Reteta tineretii

Exfolierea la timpul ei este ca aurul cand esti sarac! Da, am folosit o comparatie destul de ciudata, dar alta nu mi-a venit in minte :)). De ceva timp sunt foarte stricta cand vine vorba de exfolierea fetei dar si a corpului.

Am mai scris intr-un alt articol beneficiile exfolierii si tind sa cred ca aceasta este reteta tineretii. Insa va reamintesc aceste lucruri importante.

In primul rand va spun ca exfolierea pielii indeparteaza celulele moarte de la suprafata ei, deoarece odata cu inaintarea in varsta celulele se regenereaza o data la 10, 20 sau chiar 30 de zile. Prin exfoliere stimulam celulele sanatoase, pentru a ajuta la formarea unei pieli mai ferme, mai hidratate si mai sanatoase.

In al doilea rand cred ca toate am avut un moment in viata cand am simtit cum pielea isi pierde din fermitate, stralucire si elasticitate. Acestea sunt alte beneficii ale exfolierii corpului.

Eu am ales pentru acest pas in ingrijirea epidermei mele, scurbul de la Beleco ce are un miros mirific de bujori.



Mod de folosire

Folositi o lingurita pentru a lua exfoliantul din borcanel- pentru a pastra prospetimea produsului cat mai mult timp nu folositi mana uda- se aplica cate putin pe pielea umeda, masand intregul corp prin miscari circulare lente. Se clateste cu apa pana la indepartarea zaharului, iar uscarea corpului se face prin tamponare usora cu un prosop curat, astfel incat uleiurile sa ramana pe corp.

Ingrediente

zahar, ulei din seminte de struguri, ulei de orez, ulei de masline, acid stearic vegetal, emulsifiant, ceara de albine, vitamina E naturala, colorant mineral cosmetic, parfum, conservant.

Acest produs este unul natural si este fabricat cu mandrie in Romania!

Imi place foarte mult aspectul dar si mirosul sau dulceag. Consistenta sa este gronțuroasa si se simte ca este puternic abraziva. Este recomandata folosirea produsului o singura data pe saptamana pentru a nu crea efecte negative la nivelul pielii. Deoarece este un produs natural trebuie folosit in 3 luni de la deschidere.


Aplicat pe piele o senzatie de revigorare isi face aparitia, curata pielea si se simte cum este exfoliata, dupa ce inlatur tot zaharul eu am obiceiul sa folosesc si un gel de dus dupa. Folosesc si o crema de corp dar nu mereu indeplinesc acest pas, pielea devine mult mai hidratata, mai stralucitoare, radiaza de sanatate.

Imi place foarte mult acest produs si sunt sigura ca nu va fi ultimul de acest gen. Recomand cu drag produsele Beleco, produse naturale fabricate in Romania!

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Multumesc Madalina ,articolul este de un real folos pentru mine,ai dreptate cu timpul pielea isi pierde din elasticitate ,iar inesteticul mereu ne-a speriat fie ca suntem femei sau barbati.O sa incep sa folosesc si eu produsele Beleco,chiar nu stiam ca sunt fabricate in Romania .Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
  2. Articolul este foarte interesant .. o sa-mi cumpar si eu o crema de genul acesta :* <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Super produs,ma bucur ca incep sa iti placa produsele naturale,vad ca contine ingrediente unul si unul,si eu imi fac o data pe saptamana exfoliere cu ulei de masline si cafea(macinata),pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cam de vreo doua luni folosesc produse de la Camely <3 ,are un sapun minunat cu cafea pentru exfoliere <3

      Ștergere
  4. Este excelenta recomandarea ta. Folosesc mereu exfoliant, imi place cum curata pielea si cum o lasa sa respire. Imi place acest exfoliant deoarece am observat ca nu doar exfoliaza, ci chiar hidrateaza. Ma tenteaza acest produs si chiar multe altele din gama Beleco. Eu am pus ochii pe “Sunset” – Exfoliant natural pentru corp: mandarine si mango.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi trebuie un exfoliant bun! Multumim pt recomandare! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am auzit de el dar daca zici tu sigur este bun :)
    Multumim de review! :-* <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce articol interesant!! Voi achizitona si eu o astfel de crema!!!! <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce interesant !Cu siguranta o sa-mi iau si eu !

    RăspundețiȘtergere
  9. eu aleg varianta bio, folosesc zat de cafea sau bicarbonat :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.