Inglot Nail Enamel Vernis a Ongles 168 review

V-am aratat in cateva postari anterioare si pe facebook ce produse de la Inglot detin. Astazi a venit timpul sa va vorbesc despre primul produs pe care l-am pus la treaba, si anume oja Inglot Vernis a Ongles nuanta 168.

Imi place la nebunie culoarea, este un roz pal si foarte finut, nu se compara cu nicio nuanta incercata de mine, este cu adevarat speciala. Consistenta sa este exact pe placul meu, nici nu simt cand o aplic si este la fel de pigmentata chiar daca o dau intr-un singur strat sau mai multe. Pensula este perfecta pentru aplicarea cu precizie fara sa fie nevoie sa retusam apoi sau sa stergem cuticulele.

Un lucru pe care multa lume l-a observat si apreciat este stralucirea ojei care se imbina perfect cu o tenta de oja mata, adica este si stralucitoare dar si un pic mata in acelasi timp. Unghiile mele au fost foarte apreciate si cateva persoane credeau ca mi-am pus unghii cu gel, iar cand au aflat ca este doar o oja mi-au cerut denumirea si nuanta. Rezistenta sa nu este foarte mare pe unghiile mele, pana la 2-3 zile, dar este de ajuns pentru ca eu ma plictisesc de nuanta la un moment dat... trebuie sa schimb culoarea de 2-3 ori pe saptamana ca sa ma simt bine :D.

Inglot s-a ridicat la masura asteptarilor mele si cu siguranta nu va fi singura mea oja Inglot din colectie, este cu adevarat o oja ce merita cumparata chiar daca pretul sau nu este foarte accesibil pentru toata lumea. Drept sa spun, si eu eram sceptica in legatura cu preturile in general, dar mi-am dat seama ca un produs de calitate merita toti banii. Eu va recomand cu mare drag aceasta oja, dar si produsele celor de la Inglot in general.

Cateva poze:




Iubesc rozul finut, si acest lucru se vede si in poza de mai jos ;).

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Ce nuanta frumoasa are. <3 Chiar as vrea sa incerc produsele Inglot, toata lumea le lauda. :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. buna,draga mea sunt Andreea Grecu..:* Chiar e frumoasa ca aspect si iti sta foarte bn cu roz pari muult mai vesela... :D Frumos articol :* Te puup

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta noanta si te-ai asortat perfect <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Delicioasa nuanta!!! E pe gustul meu...
    Imi place mult si delicatetea nuantei glossului pe care-l porti, iti vine perfect!
    Am un creion Inglot, primit in dar; i-am scris review pe blog - sunt foarte multumita de el!

    Multi pupici, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. Este o nuanta frumoasa ,Iti sta foarte bine cu roz.Mariana Cioranu .

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar ca e un roz finut,si faci bine sa il iubesti,pentru ca te prinde foarte bine <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.