Rujuri ieftine si bune Brische

Am observat ca numarul rujurilor mele creste pe zi ce trece. V-am mai spus intr-o postare anterioara despre atitudinea mea fata de rujuri in urma cu o luna, doua. Eram mai mult o fana a luciurilor de buze, pe care le credeam mai potrivite pentru varsta mea. Nu e vorba ca am crescut eu cine stie ce in doua luni, dar gandirea mea devine mai matura si mai diferita cu fiecare zi ce trece.

De la atractia fata de glossuri am ajuns la obsesia fata de rujuri. Chiar daca nu am multe, tot nu voi avea cand sa le folosesc pe toate... dar sa le mai consum?! In prezent am 9 rujuri de care sunt mandra si o paleta de 60 de culori. Am observat ca in mica mea colectie rozul are cam 3 sferturi de teritoriu si aspectul ambalajelor este negru, cu exceptia a 2 rujuri mai motate. :D

Astazi vreau sa va vorbesc despre cele mai noi rujuri pe care le am, si anume cele de la Brische. Cel care m-a facut sa le cumpar a fost pretul, nu pot sa spun ca sunt o persoana ce arunca cu bani in stanga si in dreapta daca nu am o certitudine ca produsele sunt bune. Sunt o persoana care apreciaza cel mai mult produsele ieftine si bine... dar cine nu face acest lucru? De aceea iubesc aceste cosmetice Brische.


Drept sa spun nu am auzit de acest brand pana nu am descoperit site-ul de unde l-am cumparat, si anume Aoro. Sunt foarte incantata de el si pentru inceput va voi vorbi putin despre marca rujurilor.

Brandul Brische este de origine spaniola ( dar sigur v-ati dat seama dupa nume ), care a luat nastere  1970. De la o mica afacere de familie ce se ocupa cu distribuirea parfumurilor, aceasta a ajuns sa devina din ce in ce mai cunoscut, iar astazi produce produse de make-up din toate categoriile.

Nu sunt foarte familiarizata cu acest brand, l-am descoperit foarte recent si cu siguranta vom crea impreuna o istorie de mari porportii. Drept sa spun, de obicei cand imi cumpar produse cosmetice, prima data caut review-uri pe internet. In cazul acestor rujuri nu am reactionat asa, nu stiu de ce, dar m-am uitat la pareri despre produsele celor de la Brische exact dupa ce am trimis comanda.


Eu sunt destul de pretentioasa cand vine vorba de rujuri. Atunci cand am un fard si nu-mi prea place culoarea, il mai folosesc din cand in cand. Dar daca am un ruj si nu-mi prea place culoarea, sigur nu va mai face parte din colectia mea. Nu aveam foarte mari asteptari de la aceste rujuri, dar chiar m-au uimit atat prin aspect dar si prin calitate.

Primul ruj despre care vreau sa va vorbesc este Brische Gerard, nuanta 729, un roz subtil, placut la vedere ce nu creeaza ideea ce incarcat sau care sa atraga foarte tare atentia. Imi place consistenta sa, este foarte cremoasa si se intinde perfect. Forma pe care o are este la fel de profesionala, deoarece se muleaza perfect pe buze si ofera o precizie cum nu toate rujurile sunt in stare sa o creeze.




Asa arata la lumina din camera: 

Asa arata la lumina zilei: 


Cu siguranta va face parte din rutina mea zilnica scolara, este un ruj ce poate fi purtat cu lejeritate de fiecare data cand simtim nevoia, ies in evidenta prin eleganta si simplitate, nu prin impopotonare sau vulgaritate.

Un alt aspect placut este ambalajul care este confectionat dintr-un plastic destul de rezistent, pe care se afla inscriptionat cu argintiu numele brand-ului. Ambalajul are culoarea neagra si alaturi de micile detalii argintii, creeaza un ambalaj elegant si perfect pentru orice fata/femeie.

Al doilea ruj despre care vreau sa va vorbesc este rujul Fix Colour antihuella, nuanta 105. Este tot un roz, dar de data aceasta rujul are putine influente spre mov, este mai inchis la culoare, mult mai pigmentat, mai putin cremos fata de primul, ofera si el o precizie buna, dar este mult mai elegant fata de primul. Nu cred ca poate fi purtat cu orice ocazie, este un pic mai special fata de celalalt, este mai finut, mai elegant, si imi place mai mult. Pana si design-ul este diferit, acesta este mai lung si mai subtire, iar ambalajul mi se pare mai rezistent fata de primul. Este un ruj care atrage atentia prin culoare perfecta, creeaza iluzia de buze mai carnoase, mai pline.



Asa arata la lumina camerei: 


Asa arata la lumina zilei: 


Imi place cu adevarat acest ruj Brische, si cu siguranta nu va lipsi de la nicio petrecere.

Rujurile Brische de pe Aoro m-au impresionat prin calitatea lor la pretul foarte mic pe care il au. Cum am mai spus si anterior, nu ma asteptam la niste produse atat de bune, iar numarul lor in colectia mea cu siguranta va creste. Cred ca-mi voi lua si alte nuante, mai inchise, piersicii, pentru ca roz am deja prea multe.

Ce cred eu despre rujuri: 

Rujurile sunt indispensabile din trusa de machiaj a unei fete/femei. Rujurile sunt arma seductiei, importante pentru un machiaj atat natural dar si mai special. Chiar daca nu ma machiez, un ruj aplic mereu pe buze deoarece hidrateaza si ofera culoare in acelasi timp.

De fiecare data cand plec in oras, sau oriunde altundeva, din geanta mea nu lipseste rujul. Important este ca atunci cand ne alegem un ruj trebuie sa tinem cont de forma buzelor noastre, dar si de culoarea parului. Eu sunt foarte atenta la aceste detalii, deoarece un ruj care nu mi se potriveste in totalitate ma poate face sa arat hidos. Stiu ca satenelor li se potrivesc nuante de rosu mai inchis, sau mov tot inchis, asta in functie de culoarea parului, insa pentru fetele cu buzele mai subtiri li se recomanda nuante de roz deschis, sa folosim creioane pentru conturare inainte.


Totusi rujurile inca sunt un mister pentru mine, indispensabile din geanta mea, si cu siguranta nu voi renunta niciodata la ele. Chiar daca alegerea mea a fost intotdeauna glossurile, iata ca am reusit sa inaintez... astazi ma declar fana a rujurilor, si dupa cum v-am obisnuit, da.. sunt indragostita de ele!


You Might Also Like

16 comentarii

  1. Imi plac culorile insa eu foloses gloss la scoala...nu ma pot duce cu asa culori :)) Insa la o ocazie sunt minunate !

    RăspundețiȘtergere
  2. buna sunt Andreea Grecu de pe facebook! :* si MIE IMI PLACE dupa aspect al doilea ruj..e mai mat si culoarea asta inchisa subliniaza formele buzelor tale! si chiar le face mai carnoase ;) :D... DAR SI primul are un aspect frumos si mie intodeauna mi-au placut rujurile deschise la culoare. sunt amandoua frumoase! SI mi-a placut mult acest articol :* <3 te puup! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar sunt frumoase culorile. Si cum eu sunt o mare fana a rujurilor,sigur le fac si eu o comanda:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult rujul Brische Gerard, nuanta 729! Eu as da si cu putin gloss peste sa-i dau si starlucire (asa fac mereu ) :))

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt frumoase ambele nuanțe de ruj,da o forma frumoasa buzelor...primul e mai adecvat pentru școală,iar al doilea e mai sexi,scoate buzele mai tare in evidenta.Sa le porți cu plăcere pe amândouă,bafta la școală.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase culorile,chiar daca nu sunt adepta rozului,ador aceasta nuanta...iti sta foarte bine cu amandoua <3 ....si eu am o colectie de rujuri,tot imi cumpar cand vad cate o culoare ce imi place,cateodata mai dau din ele :)....despre aceasta marca e prima oara cand aud....o zi frumoasa sa ai si ma bucur ca esti bine,pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. parca la primul ruj ,prima fotografie in care ai rujul pe buze mi se pare ca e mai palid ruju, asa imi place, dar nu obisnuiesc sa port ruj prea aprins la culoare :)

    RăspundețiȘtergere
  8. super..imi plac dar mie mi se potrivesc mai rosiatice nuante...

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte bun articolul

    RăspundețiȘtergere
  10. Al doilea e super! Sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Sint frumoase amindoua .Un articol foarte bun.Pe fb. Mariana Cioranu.

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt superbe amandoua rujuri!!
    imi plac foarte mult culorile <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos articol,dar eu in general prefer clasicul strugurel sunt mai conservatoare din fire dar îmi plac nuanțele alese de tine.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ambele nuante ti se potrivesc perfect. :) Totusi, al doilea parca ma atrage mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce rujuri frumoase..iti sta foarte bine cu ele <3

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumoase culorile :D La ocazii merg dal la şcoală ba :( tot ceva simplu merge :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.