Alegeri in materie de rujuri

Am observat ca numarul rujurilor mele creste pe zi ce trece. V-am mai spus intr-o postare anterioara despre atitudinea mea fata de rujuri in urma cu o luna, doua. Eram mai mult o fana a luciurilor de buze, pe care le credeam mai potrivite pentru varsta mea. Nu e vorba ca am crescut eu cine stie ce in doua luni, dar gandirea mea devine mai matura si mai diferita cu fiecare zi ce trece.

De la atractia fata de glossuri am ajuns la obsesia fata de rujuri. Chiar daca nu am multe, tot nu voi avea cand sa le folosesc pe toate... dar sa le mai consum?! In prezent am 9 rujuri de care sunt mandra si o paleta de 60 de culori. Am observat ca in mica mea colectie rozul are cam 3 sferturi de teritoriu si aspectul ambalajelor este negru, cu exceptia a 2 rujuri mai motate. :D

Iata care sunt rujurile: 




Acestea sunt rujurile mele, iar paleta isi are si ea locul de cinste, insa nu sunt foarte incantata de ea. Are culori foarte frumoase, dar pe buze isi pierd din culoare... asa ca tot la rujurile clasice raman.

Am observat ca mi se potrivesc mai bine nuantele inchise, iar cele nude sau nuante pale, nu mi se potrivesc deloc si arat de parca sunt pe cale sa lesin atunci cand le folosesc :)).

Voua ce culoare va place cel mai mult? :)

You Might Also Like

17 comentarii

  1. Superr.. ce rujuurii frumoaseeee.. m-am indragostit de ele..culorile sunt superbe..mai ales acel rosuu <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac!! Rujul rosu il folosesc foarte rar, trebuie sa avem mare grija cum il purtam. Pentru varsta mea nu este foarte indicata aceasta culoare, insa la o petrecere sau o seara mai importanta este perfecta! :*

      Ștergere
  2. Toate imi plac,vad ca avem aceleasi gusturi,si pe mine ma prind bine tot culorile inchise :D ...dar cel mai mult imi place primul de pe manuta ta(din stanga catre dreapta :)...pupppp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un mov foarte inchis cel care iti place, si eu il ador, dar il port destul de rar. Pupici!!

      Ștergere
    2. Si eu am unul mov inchis,la fel ca tine il port foarte rar,trebuie sa ma flu in acea stare care imi provoaca nevoia de a iesi in evidenta(imi cam lipseste asta :))))

      Ștergere
  3. Si mie imi plac rujurile inchise ,cele rosu tipator nu sunt pe gustul meu ,chiar daca nu am habar cum mi-ar sta si cu unul din acela .Imi place colectia ta ,la cat mai multe iti doresc ,in timp vei descoperi cu ce iti sta cel mai bine :) .Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate sunt foarte frumoase! Insa cel mai mult imi plac prima si a patra nuanta de la stanga la dreapta; mi.ai putea spune ce rujuri si ce nuante sunt? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima nuanta este rujul de la Flormar Deluxe Cashmere Lipstick DC27 si a patra nuanta este ruj de la Golden Rose nuanta 56. Eu am luat dupa ordinea de pe mana. :D

      Ștergere
  5. si mie imi plac rujurile inchise...:* faza cu pe cale sa lesin a fost amuzanta :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai deja o colectie maricica si foarte frumoasa! Eu caut acel ruj perfect, visiniu inchis, ca de catifea. Cred ca doar la MAC am sanse sa-l gasesc, asa ca ma abtin :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu sunt pe cale "sa lesin" cand folosesc rujuri ce au nuante deschise! :)))
    Privind swatch-urile, de la stanga la dreapta, favoritele mele sunt: 3, 5, 6, 9. Apropos de stanga-dreapta, ma intrebam daca nu trebuie inversata poza cu swatch-uri astfel incat acestea sa fie in ordinea in care sunt asezate rujurile ce le corespund?! Zic si eu - asta pentru ca am simtit nevoia sa le asociez si...am intampinat dificultati pana m-am prins! :))

    Cred ca ma faci sa cedez ispitei de a mai lua rujuri GR! :D

    Pupicei, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci mai multa lume e pe cale sa lesine :)). O sa inversez poza pentru ca am vazut mai multe persoane care au avut aceasta problema. Si sa stii ca merita sa cumperi rujuri GR, sunt destul de ieftine, sunt foarte pigmentate si rezista foarte bine la transfer si in timp. Imi voi cumpara si eu mai multe nuante, dar si mai multe produse de la ei.

      Pupici, Ilda! :*

      Ștergere
  8. Cate rujuri ai! :-o Eu am doar 2. :)) Se pare ca mai avem ceva in comun, nici mie nu imi sta bine cu nuantele deschise, dar cu cele mov inchis/rosu imi sta genial(aici am fost prea modesta). :)) :* :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce de rujuri :o eu am 3-4 dar folosesc mai mult luci...imi plac noantele...mai ales ultimele 2 <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac nuantele rujurilor, dar din pacate nu prea imi sta ,sau nu sunt eu obisnuita :))

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.