Viata e mai dulce datorita lor

Stiti ca am avut o perioada in care va intrebam pe facebook de unde as putea cumpara dulceata sau gem. Da, asa sunt eu... mai pofticioasa. Am cateodata niste obsesii si nu ma las pana nu le duc la capat. Asa a fost si in cazul acestor produse.

Norocul meu a fost ca am descoperit-o pe Alina, o gospodina de 45 ani, care pe langa pasiunea pentru preparate traditionale are si meseria de economist. Am primit de la Alina un borcanel cu dulceata si unul cu gem, adevarul este ca nu aveam asteptari foarte mari, nu datorita ei ci din cauza ca am mai mancat astfel de preparate de la alte persoane si nu mi-au placut deloc. Stiti voi, tot gustul de acasa... dulceturile facute de mamici sunt mai bune. Cand am gustat din dulceata si gem primul lucru pe care i l-am spus mamei a fost: "Ei bine, face dulceata mai buna ca tine!" Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult, si mama a fost de acord cu mine. Si va spun ca ea, mama mea, face o dulceata exceptionala!


Dupa exclamarea mea, au inceput si exclamarile celor din jur, au gustat atat tatal meu cat si sora si cumnatul. Cu totii suntem incantati de aceste bunatati, si le-am devorat imediat cum am avut ocazia.

O puteti contacta pe Alina AICI, este pagina de facebook a coltisorului ei dulce. Pe langa produse dulci, Alina a inceput sa se axeze pe mai multe categorii: zarzavat, zacusca, etc. Chiar as vrea sa incerc niste zacusca, yummy!

Dulceata de zmeura este cea mai buna dintre cele incercate de mine, iar gemul de capsuni este un pic mai dulce decat ea. Cu ocazia primirii lor a fost musai sa pregatesc niste clatite. Iata ce a rezultat: 





Aici am folosit dulceata de zmeura, dupa cum se vede nu am pus prea mult deoarece este foarte dulce... exact asa cum imi place mie dar si familiei mele.




Aici am folosit gemul de capsuni, cel mai dulce si mai gustos care exista.











Dupa ce le-am impachetat au fost gata de savurat! Cele mai bune clatite au fost ele.

Poate nu sunt cele mai aratoase, dar sigur sunt cele mai gustoase.

Multumesc, Alina!! Pentru aceste produse care mi-au facut zilele mai bune. Cantitatea lor este chiar mare si o sa ne ajunga ceva timp. Borcanelele sunt foarte frumoase, au venit impachetate foarte profesional si se vede ca esti o gospodina desavarsita!

Produse mai naturale si mai gustoase ca acestea nu exista, am fost impresionata cu adevarat de livrare si de profesionalism. Daca doriti sa cumparati astfel de produse, cel mai bine este sa apelati la Alina, eu am incredere in ea.





Cred ca ma duc sa ma mai indulcesc un pic, pozele mi-au facut pofta ;;).

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Ce bine arata, mi-ai facut pofta! :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar ce pofta mi s-a facut mie acum!!! :D
    Felicitari Alinei! Cinste ei!

    Pupicei, Madalina!
    Weekend dulce sa ai! :)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, fuguta la cumparat... sau daca deja ai, pofta buna!! Pupici, Ilduta!! :*

      Ștergere
  3. Yumi yaaam, mi-ai facut mare pofta de dulceata de capsuni!! Parintii mei fac dulceata de casa, insa as fi foarte tentata sa incerc si eu macar una din dulceturile Alinei, pentru ca acestea arata foaaarte bine! :D
    Pupici si sa o savurezi sanatoasa in continuare!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca uneori e bine sa incercam si altceva, sa ne largim orizonturile si sa incercam cat mai multe lucruri noi. Pupici, Paula!! :*

      Ștergere
  4. yummy. ;D
    tocmai azi am papat si eu clatite :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai ispite in ultimul timp :)))))), ce ma fac cu tine ...ne faci pofte :))))),clatitele sunt preferatele mele si ma abtin in ultimul timp :))))),si mie imi place dulceata de zmeura, fructele de padure le ador...te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Dulceata de zmeura, n-am incercat, la clatite imi place mult dulceata de visine. E bine de stiut de unde poti cumpara ceva bun, de calitate! Ai un mic concurs la mine pe blog, poti castiga o carte, daca nu vrei sa participi, ma poti ajuta cu un mic comentariu la aceasta postare? http://367dezile.blogspot.ro/2014/08/lenjerii-superbe-de-printi-si-printese.htmlMultumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand te voi ajuta. In al doilea rand nu trebuia sa-ti faci reclama aici, puteai sa-mi trimiti link pe facebook. :)

      Ștergere
  7. Iai :3 cand am vazut clatitele mi-a venit rau :)) am o pofta :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce norocoasa sunt in momentul de fata,chiar azi cand iti citesc acest articol am si eu clatite... deci ma duc sa'l ung si eu 2-3 cu gen :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.