Cum sa te machiezi finut si ieftin

Am primit saptamana trecuta aceste produse de la Bestcolor Romania, si imediat cum au intrat in posesia mea le-am si pus la treaba!


Stiu ca nu este un brand foarte cunoscut asa ca voi incepe prin prezentarea lui. Bestcolor este un brand italian care a patruns in tainele machiajului de 20 de ani, dar pe piata Romaniei este prezent din iunie 2014. Pentru cei de la BestColor pretul si calitate sunt prietene, ei au reusit sa creeze un raport pret-calitate accesibil tuturor, dar si corect! Produsele lor m-au impresionat si cu siguranta ei au tot ceea ce caut la un brand ce se respecta! Mai jos urmeaza parerea mea despre produsele de mai sus. 


Primul produs ce mi-a incantat zilele a fost fardul de pleoape sub forma de creion Kajal, acesta ofera o aplicare foarte precisa, nuanta calda si care ofera o intensitate perfecta privirii. Consistenta sa este cremoasa si este foarte usor de aplicat; nu ramane in pliuri si nici nu se intinde; se amesteca perfect cu alte tipuri de farduri, este usor de purtat oriunde, cantitatea sa este mare si culoarea este pigmentata si clara.





Fardul de obraz cu efect 3D si oglinda este preferatul meu! Este primul meu blush deoarece am obiceiul sa ma inrosesc tot timpul, iar prezenta unui blush nu este chiar benefica pentru mine. Insa am ales nuanta cea mai deschisa pentru a acoperi putin din roseata mea aproape permanenta. Imi place foarte mult consistenta sa care nu este deloc prafoasa, culoarea este pigmentata, rezista mult timp pe obrajori si are un efect natural, este cel mai catifelat fard incercat de mine, oglinda este foarte frumoasa, clara si rotunda. Imi place foarte mult deoarece se deschide mai greu, iar acest lucru este perfect pentru ca va face parte din rutina mea zilnica atunci cand incepe scoala, si nu vreau sa existe vreun accident nedorit.





Rujul de buze Ultra Lucios nuanta 52, este un roz aprins, foarte pigmentat si cremos. Hidrateaza buzele in profunzime si nu este necesara aplicarea unui balsam de buze peste el sau sub el. Este perfect pentru fetele indraznete si jucause, trebuie sa avem mare grija cand il purtam, deoarece putem parea prea exagerate. Poate fi elegant si finut daca stim sa-l folosim cand trebuie. :)







Lacul de unghii stralucitor a devenit imediat oja mea preferata, este o nuanta mov pruna, si anume nuanta 52. Imi place foarte mult consistenta sa, este lichida exact cat trebuie, iar pensula este micuta si perfecta pentru a ajunge in colturile cele mai neacesibile ale unghiei. Am aplicat in 2 straturi insa este la fel de colorata daca este aplicata si intr-un singur strat. Imi place mult deoarece culoarea straluceste si se aplica uniform pe unghie, rezista de mai bine de 2 zile si am stat foarte mult cu mainile in apa si am purtat manusi iar mainile au transpirat. Este o oja foarte buna, si mi le doresc pe toate din colectie.




Sunt cu adevarat foarte incantata de aceste produse, am primit de la ei si o trusa pentru farduri foarte frumoasa. Recomand cu incredere produsele lor deoarece am simtit pe propria piele efectul si rezultatele produselor.

You Might Also Like

34 comentarii

  1. Super produse,multumim pentru articol,clar ca rujul te prinde bine :) e si preferatul meu impreuna cu lacul de unghii (nuanta pruna)....daca te saturi de ele le primesc eu :))))))))))) pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac, si nu cred ca ma voi satura de ele :)) :*

      Ștergere
    2. offff,ghinionul meu :)))) ....mai vb,sa vezi ca in curand te indragostesti de altele :))))

      Ștergere
  2. aprinsa....culoarea rujului ;) iti sta bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai cat de bine arata blush-ul si rujul♥

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt superbe nuantele! te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel mai mult ma tenteaza fardul sub forma de creion <3 Nu stiam de acest brand. Multumim de review :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Rujul e foarte drăguț și oja la fel! Să le folosești cu plăcere pe toate :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Blush-ul ma tenteaza cel mai mult! Arata ca si cel de la Bourjois Paris :D
    Si oja are o nuanta tare frumoasa, dar rujul parca n-as putea sa-l port, nu ma intreba de ce :))
    Kisses :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca seamana cu cel de la Bourjois ;)). Si acum chiar ca m-ai facut curioasa!! De ce nu l-ai purta? Nu te caracterizeaza, sau este un alt motiv? :*

      Ștergere
    2. Da, nu ma caracterizeaza. Prefer culorile nude, alea-mi plac cel mai mult :D
      Pai sa stii ca e foarte fain blush-ul Bourjois, tre' sa-l incerci, eu il am si nu ma mai despart de el :D

      Ștergere
  8. Foarte frumoase,cred ca oricarei femei ii plac produsele cosmetice ;)
    Sa le folosesti cu drag! :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Super interesant, mia placut sa citesc si sa imi fac o parere despre ce sa mai imi cumpar,mersi

    RăspundețiȘtergere
  10. si mie imi plac aceste produse, chiar sunt foarte bune

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac foarte mult, sper sa reusesc sa ordinez si eu ! Iti sta foarte bine machiata asa, ai fata frumoasa , iar produsese au culori calde , imi plac !! pop :* si sa ai o zi superba !!

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa ar trebui sa faca orice fata, sa isi rasfete tenul in fiecare zi , nu sa si-l incarce cu fond de ten si machiaj.. Eu am 26 de ani si am tenul fin, nu am avut probleme cu cosuri au acnee, folosesc crema de fata de la nivea, zilnic, iar seara ma spal cu topexan pentru puncte negre(am cateva pe nas hihih ), insa eu nu folosesc machiaj nici daca ies in oras, rar ma dau cu o pudra sau fond de ten . pentru ca am tenul frumos si luminat si nu le folosesc decat cand trebuie sa merg la o petrecere sau eveniment !! Sfaturile tale sunt foarte utile, asta ar trebui sa stie oricine,sunt in Italia de cativa ani si vad fete de 10- 15 ani care sunt machiate prea strident pentru varsta lor, eu daca as fi mama , nu le-as lasa sa isi strice tenul de la o varsta atat de frageda !! te pup si iti doresc o zi frumoasa ca si tine :*

    RăspundețiȘtergere
  13. frumoase culori si te prind bine...iar preturile lor intradevar ieftine

    RăspundețiȘtergere
  14. da,intr-adevar un machiaj reusit :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Am vazut ca este un brand italian, dar eu in Italia nu le-am văzut pe nicaieri...
    Foarte accesibile si par destul de bune....

    RăspundețiȘtergere
  16. superb !!!!
    Imi place la nebunie rujul si oja

    RăspundețiȘtergere
  17. Hei, imi poti spune cu ce telefon/camera ai facut pozele ? Multumesc^^

    RăspundețiȘtergere
  18. Super produsele, cel putin fardul e obraz este deosebit. Rujul iti vine perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Dragute produse ! Eu de obicei imi dau cu rimel si putin creion ..app ai niste ochi foarte draguti !

    RăspundețiȘtergere
  20. Un machiaj finut, cum am mai spus lacul imi place cel mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi plac toate produsele ,dar cel mai mult imi place fardul de pleoape sub forma creionului.Pe fb,Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.