marți, 5 august 2014

Sheinside ma surprinde iar!

Obisnuita cu ofertele lor, astazi am dat peste una noua si am fost extrem de incantata, este foarte utila si nu-mi pot lua ochii de pe produsele lor. Iata oferta despre care vorbesc:

Do you want to get a piece of pretty sexy and affordable lace clothig?

Now you have the chance.Here we go!

Up to 50% off for sheinside new vintage lace embroidery dresses and crochet lace short


50% reducere la hainele din dantela, nu-i asa ca e super?

Iata ce produse mi-au atras atentia:








Este una dintre cele mai frumoase rochii pe care le-am vazut, este eleganta si subtila, confera un aer de adolescentina ce iubeste cartile si muzica. Imi place culoarea sa, este una foarte finuta si de bun gust. O gasiti Aici(click).












Aceasta salopeta este si ea foarte finuta, manecile din dantela creeaza un efect de neuitat iar culoarea sa denota feminitate si puritate. Poate fi purtata in diferite combinatii, dar eu prefer pantofii rosii. O gasiti Aici(click).









Acestea sunt produsele care mi-au facut cu ochiul, nu uitati sa aruncati o privire pe site. Shopping placut, fetelor!

14 comentarii:

  1. Superba si rochita si salopeta,chiar au produse frumoase si preturi super bune,mai ales cand au si reduceri...daca tot ai pus ochii pe ele,iti doresc sa poti sa ti le cumperi,pusy :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e prima rochita. <3 Mie imi plac si rochitele de aici http://www.missguided.co.uk/ am o prietena care isi comada de la ei si cred ca imi voi lua si eu una. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Salopeta imi place enorm de mult, e atat de eleganta! :D
    Imi place, place, place :D

    RăspundețiȘtergere
  4. O tinuta indrazneata dar foarte frumoasa cea galbena . Am vazut foarte multe modele super frumoase .Ma chinui sa fac si eu niste puncte acolo si am inteles ca peste 30$ cumparaturi nu se plateste transportul . Nu sunt familiarizata cu acest gen de cumparaturi de pe site-urile astea de afara .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu ca transportul este gratuit mereu... de fiecare data cand am cumparat n-am platit dar am facut cumparaturi mai mari. Oricum ,merita ;)

      Ștergere
  5. Wow ce bine arata prima rochie <3

    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Produse foarte frumoase <3 imi place mult rochia <3
    Au produse frumoase si preturi destul de bune,n-am comandat nimic de la ei,nu stiu daca imi sunt bune :D daca vine la posta vamala e o problema,trebuie sa ma duc la judet dupa pachet :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucica, sunt marimi pentru toata lumea si cei de la Sheinside trimit acasa, mie mi-a venit si prin curier. Sheinside, Romwe si Chicnova nu trimit la posta vamala... si la mine e la fel cu cele din afara, coletele imi ajung la judet si pierd o gramada. Acum am vreo 4 colete la Galati dar nu pot ajunge :(... dar cu Sheinside nu este aceasta problema :*

      Ștergere
  7. Foarte dragute produse ..maia les rochita (Y)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.