joi, 21 august 2014

# wishlist

Lista cu dorinte!

Chiar daca nu urmeaza Craciunul, o fata mereu are pe lista de asteptare cateva produse. Eu sunt foarte visatoare de felul meu si lista mea este destul de lunguta. Sper sa fac rost de fiecare produs in viitorul apropiat si sa va vorbesc despre ele... tot in viitorul apropiat :))

1. Visez la un produs MAC de mult mult timp! Nu am avut sansa sa achizitionez niciunul, m-as bucura daca as avea orice produs... insa daca ar fi sa aleg, acest ruj roz pal ar fi al meu. 


2.  Pe acest palton l-am ochit inca din primavara, tot spuneam ca vreau sa mi-l cumpar si sper ca pana la urma sa reusesc.


3.  Eu iubesc sa cumpar haine de toamna/iarna pe timpul verii, atunci sunt cele mai mari reduceri. Aceasta jacheta nu a scapat nici ea din vizorul meu. 


4. Imi doresc de mult timp un parfum special, iar John Galliano Parlez Moi D'Amour Eau de Parfum cred ca mi s-ar potrivi. 


5. Pana acum eram tare sceptica in legatura cu bronzerele, nu intelegeam la ce folosesc. Ei bine, ele contureaza foarte frumos fata, iar bronzer-ul de la Rimmel este foarte laudat... trebuie sa-l am :D



6. Spray-ul de stralucire de la label.m imi face cu ochiul de mult timp. Tanjesc dupa niste produse de la acest brand. 



Aceasta este doar o mica parte din wishlist-ul meu, el e de proportii catastrofice si nu cred ca vreti sa stiti care e :)). Voi ce produse va doriti mult?


6 comentarii:

  1. Sincer ,ca si tine imi doresc enorm un bronzer ,ar arata altfel pielea mea alba :)))).Anul acesta ,mai precis in aceasta vara am avut marea sansa sa imi cumpar o rochie dupa care tanjeam de o luna de zile si am gasit-o in acelasi loc in magazin ,cred ca pe mine ma astepta.De asemenea imi plac foarte mult parfumurile ,in special cele lemnoase . Pe wishlist-ul meu va fi intotdeauna un parfum .Mihaela greeneyes

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu visez la un ruj MAC mov absolut supeeeerb!! Dar e foarte scucump asa ca deocamdata doar visez :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult geaca :)
    As vrea sa-mi iau niste ghete,toamna/iarna.Un BB Cream si poate un costum grosut :)
    Pentru mine nu vreau prea multe :D pentru Denys am mai multe dorinte <3 dar pricipalul e ca trebuie sa-i iau de incaltat pentru iarna :)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Oricum se apropie Craciunul cu pasi repezi,mai putin si suntem in septembrie...iti doresc sa ti se implineasca toate dorintele....eu imi doresc sanatate si sa imi vad copii fericiti :) , te pup draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu chiar vrei sa ma innebunesti, Madalina? :)) Ador geaca, nu-mi pot lua ochii de la ea :D
    Rujul ala arata tare frumos, o nuanta calda si draguta; ma gandesc acum la tine si ti-ar sta foaaarte bine cu un rujulet roz, asa ca acela! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  6. La prima vedere paltonul mi se pare de babe,dar cand m'am uitat pe site si am vazut cum sta pe corp a inceput sa'mi placa,este foarte elegant :D ,sa'l iei !!!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.