
    9. Care este viciul tau? Cola :))
    10. Ce parere ai despre tine? Cand ma raportez la altii imi dau seama ca nu sunt o persona rea. Sunt genul ala de persoane care riposteaza, dar nu face rau premeditat. Doar raspund daca sunt atacata, imi spun of-ul si o iau de la 0.

    RăspundețiȘtergere
  13. 1.Ma numesc Antoaneta-Ana Puian ...fb: Neta Puian
    2.Am implinit cu brio si felicitari doar 47 de ani in iulie si din cate observ pe aici sunt cea mai "tinerica" :D
    3.Ma-am nascut,am crescut si activez :)) in Resita.
    4Continui meseria mamei mele,din tata in fiu :P.....asistenta medical....eu radiologie,ca mama a avut alta specializare.Nu asta am vrut sa fac,am visat ca orice fetita sa devin actrita sau cantareata,apoi jmi-a trecut si am vrut sa fiu invatatoare sau profesaora,dar nu a fost sa fie.Am ajuns asistenta din intamplare,dar acum nu regret deoarece ma bucura fiecare clipa in care pot ajuta oamenii suferinzi...macar un pic,cu vorba sau cu zambetul.
    5.La varsta mea proaspata as putea zice ca statul si zacutul e activitatea cea mai indicata,dar....lasand gluma la o parte imi place mult sa citesc ascultand la casti muzica clasica de Bach.
    6.Planuri de viitor?...a trecut vremea planurilor de viitor....dar daca e sa raspund la intrebare: iesirea la pensie....la ce lehamite am in ultima vreme as iesi si maine :D
    7.Frati n-are mama,surori...am avut una inaintea mea,dar nu a vrut Dumnezeu sa o lase cu ai mei....asa ca a chemat-o la El....si m-a trimis pe mine mai tarziu :).Sot? da am la inventar chiar daca nu-i cu acte :)))....copiii i-am taiat de pe lista pentru ca atunci cand natura a fost buna cu mine am avut de invatat,de facut o cariera si de avut grija de locul de munca,iar cand am vrut eu,natura s-a razbunat si nu imi mai permite....din punct de vedere al sanatatii nu mai pot avea copii....sa nu va intristati citind chestia asta....asa s-a intamplat sa fie iar eu imi asum raspunderea faptelor mele....doar copiii tuturor prietenelo mele,ca-s mari sau mici,sunt toti ai mei :))
    8.Cel mai mare regret e ca nu las o mladita in urma mea....un copil.
    9.Viciul meu?....cafeaua?...nu pot fara ea dar in limitele bunului simt....tigara?.....se poate si fara ea(sunt intr-o perioada de "fara ea")....cartile,bijuteriile de argint si machiajul :D
    10.Of,cam greu sa vorbesc despre mine insami.Sunt o persoana vesela ce incearca sa faca sa zambeasca pe toata lumea in jur,chiar si mai ales atunci cand eu nu ma simt bine.Sunt altruista,respect oamenii din jurul meu si cer la randul meu asta...iar daca nu sunt respectata raspund cu aceeasi moneda.Imi scot ghearele foarte rar,dar sa te fereasca bunul DUmnezeu sa fii de vina pt asta....sunt leu ca zodie! :))...De obicei miaun,dar se mia intampla sa mai si ragesc :D :D.Sunt cea care sare in ajutor imediat,dar care o si ia peste nas din cauza asta :)).
    Ma opresc aici pentru ca nu imi prea place sa vorbesc despre mine....si asa cred ca am fost prea vorbareata :))

    RăspundețiȘtergere
  14. . Cum te numesti?daniela iorga
    2. Cati ani ai?33
    3. Din ce oras esti?campulung-muscel
    4. Ce lucrezi? (doar daca este cazul)nu inca
    5. Ce iti place sa faci cel mai mult? petrec mult timp alaturi de copiii mei,imi place sa am grija si de mine,dar si de casa,socializez pe fb
    6. Ce planuri de viitor ai? gasirea unui job bun
    7. Ai frati, surori, sot, copii?am o sora mai mica,sot si doi copii minunati
    8. Care este cel mai mare regret al tau?ca nu le pot oferi copiilor mei intotdeauna tot ce isi doresc
    9. Care este viciul tau? daca le pot numi viciu cafeaua si facebook-ul
    10. Ce parere ai despre tine?sunt o fire vesela,optimista,altruista

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna, ma numesc Nicoleta Ilca. Am 18 ani proaspeti si fericiti :D. Sunt din Dej. E un oras din judetul Cluj :D. Nu lucrez, dar as vrea pentru ca niciodata banii nu sunt in plus. Am un blog de beauty si unul mai personal pe care scriu. Imi place foarte mult sa scriu. Parca as scrie mereu si despre orice. Imi place sa citesc mult mult mult. Dar parca nu mai gasesc timp pentru toate. Vreau sa-mi iau BAc-ul :). Sa intru la facultate si ...sa fiu fericita :D. Am un frate mai mare cu 3 ani ca mine. Parca imi pare rau cand pierd vremea fara sa fac nimic, dar...nu prea :D. Nu am vicii si sper sa nu am nici in viitor. Sunt o persoana destul de optimista. Imi place sa vad oamenii zambind. Sunt foarte altruista, poate putin prea mult. Vorbesc cu oricine despre orice, dar am nevoie de putin timp sa ma obisnuiesc cu noul ambient. Sunt Gemeni ca zodie, deci sunt foarte vorbareata :D.

    PS: Adresa blogului meu e : http://beautyhear.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ,ma numesc Mariana Cioranu .Am 43 de ani .Sint din orasul Tandarei Judetul Ialomita.Lucrez ca vinzatoare .Imi place cind sint libera sa intre pe fb.,sa citesc .Planurile mele de viitor sint mult dar daca ai sanatate le poti face pe toate.Sint casatorita ,am o fata casatorita ,si o sora mai mica decit mine cu 7 ani.Nu am ce sa regret .Viciul meu este cafeaua si tigara.Sint o fire sociabila ,vesela si optimista.

    RăspundețiȘtergere
  17. 1. Buna! Ma numesc Panait Diana Ionela
    2. Am 22 ani.
    3. Locuiesc in comuna Cocorastii-Colt.
    4. Nu lucrez, acum 2 luni am terminat facultatea si vreau sa lenevesc cateva luni :))
    5. Cel mai mult imi place sa citesc,sa vizionez filme si sa ascult muzica.
    6. Planuri?! In primul rand imi doresc un job bun, iar apoi as vrea sa-mi intemeiez o familie ,mi-ar placea sa fiu o mamica tanara :D
    7. Am un frate.
    8. Regret specializarea facultatii pe care mi-am ales-o , acum cred ca nu este de viitor ... :(
    9. N-am vicii :nu beau, nu fumez, vin devreme acasa :))
    10. Sunt prea naiva,am prea multa incredere in oameni .

    RăspundețiȘtergere
  18. 1. Cum te numesti? - Dumitru Carmen
    2. Cati ani ai? - 24(11.dec.1989)
    3. Din ce oras esti? - Focsani
    4. Ce lucrezi? (doar daca este cazul) - Din pacate pentru ca m'am operat stau acasa de tot,apoi cand imi trece imi voi cauta
    5. Ce iti place sa faci cel mai mult? - Sa citesc bloguri,sa merg cu rolele si sa stau la bunica 2,3 zile
    6. Ce planuri de viitor ai? Sa fac nunta,sa imi gasesc urgent de lucru
    7. Ai frati, surori, sot, copii? - 2 surori mai mari,nu am copii
    8. Care este cel mai mare regret al tau? - Ca nu am puterea de a imi face casa mea:(
    9. Care este viciul tau? - Ah tartele cu fructeeee!Bune rau,sunt dependenta <3 :))
    10. Ce parere ai despre tine? -Stiu ca pot mai mult! :*

    Super idee,te felicit!:*:*:* Si imi pare bine de cunostiinta!Si chiar daca nu comentez dar pe facebook la pagina ta nu scapa nimic:P Weekend fain!!

    RăspundețiȘtergere
  19. 1. Alexoaea Denisa.
    2. 12 (sper ca nu ti se pare ca sunt prea mica :) )
    3. Suceava
    4. :) nu lucrez :)
    5. sa citesc bloguri, sa ascult muzica, sa citesc (ador cititul) si sa ies pe afara cu prietenii.
    6. hmm.. vreau sa devin avocat :) trebuie sa ma gandesc mai bine. :D
    7. o sora de 19 ani. <3
    8. nu am regrete.. deocamdata. :)
    9. viciul meu?? .. hmm.. trebuie sa ma mai gandesc si la asta :D
    10. pai sunt o persoana prietenoasa, uneori zgarcita si suparacioasa. sunt miloasa, saritoare si sociabila..
    sper ca ti-a placut si ca m-ai cunoscut cat de cat.
    te felicit din toata inima pentru idee si pentru aceasta idee superba. te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  20. 1.Stoica Adina
    2. Am 14 :*
    3.Vâlcea
    4. Lucrez ca elevă la şcoală :))
    5.Să ascul muzică , să cânt , să dansez , să călătoresc ( in general sămă plimb prin parc prin etc )
    6. Sunt cam nehotărâtă ... ştiu .. nasol :(
    7.Am o soră de 11 ani :)
    8 .....
    9. Nu ştiu ce să zic de vicii : nu am ..
    10 . Sun o persoane sensibilă , cam timidă , supărăcioasă , săritoare :...... Pupicii :*

    RăspundețiȘtergere
  21. :)
    1. Ma numesc Petre Mihaela, 2.Am 45 de ani, 3 Sunt din Pitesti, 4.Lucrez in industria de cablaje,5.Cel mai mult imi place sa urs pe munte,sa fac fotografii si sa filmez, 6.Am de gand pentru viitor sa incep o cura de slabire :) , 7.Mai am un frate 8.Cel mai mare regret e ca nu am imbracat rochia de mireasa pana acum :( 9.Viciul...hmmm...fumez 10.Doar cei ce ma cunosc pot spune cum sunt eu cu adevarat

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.