Cumparaturile zilei

De inceputul unui nou an scolar se lasa mereu cu shopping, e normal zic eu. Da, astazi am hoinarit pe strazile orasului si in sfarsit am gasit tot ce mi-am dorit din prima. Iata ce mi-am cumparat:


In primul rand mi-am luat o perche de tenisi.. cred. Habar n-am cum se numesc de fapt, si i-am luat din Deichmann. Eu port 35, iar la ei am gasit doar marimea 36, insa nu e problema deoarece cu o pereche de sosete se potrivesc perfect! Sunt din piele intoarsa si intretinerea lor este cam dificila, asa ca mi-am luat si o spuma de curatare speciala. Sper ca in curand sa fac un articol despre intretinerea incaltarilor de acest fel.

Apoi am intrat in Lidl si mi-am luat 3 sosete la pretul de 9 lei, niste fulgi cu ciocolata si dischete demachiante Softino. Am vrut sa-mi iau un gel de dus de la Cien, si chiar daca era foarte ieftin, m-am gandit ca deja am destule si voi lua cu alta ocazie.

Mi-am dat seama ca am nevoie si de balerini, iar dintr-un magazin local mi-am luat perechea din poza. Culoarea lor este un roz pal si dupa cum se vede, au varful ascutit.

Si din acelasi magazin mi-am luat si geanta din imagine, mare, incapatoare, cu un singur compartiment. Am vrut una asa mare deoarece o sa am nevoie pe timpul scolii. Caiete mari -> geanta mare, iar aceasta este perfecta.


Sper ca va plac micile mele cumparaturi. Va pup!


You Might Also Like

19 comentarii

  1. Cred că poți să le zici pantofi sport. :D Sunt super drăguți! Îmi plac și balerinii. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase.imi place si incaltamintea si geanta e tare draguta <3 iar cerealele Choco Shells sunt si preferatele mele :D

    RăspundețiȘtergere
  3. BUNA ,draga mea! sunt tot eu Andreea Grecu :* .... IMI PLAC BALERINII....GEANTA..SI CAM TOATE CELE ... mmm...spuneai ceva de Cien...am un gel si o crema de corp aceasta gama e foarte buna.ti-o recomand ! FRUMOS ARTICOL BV TE PUUP !! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase cumparaturi,de dischete demachiante chiar ai nevoie :)))), la cate machiaje ai realizat in ultimul timp :D cred ca ai ramas fara.....foarte draguta geanta,dar si pantofii sa le folosesti sanatoasa si sa iti aduca noroc in noul an scolar,pupici draga mea

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place tot ce ti-ai cumparat dar cel mai mult balerinii.Pe fb. Mariana Cioranu.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce superbi sunt balerinii!!! <3 ii ador :*
    si geanta imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Exact aceleasi sosetele mi-am luat si eu acum cateva zile din Lidl :D ce coincidenta! si cerealele alea sunt tare bune, foaarte dulci :D
    Balerinii imi plac nespus de mult! exact ca pentru o zana ca tine :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Balerinii sunt tare draguti! Ai mei sunt pe alb acelasi model <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Balerinii sunt superbi, iar ghetutele foarte dragute! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce îmi plac balerinii, sunt foarte drăguţi! Te-am nominalizat pentru un tag! :) Vezi mai multe detalii aici : http://beau-typhoon.blogspot.ro/2014/09/tag-very-inspiring-blogger-award.html#comment-form. Te pup! ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. Să le folosești cu plăcere pe toate! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt foarte frumosi balerinii,dar si geanta! sa folosesti cu placere tot ce ai cumparat!

    RăspundețiȘtergere
  13. :D Sunt super drăguți balerinii. :) Am şi să zic aşa niste ' tenisi' din aceea :) dpar că culoarea e mai deschisă şii mi se par mai subţiri faţă de cei din poză .

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.