Rasfata-te in fiecare zi ca mine

De mult timp sunt in cautarea unul balsam de buze cu un aspect mai special, un miros mai placut si o consistenta placuta. Blasamul cu aroma de pepene de la Dolce Natura a indeplinit toate conditiile de mai sus si usor usor a inceput sa faca parte din rutina mea zilnica.

Imi place foarte mult cutiuta simpatica in care se afla balsamul, este o cantitate destul de mare si mirosul este cel mai placut dintre toate mirosurile artificiale pe care le-am simtit... asta cand vine vorba de balsamuri. Imi place aspectul pe care il confera buzelor, hidrateaza in profunzime si nu lasa o pelicula grasa.




Nu se ia foarte usor de pe buze, tin minte ca m-am dat intr-o seara si dimineata aveam buzele foarte hidratate si balsamul inca se mai simtea pe buze, nu se ia atunci cand mananc sau beau apa. Este cel mai rezistent balsam pe care il am si il folosesc mereu cu drag.

Am primit de la Dolce Natura si uleiul solid pentru masaj, are un miros mirific, ceva ce se aseamana cu mirosul de capsuni. Initial nu prea stiam cum sa-l folosesc, dar l-am tinut in maini pana s-a incalzit si apoi am intins cu ajutorul lui pe piele. Parintii mei au fost rasfatati de un masaj pe cinste, si  picioarele mele la fel. Imi place foarte mult ca mainile aluneca foarte bine si ca uleiul nu intra in piele... lucru necesar pentru un ulei pentru masaj de calitate. Dupa cateva secunde acesta devine iarasi solid si procesul il pot face de fiecare data cand simt nevoia unui masaj.


 Eu ma declar foarte multumita de produsele lor! Merita cumparate :)


You Might Also Like

12 comentarii

  1. Si eu am primit mai de mult.produse de la ei♡ sunt super.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow,super produse si fiind naturale de data asta o sa imi comand si eu :) ,o zi frumoasa suflet drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat.....felicitari,frumos inceput de toamna cu un articol despre produse naturale :*

      Ștergere
  3. Este super articolul..iar produsele mi s epar foarte dragute <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine ambele produse! In cazul meu, pe ambele as vrea sa le incerc. Te cred ca miros frumos :D
    Sa le folosesti cu drag in continuare! Iti doresc o toamna superba :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Un produs pentru buze cautam si eu, mai ales ca mi se cam usuca buzele si am nevoie de ceva super hidratant. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Uleiul de masaj imi trebuie neaparat, neaparat. Pt mine a fost chiar super util articolul. Multumesc. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Initial mi se parea foarte tare, dar acum stau si ma gandesc la partea practica: daca eu fac masajul altundeva decat in baie :)) nu ma umplu de ulei peste tot? Trebuie sa-l tin intr-o sapuniera, nu e incomod?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e incomod deoarece si eu il folosesc si altundeva decat in baie. Tot ce trebuie sa ai langa tine este un prosopel uscat si niste servetele umede. Nu e mare deranjul si mie chiar imi place :D

      Ștergere
  8. super produse,arata foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mmm ..mie imi crapa foarte rau buzele iarna dar imi dau cu crema de galbenele..poate o sa incerc acest balsam.

    RăspundețiȘtergere
  10. uleiu de masaj solid arata foarte interesant,sincer e prima oara cand aud asa ceva,ar trebui sa'l incerc :) ...

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.