Alegerea mea este ondulatorul...

Dupa cum ati vazut in multe poze, parul meu este ondulat... dar nu un ondulat fantastic, unul scos din reviste, care sa ramana la fel pe tot parcursul zilei, sa nu stea in toate directiile. Nu! Am un par ondulat de toata jena, si de fiecare data trebuie sa-l aranjez.

Acum ceva timp era la moda ondularea parului cu placa de par, pe atunci imi ieseau niste bucle chiar de admirat, nu erau ele cine stie ce, dar la acea vreme deja era vis. Intre timp a aparut ondulatorul, buclele mele nu prea mai erau de comparat cu buclele fetelor ce foloseau ondulator. Asa ca am luat la analizat foarte multe ondulatoare de pe multe site-uri online.

Nu pot sa spun ca arunc cu bani in stanga si in dreapta, asa ca am cautat un ondulator care sa se muleze pe bugetul meu si care sa-si faca treaba foarte bine. Am cautat referinte si am citit atatea detalii despre atatea ondulatoare incat in capul meu era vraiste. Un singur ondulator mi-a ramas in cap si anume Ondulatorul profesional Turbo 16mm tpb.ro.


Primul lucru care m-a atras la el a fost aspectul. As fi ipocrita daca as spune ca aspectul nu conteaza pentru mine, dar un ondulator alb ce exprima feminitate si senzualitate, este mereu pe primul loc in topul meu. Nu am sa va vorbesc despre detaliile tehnice in cuvinte pe care nu le inteleg nici eu, sau sa va dau prea multe detalii pe care le gasiti pe site. Am sa va vorbesc cum stiu eu cel mai bine, cum vreau sa mi se vorbeasca si despre ce sa mi se vorbeasca.

Pretul sau de 128 de lei m-a facut sa stau mai mult cu ochii pe el, sa-l analizez si sa imi dau seama ca el este ondulatorul pe care mi-l doresc. Sunt obsedata de buclele perfecte, sa stiu ca la orice ora pot avea un look de invidiat si totul in cateva minute de relaxare.

Forma pe care o are imi ofera posibilitatea sa dau nastere unor bucle atat mici, dar si mai mari, mai profesionale. Totul depinde de dorinta mea si ocazia la care trebuie sa particip.  Puterea sa este de 15 Watt, mai mult decat perfecta pentru un par sensibil ca al meu.

Acest ondulator este prima mea alegere, si cu siguranta va face parte din minunata mea rutina de ingrijire. Niciodata nu ma voi da la o parte atunci cand vine vorba de bucle minunate, la un pret exceptional.


You Might Also Like

10 comentarii

  1. Da si eu trebuie tot timpul sa mi-l intind pentru ca imi sta infoiat :(
    Iti urez multa bafta si sper sa castigi <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Norocul meu ca am parul ondulat de la natura,eu am probleme cu intinsul mai ales ca este foarte razlet :))))).....sunt alaturi de tine,multa bafta :*

    RăspundețiȘtergere
  3. multa bafta , eu am parul un pic ondulat de la mama natura

    RăspundețiȘtergere
  4. Avand parul mereu drept, ma fascineaza buclele, ondulatorul tau pare alegerea perfecta. O sa ma gandesc serios la el. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ondulatorul este alegerea perfecta ma scoate din incurcatura

    RăspundețiȘtergere
  6. ondulatorul este alegerea perfecta ma scoate din incurcatura

    RăspundețiȘtergere
  7. un articol fain, eu folosesc spuma si degetu pentru al ondula :)) ,suna ciudat darrr se poate ,nu recomand folosirea spumei foarte des pentru ca dauneaza :)

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu sunt o mare fana a buclelor, cu toate ca si placa este una dintre 'cele mai bune prietene ale mele'. <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.