Tus De Ochi Lichid Profesional Make-Up Studio review

Drept sa spun nu sunt o mare fana a tusurilor deoarece am pleoapa cazuta si nu este recomandat sa port tus decat o linie foarte subtire. Chiar daca nu este recomandat, eu mai incalc regula cateodata si folosesc acest tus de la ProduseCosmetice.ro pentru a trasa o linie groasa. Nuanta sa este Sparkling Black si iata cum arata:








Nu este o firma foarte cunoscuta, cel putin de mine, dar imi place ambalajul, arata foarte bine; pensula este usor de utilizat si culoarea este draguta. Nu este cel mai bun eyeliner incercat de mine, iar calitatea sa nu este dupa asteptarile mele. Totusi este un eyeliner care poate fi folosit atunci cand avem timp la dispozitie, deoarece dupa un timp mai indelungat se usuca si se aseaza foarte frumos.

Nu imi place ca trebuie sa stau foarte mult timp pana se usuca si se intinde pe pliurile pielii. Uneori are momente bune si nu se intinde.

Iata cum arata pe ochi: 

Asa arata dupa 5 minute, se vede ca inca nu s-a uscat si deja incepe sa se intinda.














Asa arata dupa 6 minute cand am deschis ochii.Se vede cum s-a intins si inca nu s-a uscat.

















Nu zic ca este cel mai rau eyeliner, dar pentru pretul sau m-a cam dezamagit. Nu este pentru mine, dar poate efectul este diferit de la persoana la persoana.

Voi ce eyeliner folositi? 

You Might Also Like

19 comentarii

  1. pfff... chiar e naspa :(

    RăspundețiȘtergere
  2. mai bine dai un ban inplus dar iti cumperi de la Maybelline sau alte firme de renume...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e vorba de bani.. acesta costa 55 lei, nu cred ca cele de la Maybelline sunt mai scumpe, oricum am avut si la 15 lei foarte bune. Scrie in articol, citeste mai atent :D

      Ștergere
  3. Eu prefer cele carioca si til recomand cel de la oriflame the one e perfect...este preferatul meu♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga mea pentru recomandare. Il voi incerca :* :*

      Ștergere
  4. Ghizdavu iuliana simona;este cam scump si la fel ca tine si eu am pleoapa cazuta (atit ca a mele pleoape sunt cazute rau la 45 de ani ai mei ) de aceea folosesc rar tus

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti recomand si eu tusul-carioca The One de la Oriflame.E foarte pigmentat,se usuca pe pleoapa imediat si are si un pret prietenos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum chiar ca sunt curioasa, trebuie sa-l am ;;) Multumesc pentru recomandare :*

      Ștergere
  6. Poti incerca un truc cu o baza de machiaj intai, eu am de la Radiant si e foarte buna, sau ma gandeam acum la un spray ptr fixarea machiajului. Iar cu un betisor ptr urechi sa cureti petele. Nu stiu daca merge, cu baza de machiaj este posibil sa functioneze, cert este ca nu te ajuta ingredientele continute in tus. Daca gasesc alte solutii o sa te anunt, posibil ca dupa ce il lasi putin la aer sa isi schimbe reactiile insa nu pot garanta, am obs. la diverse rimeluri ca dupa o vreme daca se usuca sunt mai bune. Ppk :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat diferite metode si tot nu da rezultate, daca il las mult sa se usuce atunci cand transpir se intinde tot.. Dra multumesc pentru sfaturi :*

      Ștergere
  7. Naspa. Eu avand ochelari folosesc f rar tus. Abia astept sa-mi iau lentile :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Sincer nu stiu daca am folosit tus de 3 ori in viata mea ,pt simplul motiv ca nu ma pot da cu el ca imi tremura mana. asa ca am ales macheaj profesional cand am avut ocazii speciale.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu imi plac tusurile, am unul singur din Sephora si acolo a ramas... Prefer cele tip carioca, preferatul meu e cel de la Lancome, Essence si Oriflame gama studio..

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim ca esti sincera cu noi,macar daca imi iese vreodata in cale,sigur nu voi cumpara acest eyeliner....oricum nu folosesc prea des :),o zi frumoasa sa ai scumpa mea,te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu folosesc foarte rar un eyeliner gel Fraulein38 si sunt foarte multumita

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu folosesc de la kalos, e ieftin, insa merita, rezista destul de mult:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cum nu stii denumirea? :) scrie acolo, make up studio

    RăspundețiȘtergere
  14. Hmm pacat ca nu se usuca repede ca in rest arata bine .

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.