Cum imi protejez telefonul

In sfarsit mi-am luat telefon si desigur ca o husa de calitate era indispensibila in acest caz! Stati linistiti, nu mi-am luat altul decat cel mentionat pe facebook, dar deja a implinit 1 luna de cand il am, si a venit vremea sa va vorbesc despre cum am eu grija de el.
Sunt adolescenta, fara telefon viata mi-ar fi un calvar... nu stiu cat de bine sau rau este acest lucru, dar stiu ca este foarte adevarat. Prima mea alegere in materie de huse, a fost una simpla, din silicon, cu un model foarte dragut si care sa-i ofere protectie maxima!

Husa o am de pe o pagina de facebook ce comercializeaza astfel de produse, si anume Huse&Accesorii (click aici). Este o pagina foarte interesanta, unde am gasit multe modele care nu se afla prin multe magazine de la noi. Cel putin eu nu am gasit in orasul apropiat. Stiti ca eu sunt mai comoda si apreciez paginile de acest fel care imi usureaza mult viata.

Pe pagina gasiti o multitudine de modele, culori vii sau huse mai putin colorate, modele pentru multe tipuri de telefoane, si singurul lucru pe care il au in comun este calitatea exceptionala. Va recomand cu drag sa va cumparati de la ei, sunt rapizi si profesionali.

Aceasta este husa: 




Nu-i asa ca este adorabila?!

You Might Also Like

17 comentarii

  1. Este foarte drăguță! Să o stăpânești sănătoasă!
    Eu momentan aștept să îmi vină de pe Ebay 2 huse pentru telefon :)). Una e cu o bufniță și cealaltă e cu un elefănțel :D. Abia aștept să ajungă :D.
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!! Si husele tale suna foarte bine, sa le primesti repede :D.

      Pupici :*

      Ștergere
  2. simpatic pinguinul tau...si eu trb sa imi cumpar o husa..pana atunci sper sa nu zgarai telefonul sau alte minuni ...:* pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa iti cumperi cat mai repede!! Asa am facut si eu si am asteptat ceva timp, si chiar daca il puneam in locuri unde nu avea cum sa se zgarie, nu stiu cum au aparut niste zgarieturi pe spate de toata "frumusetea".

      Ștergere
  3. Ce husa vesela ai luat, sa o porti cu placere :) S3 am si eu , dar inca nu i-am luat hainuta, urmeaza... pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte draguta husa! Pacat ca pentru telefonul meu nu se gasesc...:(

    RăspundețiȘtergere
  5. ooo ce dragutz pinguin .... asa huse nici la noi nu gasti..sunt Andreea Grecu scuze am dat pe anonim..

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumusica e! :D Uite ca nu stiam de pagina asta, am sa trag si eu un ochi pe acolo, poate gasesc ceva dragut si pentru mine; eu as prefera mai mult husele alea cu tot cu protectia de pe ecran, pentru ca eu il zgarii mai ales pe ecran.. exista oare pe pagina asta? pupici :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. E adorabila husa ta <3 Nu m-as satura sa ma tot uit la ea. Am gasit o gramada de huse dragute pe pagina. Multumim. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Yupiii am descoperit cum pot comenta de pe noua tableta dar acum se termina bateria, mâine comentez pe aici, pupici dulci

    RăspundețiȘtergere
  9. e tare draguta husa :D, si eu trebuie sa'mi iau un astfel de accesoriu pentru ca altfel telefonul meu va zbura si ateriza pe pamant cam des :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Super pinguuu,ce draguta e husa....eu momentan nu am husa,dar sa stii ca am sa caut una draguta pe acest site,multumesc de pont,pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna...numele meu este denissa ionita si sunt foarte incantata de acessta husa, deoarece am achizitionat-o si eu de curand. Am un simpaticut pinguin roz de care sunt foarte mandra ,mai ales fetita mea in varsta de un anisor..va pupam

    RăspundețiȘtergere
  12. am si eu telefon ca tine, doar ca pe negru.
    eu deocamdata am o husa cu o pisica, cu urechi, o ador. <3 dar o am de cam mult timp si as vrea una noua. m-ar incanta foarte mult una ca a ta. ma voi uita pe pagina asta si cred ca imi comand si eu una. e adorabila!! <3 <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.