Cumpara Iphone 6 din Romania!

Iata ca tehnologia a avansat foarte mult in ultimii ani, asa ca de la primele telefoane marca Apple, s-a ajuns pana la Iphone 6! Recunosc ca nu stiu multe detalii despre tehnologie, dar stiu ca ea ne usureaza mult viata si ca este necesara pentru fiecare.

De cand am auzit ca a fost lansat Iphone 6 m-am uitat la aspectul lui pe toate site-urile posibile si cand am aflat ca QuickMobile l-a adus atat de repede in Romania am ramas foarte placut surprinsa. Ma bucur mult ca tara noastra avanseaza atat de mult, iar faptul ca ne numaram printre primele tari care il comercializeaza, creste prestigiul acestei natiuni.

Am aflat ca noul telefon senzatie a fost precomandat de pe acest site de peste 1.500 de oameni in cateva zile, incat am tras concluzia ca romanu' de pretutindeni este foarte interesat de tehnologie si tot ce este nou in Europa.



Faptul ca Quick Mobile ne scuteste de cozile de prin magazine si ca a oferit sansa Romaniei de a se afla pe harta minunata a tarilor ce au aceasta onoare de a comercializa acest telefon, este de apreciat pentru ca este benefic pentru dezvoltarea noastra, atat ca si comunitate, dar si ca tara ce "devoreaza" tot ce este legat de tehnologie.

Daca doriti sa castigati un Iphone 6 nou-nout si perfect, va invit sa va inscrieti la concursul de pe blogul lui Cristi. Multa bafta!

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Da,asa este ,suntem pasionati de tehnologie...doar cu banii stam prost :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow ce mare este...eu sincer nu as da atatia bani pe un telefon deoarece eu le stric foarte repede :)))

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.