0% dobanda la imprumuturi e realitate

Chiar daca am 17 ani viitorul meu ma intereseaza foarte mult, si fie ca vreau sa nu, el depinde de bani in general. In curand va veni si facultatea, iar inceputurile sunt mereu mai grele. Sa plec la facultate inseamna pentru mine inceputul maturitatii, iar pentru a ma lansa in mrejele vietii am nevoie de un imbold financiar. Desigur ca nu vreau sa las toate greutatile pe umerii partintilor si am inceput sa ma documentez despre tipurile de credit disponibile. Drept sa spun, nu sunt fana imprumuturilor, ba chiar le detest. Urasc sa fiu pusa in aceasta pozitie, chiar daca este vorba de un leu sau de mii de lei...imprumutul e tot imprumut, la fel cum saracia e tot saracie.

Din orice ipostaza mai putin placuta imi place sa ma eliberez cat mai repede si cat mai putin sifonata. Banii pot insemna multe in ziua de astazi si totul difera de la persoana la persoana. Banul a devenit un termen fragil pentru multi oameni, pana si pentru cei care se "scalda" in ei... serios, ai au auzit tu vreodata pe cineva care are bani sa spuna ca are? Nu! Cu totii ne vaitam ca nu avem, dar cine stie adevarul?

Imprumuturile din ziua de astazi au devenit din ce in ce mai dubioase si mai josnice, rar gasesti un om dispus sa te imprumute fara sa iti ceara o dobanda colosala, dar accepti... ca asta-i viata, unde sa gasesti bani mai ieftin? Iti dai seama cum suna: "sa gasesti bani mai ieftin"?! Daca pana si banii sunt platiti cu bani, treaba deja devine urata rau... dar in viata nu folosim expresia "cumpar bani" ci "dau dobanda". Hehe, dam dobanda!

Revenind la treburile noastre, am gasit din intamplare, nu chiar intamplare... de ce sa mint?! M-am uitat peste niste campanii pentru bloggeri si de obicei imi atrag atentia cele de beauty sau alte minunatii, insa cand am auzit de imprumuturi cu dobanda 0% deja atentia mi-a fost pe deplin captivata.  Sunt o persoana foarte interesata de organizatiie non-profit si incerc ca imi dezvolt aceasta latura a economiei cat pot eu de mult.

De multe ori am avut de suferit de pe urma neinformarii, iar acum incerc sa asimilez cat de mult pot intr-un timp cat mai scurt.

Casa de Economii Euro Credit este cea care ofera aceste beneficii iar parerea mea va fi a unei simple fete care inca mai crede in oamenii din Romania. Nu voi vorbi in termeni economici deoarece nici eu nu prea ma pricep, ma descurc dar de ce sa fac asta cand va pot vorbi de la un om de rand la alt om de rand?!

Economiile acestei Case de Credit sunt garantate de catre Fondul National de Garantare al Caselor de Ajutor Reciproc, pe mine m-a incantat mult denumirea deoarece sintagma "ajutor reciproc" este rar intalnita, mai ales in randul banilor.  Aceasta casa de economii nu permite doar imprumutul, ci si economisirea. Pentru oamenii care detin sume de bani si doresc sa economiseasca prin diferite metode foarte bine gandite, tot aceasta organizatie non-profit este cea mai buna alegere.


Imprumuturile pot fi de 3 feluri: 
-imprumut CAR traditional;
-imprumut social rapid;
-imprumut cu 0% dobanda pe an.

Cred ca cel mai bine mi s-ar potrivi imprumutul traditional si cu siguranta banii ii voi folosi pentru a-mi atinge obiectivele, pentru a-mi cladi viitorul exact cum imi doresc. Vreau sa fac ceva pentru tara, sa infiintez organizatii non-profit pe diferite teme si ca eu sa inspir si alte persoane sa incerce sa faca aceasta tara mai buna!
Mai multe detalii gasiti pe site-ul oficial. 

Parerea mea este ca oamenii care au gandit aceste aspecte, nu numai ca sunt foarte inteligenti, ci si buni patrioti care se gandesc la binele oamenilor, la viitor si nevoi. Chiar daca pe moment nu am foarte multe detalii, voi analiza mult timp aceasta casa de economii si cu siguranta parintii mei vor auzi de ea... pentru ca eu ii voi indruma spre ea.  Va recmand sa studiati aceasta organizatie deoarece timpul nu va fi folosit in van, chiar va va ajuta.

Nu uitati, inainte sa imprumutati ganditi-va la numeroasele posibilitati! 






You Might Also Like

3 comentarii

  1. Este interesant articolul .Am avut si eu un imprumutla banca si am platit foarte mult dobinda.Mariana Cioranu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca te intereseaza asta! Si pt cand va fi sa faci imprumuturi eu iti urez bafta..si cred ca vei face cv frumos cu viitorul tau! Multa bafta :* Andreea Grecu

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am luat niciodata credit,si cred ca bine am facut...un stres mai putin....dar chestia asta cu casa de economii euro credit sper sa fie asa cum spun,doar in ajutorul oamenilor,nu in ruinarea lor :( .....in ceea ce te priveste te sustin cu tot sufletul,pupici draga mea <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.