Ce inseamna ploaia pentru mine

Ploaia

Este o farama din mine, ma caracterizeaza mai mult decat orice altceva. Iubesc ploaia si niciun alt fenomen nu poate ajunge la inima mea asa cum a ajuns ea... e ploaie si e iubita de mine!

Nu suport cand cineva are de mers 3 pasi pana la masina sau pana la adapost si isi pune umbrela deasupra capului, pentru ca Doamne Fereste ca nu cumva sa fie atins de apa... sigur raceste de la 3 stropi de puritate!

Iubesc ploaia si ori de cate ori am ocazia stau si ma concentrez asupra ei. Cel mai mult iubesc ploaia de toamna, care este puternica si in acelasi timp fara vlaga, imi place sa ies din casa si sa ma uit spre cer, sa inchid ochii si sa-mi intind mainile. Senzatia pe care o simt atunci cand fiecare strop isi gaseste sfarsitul pe pielea mea, pe fata mea... e una incomparabila. Nimic nu se aude in afara de ea, de ploaia ce ma curata, nu de mizerie ci de ganduri. Imi place sa reiau acest proces de fiecare data cand am ocazia!

Iubesc sa adorm atunci cand ploua, ma simt mai linistita si mai protejata... nu stiu de ce, dar ploaia e tot ce imi trebuie.

Iubesc sa citesc atunci cand ploua, ma concentrez doar asupra ei si a lecturii. Iubesc sa ma invelesc cu o patura dupa ce vin din ploaie, e o senzatie divina.

Poate ca iubirea mea pentru ploaie se datoreaza si zilei in care m-am nascut. De ce? Pentru ca atunci cand m-am nascut ploua, si cel mai amuzant lucru mi l-a spus bunica mea, si anume ca i-a fost furata umbrela in acea zi. Poate de aceea nu-mi plac umbrelele, pentru ca a fost un semn... sau poate nu.

Iubesc ploaia si ea ne iubeste pe toti cei ce o iubim! 









You Might Also Like

19 comentarii

  1. Ce frumos articol... si mie imi place ploaia :*

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa spun si eu in cateva cuvinte insemnatatea ploii pentru mine.Pe o zi ploioasa ,in timp ce turna cu galeata si toata lumea avea umbrelele deasupra capului ,eu mergeam grabita sa ma adapostesc undeva pana trecea rapaiala. De felul meu nu suport umbrela ,consider ca ma ploua si cu ea si fara asa ca nu o purtam cu mine cu toate ca auzisem ca ploua.Din graba la un moment dat m-am lovit de cineva ,si acel cineva era tot fara umbrela si alerga la randul lui sa se adaposteasca .Ne-am ciocnit unul de altul ,ne-am zambit reciproc cerandu-ne scuze apoi cand in sfarsit ne gasisem adapost am facut schimb de numere de telefon. Acela a fost primul meu prieten si ploaia pentru mine imi aduce aminte de situatia de atunci si fetele noastre plouate :)))).Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat de frumos!! Am citit relatarea ta cu inima la gura :)). Cred ca este o amintire perfecta!

      Ștergere
  3. Si mie imi place cand ploua,dar sa fie o ploaie curata,linistita fara sa aduca nenorociri oamenilor.Puup

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place cand ploua,dar sa fie o ploaie curata,linistita fara sa aduca nenorociri oamenilor.Puup

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos spus,mie nu imi place ploaia:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci,nu puteam sa te nimeresc mai bine cand ti-am spus sa scrii despre ploaie....mi-ai facut pielea de gaina :) ,nu am mai auzit pe nimeni vreodata sa vorbeasca atat de frumos despre ploaie....eu una iubesc soarele,nu ma prea impac cu ploaia (nu din cauza ca ma ud :)))) ) , imi provoaca doar o stare de letargie,nu am chef de nimic,o fi din cauza varstei :))) ,cand eram tanara fugeam,dansam in ploaie,inclusiv la nunta mea am dansat in ploaie :D,sa vezi cum arata rochia :))))).....multumesc frumos pentru acest minunat articol,pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha ha,am uitat sa specific....nici nu am umbrela :))))))

      Ștergere
    2. Da, tie trebuie sa-ti multumesc pentru idee. Ma bucur ca am putut sa-ti fac pielea de gaina :)). Da, fiecare are ceva care sa-i placa, mie-mi place ploaia, tie soarele.. fiecare cu ce-l doare :)). :*

      Ștergere
    3. Asa e scumpa mea,eu ador soarele de cand ma stiu....dar ploaia are si ea farmecul ei <3

      Ștergere
  7. Tu, Madalina, ai fi putut scrie cartea "Despre ploaie" a lui Martin Page! Daca nu ai citit-o inca, ti-o recomand, e o lectura extrem de placuta si interesanta!
    Minunat articol, ai transmis intr-un mod extraordinar gandurile si trairile tale! Felicitari, draga mea!

    Multi pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi cauta non-stop acea carte pana o gasesc! Multumesc pentru recomandare.

      Te pup si te imbratisez cu drag, draga Ilda! :*

      Ștergere
  8. Parca mi-ai citit gandurile. Simt la fel ca tine si poate de aceea te inteleg perfect. Pana la varsta de 30 de ani nu am ratat nicio picatura de ploaie, le-am primit pe toate pe pielea mea, le cautam chiar. Dupa 30 de ani sanatatea nu mi-a mai permis sa incasez toate picaturile de ploaie. Acum doar admir ploaia, ma relaxez cand o vad si o aud, dorm cu fereastra larg deschisa cand ploua; dar ... mai fac si drumuri scurte in ploaie cand am ocazia...din nostalgie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos articolul! Eu nu simt nimic special pentru ploaie,dar nici soarele prea puternic nu-l iubesc :D
    Un mare iubitor de ploaie e nepotelul meu,cand ploua ar alerga non stop si striga cat poate "Uite,mamaie, ploua!" Nu stiu ce-l face sa o iubeasca atat de mult,poate ca-i nascut in octombrie si a fost o perioada mai ploioasa... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu ador ploaia, poate pt ca nu-mi place vara si caldura! Abia de acum o sa ma simt si eu in elementul meu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie imi place ploaia...dar este un pericol pentru mine cand imi intind parul :))

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte frumos articolul,pe fb. Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.