Cutiuta inimii mele

Chiar daca trebuia sa postez acum ceva timp acest articol, abia abia daca mi-am facut timp pentru mine, pentru teme si alte minunatii. Insa astazi vreau sa va arat cutiuta mea de bijuterii, cea care imi incanta privirea in fiecare dimineata.

Chiar daca de-a lungul timpului am strans mai multe cutiute de bijuterii, aceasta este preferata mea deoarece are inscriptionat in interiorul sau numele "copilului" meu... Unforeseeable-blog. Imi place foarte mult felul in care se deschide, este usor, dar in acelasi timp foarte sigur.

Iubesc trandafirii din imaginea aplicata si cu siguranta va fi preferata mea pentru mult timp. O am de pe pagina de facebook Bijuterii Fimo Iasi(click) si va recomand cu drag sa cumparati de la detinatoarea acestui frumos coltisor. Este o persoana minunata, care te face sa iti doresti sa cumperi non-stop doar de acolo. Acum nu va mai tin pe jar si va arat superba mea cutiuta:






Daca va place va invit sa va uitati pe pagina de facebook unde veti gasi mult mai multe modele. Va pup!!

You Might Also Like

11 comentarii

  1. E foarte draguta. :3 Ti-e mai mare dragul sa ti bijuteriile in ea. :) Mi-ar trebui si mie una, am vazut in localitate una care mi-a placut foarte mult, si pretul e pe masura( vreo 96 de lei), poate vede Mos Craciun acest comentariu si mi-o cumpara. :)) Pupici! :* :*

    RăspundețiȘtergere
  2. buna,draga mea!! Sunt Andreea Grecu de pe Facebook! :* daa o ador cutiuta si culorile ei e super pt vara sau pt primavara si sa o porti cu drag din partea mea! Te puup :* :* :* ..

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte frumoasaa.. sa te bucuri de ea.. pentru ca e unica <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa este ,as vrea si eu una .Mariana Cioranu pe Facebook.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte draguta cutiuta inimii tale,e cam micuta pentru sufletul tau mare :D ,scuza-ma ca am lipsit ,dar am avut niste probleme de sanatate :( ,sper ca esti bine acuma ,stiu ca ai fost bolnavioara si tu...pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, eu sunt bine.. dar ce s-a intamplat? Sper ca esti bine, draga mea. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am probleme cu coloana,nervul sciatic ,bla bla bla...dar nu ma las :))))))...i am superwoman :D ....stai linistita,sunt bine,atat cat se poate...pupicei scumpa mea :*

      Ștergere

Un produs Blogger.