TAG | Very Inspiring Blogger Award

Multumesc Beau-typhoon pentru nominalizare si iti raspund provocarii astazi. Este primul meu Tag, sa vedem cum ma descurc.

Regulile sunt:

1.Multumeste-i celui care te-a nominalizat; 
2.Scrie 7 lucruri despre tine; 
3.Nominalizeaza alte 15 bloggerite sa preia tag-ul, anuntandu-le printr-un comentariu pe blogul lor.



Cele 7 lucruri despre mine sunt:

1. Iubesc ploaia mai mult decat orice.
2. Imi doresc ca pe viitor sa fiu avocat si sa scriu o carte pentru suflet.
3. Sunt suparacioasa, dar iert si uit repede. Stiu ca sunt destul de rare persoanele care uita supararile, dar eu cred ca daca ierti inseamna si sa uiti... altfel nu se mai numeste iertat. 
4. Imi doresc 2 copii, unul dintre ei sa fie adoptat. 
5. Blogging-ul pentru mine este pura pasiune, si voi face orice ca blogul meu sa devina din ce in ce mai cunoscut si apreciat.
6. Nu-mi place sa fiu pe locul doi si daca imi doresc ceva cu adevarat nimic nu poate sta in calea mea. Doar sunt zodia leu, e in sangele meu ;).
7. Sunt prea sincera,iar sinceritatea in ziua de astazi nu este apreciata. 


Nu voi nominaliza 15 bloggerite, ci va propun tuturor ( atat fetelor cu blog, dar si fetelor care citesc acest tag ) sa il indepliniti. Astept comentariile voastre sau articolul. Va pup! :*

You Might Also Like

9 comentarii

  1. <3 <3 cred ca il v oi face si eu :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut am aflat lucruri noi despre tine ....

    RăspundețiȘtergere
  3. BUNA sunt eu, Andreea Grecu!! :*
    1 imi place mult iarna! cand sunt sarbatorile...si ninge afara dar si vara Cand e cald , e vacanta si e vremea numai buna de brozat! :D
    2 MI-AS dori ca pe viitor sa fiu studenta la o scoala de muzica pt ca da asa e..ador muzica..sa cant,sa o ascullt si la scoala e pe primul loc! :* SA am o familie mare si sa fiu fericita :)
    3SI eu sunt incredibil de suparacioasa..sensibila si atenta la oameni.ma supar repede si nu uit niciodata oamenii care m-au ranit.zodia mea e capricorn dar nu prea ma dau in vant dupa horoscop :))
    4 AM multe pasiuni legate de arta...arta muzicii,arta teatrului,arta desenului si bineinteles arta machiajului :)
    5NU ma dau batuta niciodata.sunt foarte optimista si orce speranta mai ramane tin cont de ea mereu ;)
    6 ADOR sa stiu de la oameni ca sunt o persoana speciala, ma face sa ma simt deosebita si fericita!
    7NU imi place sa-i ranesc pe oameni..dar nici nu ma dau batuta cand cineva ma raneste.nu i-o platesc cu aceeasi moneda ca nu imi place razbunarea.dar vreau sa le arat acelor persoane in cel mai simplu si totusi inteligent mod ca am dreptate sau ca ei gresesc. sper ca ti-a placut!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. Imi plac ochii albastrii.
    2. Mi-as dori pe viitor sa fac ce-mi place dar sa implice si dansul.
    3. Pe viitor imi doresc sa am si eu blog.
    4. De obicei tin toate gandurile in mine ,de aceea mi-ar placea sa am blog ,sa pot spune cuiva gandurile mele.
    5. Imi place sa citesc,simt ca intru intr-o alta lume si uit cu totul de cea reala.
    6. Nu am o ,,cea mai buna prietena'' ! Intodeauna mi-am dorit una insa nu am intalnit acea persoana care trebuie sa se asemene cu mine ,sa faca ce imi place, sa-mi dea atentie ,sa simta cand sunt suparata, sa impartasim secrete,sa ne bucuram una de reusita celeilalte...dar desigur toate astea trebuie sa fie reciproce insa daca acea persoana nu face toate astea eu nu am cum sa le fac la randul meu.
    7. Pe 7 august 1997 m-am nascut. Este o zi foarte speciala pentru mine,nimeni nu stie asta. Acea zi intodeauna trebuie sa fie perfecta,sa ma simt bine indiferent de companie.

    Nu stiu daca are sens ce am zis la ultimele doua dar asta e ce simt eu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. Am o slabiciune pt macarons.
    2, Incerc sa fiu cat mai obiectiva
    3. Mi-as dori sa ma mut din Romania...
    4. Dar in acelasi timp n-as putea trai fara ai mei
    5. Ador sa mananc la MC Donald's o data la cateva luni
    6. Ador serialele, dar de cand am descoperit blogurile de beauty nu mai apuc sa ma uit la toate.
    7. Imi place combinatia de gusturi dulce-sarat.

    RăspundețiȘtergere
  6. 1.Iubesc natura .
    2. Imi doresc o lume mai bună .
    3. Urăsc persoanele cu 2 feţe : Azi mi-e prietenă mâine mă bârfeşte .. dar accept aşa cum sunt , deoarece asta te face mai încrezătoare şi şti că măcar te vorbeşte cineva :))
    4.Ca tine sunt supii dar îmi trece repede .
    5.Tot doi copii fată şi băiat :) dacă se poate :)) Francesca ar fi dacă aş avea fetiţă :)) la băiat nu ştiu :(
    6. Sunt foarte competitivă dacă vreu să câştig ceva : hop şi eu :))
    7.Sunt sensibilă , inţelegătoare : mi se potrivesc calităţile de aici http://horoscop.ele.ro/Calitatile-si-defectele-zodiei-Pesti_--a13005.html : şi recunosc sunt puţin leneşă :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc draga Madalina pentru nominalizare si iti raspund provocarii astazi. Este primul meu Tag , sa vedem cum ma descurc :D
    1- Cand eram tanar fecior :))))) (dupa cum zice melodia aia populara) , eram mare sportiva :) ,eram cea mai buna atleta din scoala,camera mea era plina de medalii si diplome :D , din pacate viata mea si-a schimbat cursul,din motive care azi nu o sa le scriu aici...altfel,cine stie cine eram azi...
    2- Ma consider un om bun,dar sa nu ma calci pe codita ca ma transform in rottweiler :))))))
    3- Sunt zodia Taur :D ,pot sa zic ca sunt destul de incapatanata,atunci cand imi propun ceva,incerc sa merg pana la capat...indiferent ce gasesc la capat!
    4- Imi place sa ma tin de cuvant,cand promit ceva,ma si tin de promisiune....daca nu pot sa fac ceva,mai bine tac...nu imi place sa dezamagesc pe nimeni,dimpotriva,imi place sa fac doar bine tuturor,chiar daca nu ma aleg cu nimic...
    5-Imi iubesc din tot sufletul fetele,ele sunt viata mea si pentru ele sunt in stare de orice!!!
    6-Iubesc, ador la nebunie cainii,nu exista sa dau de unul si sa nu ma joc cu el...indiferent ca e al cuiva sau ca e vagabond.....imi doresc foarte mult un chihuahua :D
    7- Am putini prieteni,dar aceia sunt parte din sufletul meu...si vorbesc de prietenii de ani de zile....urasc oamenii falsi,mincinosi,prefacuti,rai....prefer sa nu am de-a face cu asemenea oameni...motto-ul meu cand vine vorba de prieteni:mai bine o oita cu suflet,decat o suta de lupi
    .....si poate as putea sa iti mai scriu inca alte 7 lucruri despre mine,dar o las pe altadata :D
    Te pup scumpa mea,iti doresc o seara minunata alaturi de cei dragi <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ,sint Mariana Cioranu.Imi place mult sa citesc dar din pacate nu am timp din cauza serviciului.Mi-as dori ca in viitor sa pot sa-mi ajut fata cit pot de mult.Sint o persoana care inainte de a face ceva ma gindesc foarte mult daca este bine sau nu.Am avut o prietena foarte buna dar din pacate s-a mutat din orasul meu.Cind am timp liber intru pe fb.Mi-as dori sa am nepoti de la fata mea .Nu imi place sa fiu suparata pe cineva.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna,sunt Carmen.Iubesc iarna.pentru ca sunt nascuta in cea mai frumoasa luna.Ador sa ma plimb cu rolele,sa ma duc la bunica sa privesc stelele pe veranda.Manac paine prajita cu lapte ,unt si gem in fiecare zi.Mi'ar placea sa fac sc de makeup,dar e cam greu...in timp poate o sa reusesc.Sunt o persoana care pune tot la suflet si asculta orice durere are un prieten.Imi iubesc viitorul sot si imi doresc 2 copii.Ar fii multe...te pup

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.