vineri, 19 septembrie 2014

Cum sa te machiezi fara sa-ti incarci tenul

Chiar daca inainte ritualul machiajului inseamna pentru mine: fard, rimel, gloss; acum s-a cam schimbat treaba si optez pentru conturarea tenului. Nu-mi place sa imi incarc tenul inutil si am renuntat la fond de ten in favoarea BB Cream-ului, un produs foarte cunoscut in ziua de astazi. Nu cred ca toata lumea stie beneficiile acestuia asupra tenului nostru, iar astazi va voi spune parerea mea despre un anume BB Cream.

Conturarea fetei nu a fost nicicand mai usoara ca acum, de cand folosesc bronzer pentru conturarea trasaturilor ma simt mai frumoasa, mai increzatoare, mai naturala. Bronzerul a devenit parte din viata mea si vreau sa va impartasesc si voua aceste detalii.


BB Cream-ul este cunoscut si sub numele de balsam corector pentru imperfectiuni, si de obicei este atat crema protectoare cat si tratament pentru acoperire. Eu aleg BB Cream-ul deoarece nu am un ten cu imperfectiuni prea mari, nu am cosuri sau semne foarte vizibile, iar daca imi doresc un aspect mat, natural, uniformizat si hidratat fara a-mi incarca tenul, apelez la Eveline BB Cream, care are pretul de 27 lei, dar eu l-am luat cu 18 lei. Nu pot spune ca este cel mai bun dintre produsele din aceasta categorie, dar dintre cele care au pretul lui cu siguranta este clasat printre primele locuri.  Eu mi-am ales nuanta Light Complexion si sunt incantata cu alegerea facuta, chiar daca este o nuanta un pic mai inchisa decat pielea mea.

Textura acestui BB Cream Eveline este pufoasa si un pic solida, asa mi se pare mie. Cand o aplic pe mana nu se intinde cum face un fond de ten normal, prima data da impresia ca nu va face fata, dar daca este aplicata cum trebuie ajunge sa se camufleze perfect, nici nu se observa ca am folosit BB Cream, dar micile imperfectiuni sunt acoperite.

Imi place ca nu trebuie sa folosesc o cantitate mare si ca un bob de produs imi ajunge pentru jumatate de fata daca este intins cum trebuie. Eu il aplic cu degetele, iar uneori cu buretelul aplicator sau cu pensula pentru fond de ten. Un alt lucru care ma incanta la el este senzatia pe care lasa pe ten, nu este incarcat si se ramane o senzatie de revigorare si prospetime. Nu este foarte rezistent la contact, dar este perfect pentru pretul sau, singurul lucru pe care il cauta este sa nu ramana urme pe haine, telefon, sau alte lucruri... iar el se descurca binisor la acest capitol. Mirosul sau este unul artificial, nu miroase a ceva anume, dar dupa ce este aplicat mirosul nu se mai simte si nu deranjeaza.




Cantitatea sa este de 50ml si este suficienta pentru mult timp, este fabricat in Franta si ambalajul sau este foarte placut la vedere.

Parerea mea este ca acest produs merita achizitionat!


Bronzer-ul a devenit parte esentiala in rutina mea zilnica, atat vara cat si in celalalte anotimpuri. Vara il folosesc pentru a-mi uniformiza tenul, iar in rest il folosesc pentru a-mi contura trasaturile fetei. Cel mai mult imi place sa-l folosesc la baza bujorilor pentru a crea un efect care ma face sa par mai slaba, il folosesc pentru conturarea nasului deoarece il face sa para mai mic, si pentru definirea formei fetei sub barbie.


Nu am citit niciodata nimic despre bronzere ci pur si simplu am luat unul ieftin l-am pus la treaba cum am crezut eu mai bine. Va spun sigur ca niciun sfat din lume nu va va perfetiona, ci exercitiul si perseverenta.

Am ales pentru mine un bronzer destul de ieftin, pentru ca nu am alte cosmetice Rimmel, costa 15 lei si este waterproof cu SPF 15. Consider necesar ca un bronzer sa fie waterproof deoarece vara ne aflam intr-un contact continuu cu apa, transpiratia, etc.

Imi place acest bronzer datorita texturii sale catifelate si faptul ca are un miros foarte placut care nu este deloc deranjant sau insistent. Cantitatea sa este foarte mare (14 g), il folosesc de aproape o luna si abia se vede ca a fost folosit. Imi place si ingeniozitatea design-ului, are o forma de soare in interior si este foarte placut la vedere dar si la atingere. Rezista pana este demachiat si este foarte rezistent la transfer.

Atunci cand ne alegem bronzer-ul trebuie sa fim foarte atenti la nuanta deoarece este foarte pigmentat, eu recomand comandarea unui produs cu o nuanta mai inchisa decat tenul vostru, dar in cazul meu, pentru ca l-am luat pentru conturare, am ales o nuanta mult mai inchisa decat tenul meu. Este nuanta 026 si anume SUN KISSED.

Recomand acest bronzer Rimmel cu toata caldura!



Parerea mea generala: Eu cred ca orice fata trebuie sa aiba aceste produse, foarte necesare in ingrijirea zilnica si pentru a ne simti comfortabil pe parcursul zilei. Un BB Cream este perfect pentru fetele/ femeile ce isi doresc o zi cat mai linistita fara a se gandi la felul in care arata fondul de ten, daca ii straluceste fata, sau daca s-a intins. Bronzer-ul este si el foarte important pentru a ne defini trasaturile, care difera de la o persoana la alta.

Un machiaj reusit nu este cel ce ne acopera toate imperfectiunile, care ne face sa aratam ca niste papusi de portelan si ne creeaza senzatia de ten incarcat, nefericit. Un machiaj reusit este acela care ne face sa ne simtim sigure pe noi, care scoata in relief toate laturile noastre frumoase, care ne face sa ne simtim naturale si mereu fresh.

Sunt sigura ca toate am avut momente in viata cand micile semne ce au aparut de-a lungul timpului si-au facut de cap, si acoperirea cu un fond de ten era prea mult pentru acea situatie. Datorita BB Cream-ului acum putem avea un ten ce radiaza de fericire si ne face sa ne simtim perfecte, fara a dauna tenului nostru care are nevoie de ingrijire si nu de exagerare.

Sunt increzatoare ca noi, fete si femei avem grija de frumusetea noastra naturala si nu ne vom ataca tenul cu tot felul de substante. Alegerea mea este acest produs, care le-a inlaturat pe toate celalalte produse din rutina mea zilnica.




11 comentarii:

  1. FOARTE INTERESANT ARTICOLUL.PUPICI andutu alex fb

    RăspundețiȘtergere
  2. ce mult imi place descrierea facuta,intersesant articolul...multumim pt efortul depus in munca de pe blog,pentru sfaturile date. Te pup cu drag :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna descrierea bb cream-ului ...nu stiu de unde iti vin atatea idei ca sa descrii un produs...dar ar intelege si un tutu-mutu :)))))si eu folosesc bb de la nivea si sunt incantata de el,bronzer nu folosesc ca dupa aia devin negresa :)))))....pupicei draga mea,o zi frumoasa in continuare :)
    PS - cum e la scoala? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte utilă postarea, mulţumim!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,mi-a placut postarea ,in special eu vreau sa imi mentin tenul mai liber ,rareori ma machiez strident sau folosesc creme protectoare :) .Cu cat e mai light cu atat mai bine .Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am renuntat la fondul de ten in favoarea BB crea-urilor tocmai datorita acestui aspect natural pe care-l confera. Fondul de ten il folosesc doar la ocazii

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte interesant articol si util multumim

    RăspundețiȘtergere
  8. super articolul! multumim mult ca-ti faci timp si pt noi,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru mine este foarte util articolul.Iti multumesc.Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.