Ghid cumparaturi Sheinside

Am primit ieri cateva intrebari legate de transport, plata si produsele celor de la Sheinside, Romwe si Chicnova. Astazi vreau sa va vorbesc despre site-ul cel mai cunoscut mie, si anume Sheinside.

Asadar Sheinside, Romwe si Chicnova sunt singurele site-uri a caror colete nu ajung la posta vamala.

Tot ceea ce va spun este din experienta mea si unele detalii pot fi diferite de la persoana la persoana. 

Despre plata: 

Plata se face prin intermediul cardului sau prin Paypal. Nu conteaza in ce valuta se afla banii pe card sau din Paypal, deoarece la plata ii convertesc ei fara sa faci tu ceva; de exp. daca tu ai banii de pe card in lei si trebuie sa platesti in dolari, fac ei calculele si iau suma convertita.

Despre transport: 

Sunt 2 moduri de transport, standard shipping si express shipping.

Standard shipping:
- comanda mai mica de 30$ -> 4,99$ taxa de transport (5-15 zile)
- comanda mai mare de 30$ -> transport gratuit (5-20 zile)

Express shipping: 
- comanda mai mica de 99$ -> 15$ taxa de transport (3-8 zile)
- comanda mai mare de 99$ -> transport gratis (4-10 zile)

Eu aleg de fiecare data standard shipping si de obicei comanda imi ajunge in 9-15 zile. Comanda o primesc acasa prin curierat si am observat ca acest lucru se intampla doar cand platesc comanda. Cand am castigat la concursuri sau am primit cupoane de reducere si nu am paltit nimic, comanda imi ajungea la posta din localitate. Express shipping nu este recomandat pentru tara noastra, coletele se pot rataci pe drum si nu vei primi alte produse sau banii inapoi. Parerea mea este ca mai bine astept 2-5 zile in plus si sa fiu sigura ca le primesc, decat sa nu le primesc niciodata.

Despre oferta actuala: 

- 5 prieteni invitati sa-si faca cont sau sa se logheze cu facebook-ul -> 50% reducere la toate produsele care nu se afla la alta oferta, adica sa nu fie reduse deja.

Este foarte usor de indeplinit acest pas, singura conditie este ca cel ce isi face contul sa nu aiba altul. Daca nu va descurcati si doriti mai multe detalii trimiteti-mi mesaj pe pagina de facebook.

Eu sunt foarte incantata de aceasta oferta, si ma bucur ca reducerea de 50% se aplica produselor care nu sunt la oferta, deoarece produsele care nu sunt reduse sunt facute din materiale mai bune si arata mult mai bine.

Despre marimi:

Marimile sunt de obicei cu o marime mai mica fata de noi, dar nu mereu se intampla acest lucru. De exemplu eu port haine din Romania marimea S, iar de pe Sheinside tot marimea S. Nu pot spune acelasi lucru in cazul surorii mele, la ea nu e niciodata fix si mereu trebuie sa se uite la detalii ( talie, solduri, bust, etc.).

Despre accidente: 

Nu mi s-a intamplat ca un produs sa fie diferit fata de poza sau sa fie defect. Singurul lucru ce mi-a displacut a fost faptul ca un nasture era cat pe ce sa cada si se putea rataci, dar nu este o problema mare pentru se poate pune la loc.

Atentie la hainele foarte ieftine! Daca sunt ieftine cu siguranta au un mic minus. Nu mereu, mi-am luat haine ieftine care aratau foarte bine, dar si haine care nu sunt de o calitate exceptionala. Dar pentru pretul lor sunt mai mult decat ok.

Despre PreSale: 

Hainele din PreSale sunt cele mai noi, abia aparute si ideile pentru modele sunt trimise de alti oameni, cativa sunt selectati si hainele intra in vanzare. Produsele din aceasta categorie au 3 momente de reducere, si le primesti dupa mai mult timp fata de cele care nu fac parte din aceasta categorie. Eu mi-am luat un produs din aceasta categorie si imi place mult, insa a ajuns dupa un timp mai indelungat.. cam 20-25 zile si a ajuns la posta din localitate.


Cam acestea sunt detaliile pe care le cunosc si pe care mi-as fi dorit sa le stiu si eu atunci cand am dat prima comanda. Daca v-a fost de ajutor va rog sa lasati un comentariu si sa dati si un share, pentru ca nu se stie cine are nevoie de acest mic "ghid". O zi frumoasa va doresc! 


You Might Also Like

7 comentarii

  1. Foarte utile informatiile ,eu una am cont la ei,dar nu am comandat niciodata,prefer sa probez inainte(sa fiu sigura ca imi sta bine).Am dat share,poate ajuta pe altcineva :D , pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ca e interesant articolul! imi voi comanda si eu haine de pe aceste site-uri! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vrut sa dau si eu o camanda la ei dar mi-am gasit ceva ce mi-a placut in localitate. Dar acum m-ai convins, cu siguranta voi da o comanda in viitor! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu o intrebare...este obligatoriu sa faci comenzi daca ai blog si esti inscrisa la ei??

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.