Cumparaturi de pe Sheinside

Pe 21 august am facut o comanda pe Sheinside ce cuprinde o pereche de pantaloni scurti, o pereche de blugi, si un palton. Ieri, pe 6 septembrie am primit-o acasa, prin curierat si am ramas surprinsa de cat de repede a fost trimisa. Imi place ca cei de la Sheinside au mare grija ca cei ce cumprata de la ei sa fie multumiti.

Sa va arat ce mi-am luat si impresiile mele:

Pantalonii scurti sunt foarte comozi, imi vin perfect si sunt buni pentru mai multe marimi deoarece au bata elastica. Materialul este vaporos, iar pe timp de vara sunt mai mult decat perfecti. Ii gasiti aici(click).


Blugii sunt marimea M, m-am uitat la descriere si ei mi se potriveau la talie. Chiar daca mereu am luat marimea S, habar nu am ce mi-a trecut prin cap deoarece imi sunt un pic mari in partea de sus, iar jos sunt mulati.  Pentru pretul lor ii pot purta si de cateva ori, dar sunt enervata de decizia mea de a lua marimea M. Ii gasiti aici(click).




Paltonul era cel mai asteptat de mine, este foarte frumos, un material bun, culoare la fel de frumoasa... dar are croiala dreapta si ma face sa par mai plinuta decat sunt atunci cand il inchei. Ma asteptam sa fie mai lung, dar nu este o problema. Cred ca este perfect pentru mijlocul toamnei, pentru ca nu este nici prea gros si nici prea subtire. Il gasiti aici(click).



Preturile par mari, dar au o oferta acum, atunci cand 5 persoane isi fac cont din invitatia ta primesti 50% reducere la hainele care nu sunt la nicio oferta! Au produse de calitate si la un pret foarte bun, livrarea se face repede si in cazul meu ajunge mereu prin curier.

Cum vi se par hainutele? Ati cumparat haine de pe Sheinside vreodata?

You Might Also Like

17 comentarii

  1. Sunt foarte draguti pantalonii scurti si se vede ca au un material bun, perfect pentru vara. :)
    Si blugii arata bine, dar imi pare rau ca nu iti vin bine.. de ce ai ales marimea M, oare, Andreea?:(
    Iar despre palton, nu am cuvinte.. e foarte frumos, culorile la fel, se vede ca materialul e bun, si chiar daca te face mai plinuta, nu e atat de grav; trebuie sa te simti tu bine cu el si asta e tot ce conteaza!
    Sa le porti cu placere pe toate, draga mea! Kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Paula! Am facut o alegere foarte proasta cand am pus M in cosulet, e prima mea pereche de blugi marimea M :)), dar din greseli invat asa ca nu e o problema, se aseaza bine pe mine, dar nu perfect. Eu am o obsesie cu blugii, daca nu stau perfect ii iau o data si dupa nu ma mai ating de ei.

      O sa urmeze si outfit-uri, incepe scoala si voi avea mai multe locuri in care sa fac poze. Oricum anul acesta invat dimineata si nu stiu cat timp mai am pentru aranjat.. mai ales ca ma voi trezi la 5-5:30 :)).

      Pupici, Paula! :*

      Ștergere
  2. Hainele..sunt foarte frumoase...mai ales blugii... imi plac foarte mult...nu mi-am cumparat niciodata haine de pe acel site.. dar o sa-mi cumpar :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pantalonii scurti imi plac tare mult, au o culoare atat de placuta! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe! Eu mi-am cumparat aceasta geaca pe care am adorat-o si pe care scria XL, dar se potriveste pt M-L, N-am purtat-o niciodata, nici macar n-am probat-o pt ca nu-mi vine. Este moale si usoara ca un fulg, o ador!! Dar n-o s-o port purta prea curand.
    Daca va place si o vreti, pretul meu este de 90, transport gratuit.
    Am postat si pe FB, dar eu n-am atata expunere.
    Madalina, daca te deranjaza acest comentariu, te rog sa-l stergi.
    This is my love, e pacat sa stea la mine, e mult prea frumoasa si finuta si e absolut NOUA:
    http://www.sheinside.com/White-Long-Sleeve-Zipper-Fur-Crop-Outerwear-p-147566-cat-1735.html#box-review

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai vandut paltonul? m-ar interesa pe mine sa-l cumpar

      Ștergere
  5. Imi plac aproape toate ai facut o alegere foarte buna,sper ca accepti si pareri mai putin placute ,ma refer la palton nu imi place ,nici culoarea, nu e pe placul meu (fiecare are o parere).Mie imi place sa ma imbrac asa cum imi place, nu dupa moda.Sper ca nu te-ai suparat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne, cum sa ma supar?! Desigur ca accept astfel de pareri, fiecare cu gusturile lui. Oricum pe corp se aseaza diferit, dar fiecare are dreptul la o opinie. Multumesc pentru ca ai fost sincera! :*

      Ștergere
  6. Superbe hainutele,ai gusturi frumoase(nu trebuie sa iti spun asta :P ) ,preferatul meu e paltonasul,este minunat si dac azici ca nu e nici subtire ,nici gros cu atat mai bine pentru tine,il poti folosi cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac mult pantalonasii scurti! Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cand vad acei pantaloni scurti mi se face dor de vara, par foarte comozi. Dar imi plac si blugii si paltonul. Eu am vazut niste bluzite care imi fac cu ochiul. Pupici. :* :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Pantalonii scurti este produsu care imi place din acest articol,insa paltonu nu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte dragute hainele comandate! Nu am facut inca nicio comanda pe Sheinside dar nu cred ca mai dureaza mult :)) Draga mea , te-am nominalizat pentru tag-ul Very inspiring Blogger Award. Mi-ar plăcea tare mult să aflu 7 lucruri despre tine! Te invit pe blogul meu să afli despre ce este vorba >>http://dianaschoises.blogspot.ro/2014/09/tag-very-inspiring-blogger-award_10.html

    RăspundețiȘtergere
  11. in cat timp ajung hainele de pe sheinside?:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte dragute hainele. Paltonul si blugiisunt preferații mei.
    Care este procedura cu cei 5 prieteni invitați? Primești un cod pe mail sau care este procedura! Vreau sa beneficiez si eu de 50% reducere si am invitat 5 prieteni numai ca nu s-a întâmplat nimic

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.