vineri, 15 august 2014

# Mythic Oil de la L'oreal review

Secretul unui par matasos este Mythic Oil

E cunoscut faptul ca toate fetele/ femeile sunt mereu in cautarea secretului unui par matasos. El ne poate reda increderea de sine si admiratia celor din jur. Tind sa cred ca eu am gasit secretul acesta si vreau sa vi-l imparatasesc si voua.

Povestea a inceput cand am fost la un salon pentru a-mi schimba look-ul, domnisoara care s-a ocupat de mine a folosit la final un ulei pentru par care mi-a aranjat parul si l-a mentinut matasos pana la prima spalare. Nu am fost foarte atenta sa vad ce produs a folosit si m-am intors la ea cu prima ocazie ca sa o intreb ce minune detine. Mi-a spus ca este vorba de Mythic Oil de la L'oreal, iar pretul sau este de 76 de lei. Am ramas cam masca deoarece nu era chiar un pret mic ( cel putin pentru mine ) si a venit cu tot felul de laude la adresa lui: "Nu se consuma usor, il poti folosi un an si tot vei mai avea. Nu se mai gaseste nicaieri in oras." Stai asa... eu stiu ca internetul este locul unde minunile se gasesc la un pret mai mic. Aoro este un site foarte cunoscut si cu o multitudine de produse, asa ca am cautat produsul ce avea sa-mi schimbe rutina. Ghici ce?! Uleiul pentru par costa doar 46 de lei la ei. Asta da afacere!

Acum sa va povestesc despre el!




Imi place foarte mult ambalajul lui, alb, inflorat si care detine o alura misterioasa. Recipientul este si el la fel de frumos, elegant si de lux. L-am folosit timp de 10 zile, o singura pulverizare este de ajuns, nici prea mult, nici prea putin. Mirosul este foarte frumos, nu este insistent... este subtil.

Imi place sa-l folosesc atat pe parul umed cat si pe cel uscat, am observat ca daca il folosesc pe parul umed acesta nu se mai onduleaza foarte tare iar acest lucru chiar ma incanta. Eu am o problema cu volumul parului, este foarte foarte voluminos si dupa ce ma spal si se usuca arat ca un clovn, parul este foarte aspru si bufant. Cand folosesc acest ulei, parul ia forma pe care eu o doresc si se aseaza foarte frumos. Daca il folosesc dupa ce imi intind parul acesta devine si mai drept si isi pastreaza forma.

Iata poze inainte si dupa timp de 2 zile:

Prima zi:

INAINTE:


DUPA:


A doua zi:

INAINTE:



DUPA:

Se vede clar ca parul devine din ce in ce mai cuminte, mai usor de aranjat si capata o forma normala. Se vede ca este si mai hidratat si nu il ingrasa deloc. Il folosesc pe lungimea parului, ma feresc de radacina si rezultatele nu intarzie sa apara.

Imi place foarte mult ca nu lasa parul incarcat si mainile uleioase, este absorbit tot si parul se descurca mai usor, nu se mai electrizeaza si este foarte placut la atingere.

Parul meu a fost intotdeauna unul problematic, chiar daca majoritatea fetelor vor sa aiba un par voluminos, pentru mine este mereu ceva rau.  Stim cu totii ca ne dorim ceea ce nu avem, cautam solutii sa schimbam totul in bine, iar eu aleg acest ulei de la L'oreal.

Este foarte important pentru mine felul in care arata parul meu, cat de ingrijit este si cata atentie ii ofer. Fac parte dintr-o generatie care este dependenta de placa de par, de ondulator, uscator de par... mereu am cautat un produs minune care sa nu aiba minusuri pentru mine. Acest ulei este pentru toate tipurile de par si nu am avut nicio problema cu el. Am fost placut surprinsa de delicatetea sa, cu cata rapiditate parul meu capata forma dorita.

Pentru mine pretul unui produs este foarte important, cred ca raportul  pret-calitate al acestui produs este mai mult decat in avantajul nostru. Decat sa dau putini bani pe mai multe produse care nu ma ajuta cu nimic, mai bine dau mai multi bani pe un singur produs care sa faca cat 10 produse.

Produsele L'oreal sunt primele in preferintele mele,  in prezent detin macar cate un produs din fiecare categorie, si toate au fost pe placul meu.

Beneficiile unui par matasos: 

Eu intotdeauna gasesc beneficii in fiecare lucru minuscul care mi se intampla, in fiecare produs folosit. 

1. Increderea de sine.  De cate ori nu ti s-a intampat sa ai o petrecere iar parul tau sa fie aspru ca o matura tocita, sa stea in toate directiile de parca ai fost electrocutata, iar nervii care mai tare inrautatesc situatia sa nu intarzie sa apara? Mie mi s-a intamplat de multe ori si mereu am vrut sa renunt la distractia cu prietenii datorita parului, l-am prins intr-o coada simpla si am stat bosumflata cam mult timp. De cand folosesc uleiul de la L'oreal, petrecerile incep mereu cu zambetul pe buze, cu bucle fine si matasoase, ma simt mai frumoasa si asta simt si cei din jurul meu.

2. Mai mult timp. Trebuie sa pleci repede, in cazul meu... la scoala sau in oras. Niciodata nu plec la scoala fara sa stau ore in fata oglinzii sa imi aranjez parul. Mereu ajung la aceeasi solutie: 1 ora il intind, iar in 3 minute totul se ruineaza... il prind intr-o coada banala, cu toate firele rebele care arata ca niste antene de radio. De cand folosesc acest ulei, sa plec la scoala sau cu prietenii in oras nu mai este o problema. Firele rebele sunt acum cele mai cuminti, iar eu imi modelez parul dupa bunul plac. Toata lumea imi lauda look-ul simplu dar de efect.

3. Pret mic rezultate mari.  Sa investesti in produse cosmetice mi se pare foarte bine, atata timp cat o faci cum trebuie. Multi sunt de parere ca ce e scump este si bun. Mythic Oil de la L'oreal le demonstreaza contrariul tuturor celor ce au aceasta parere. Pretul mic pe care ni-l ofera Aoro ofera rezultate mari. Chiar daca la inceput efectul de par matasos tine pana la prima spalare, utilizarea sa intr-un timp mai indelungat promite efecte la fel de indelungate. De cand il folosesc observ hidratarea varfurilor si stralucirea acestuia.

Uleiul Mythic de la L'oreal este secretul meu pentru un par matasos, il recomand cu drag.

21 de comentarii:

  1. Ah, ce bine ca ai scris despre el. Si eu tot trec pe langa un salon si il vad. Ma batea gandul sa il iau, dar tot uitam sa caut pe net review`uri :))
    te puuup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce curioasa mai facut! Imi face cu ochiul acest ulei, sigur voi mai face o comanda pe aoro si il voi lua si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos articol,ca de obicei ne descrii produsul in detaliu,ma bucur ca este bun pentru parul tau acest ulei,toate ne dorim sa avem un par frumos,dar totul depinde de mai multi factori.Eu una nu folosesc ulei de par(doar pentru tratament),ca sa imi "cumintesc" parul folosesc spray de par de la syoss,sunt foarte multumita de el.O zi frumoasa iti doresc,pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca nu va plictisesc cu detaliile pe care eu le consifer necesare :*. Nu am incercat spray-ul de la Syoss, dar poate il cumpar. Te pup :*

      Ștergere
  4. Cat de frumos l-ai descris..cand isi comanda iubi parfum pe aoro imi pun si eu uleiul:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut, sa stii ca merita :*

      Ștergere
  5. Este foarte interesant...am aceeasi problema ca tine cu parul..iar acest ulei cred ca ma va ajuta si il voi achizitiona in cel mai scurt timp posibil ! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Super tare, mia placut mult articolul si foarte interesant, nu folosesc de fel ulei pt par dar felul cum l ai prezentat ma face sa il incerc, mersi mult si o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sincer nu folosesc decat sampon si masca [nu stiu daca am voie sa spun marca sa nu te superi],dar ami face cu ochiul acest ulei...^_^

    RăspundețiȘtergere
  8. IntotdEAUNA AM O RETINERE CAND VINE VORBA DE ULEIUL DE PAR PT CA parul meu se ingrasa ff repede. Daca-i mai pun si ulei ce ma fac cu el? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta spuneam si eu, dar am urmarit acest lucru si nu il ingrasa, se ingrasa la fel ca inainte. Tot ce trebuie sa faci e sa nu dai la radacina :*

      Ștergere
  9. Articolul l-ai scris foarte frumos!! Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Un super articol,detaliat si folositor :)

    RăspundețiȘtergere
  11. In sfarsit si un review ptr. Mythic Oil!!! :) eu folosesc de la alte firme din cauza pretului si eu stiam ca tine ca pret in jur de 70-80 dar acum pare tentant daca il poti gasii la un pret mai accesibil, si se consuma greu deci merita investitia! Cand termin ce am imi iau si eu o sticluta de Mythic Oil. Merci ptr. review! 😍😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumos articolul :* Poate o sa comand si eu candva .

    RăspundețiȘtergere
  13. Este exact ce imi trebuie. O sa-l comand si eu. :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu potvtrai fara uleiurile de par!!!!
    Eu am unul de la Seventeen, se numeste Lorvenn, momentan sunt multumita. De asemenea, am in casa mereu ulei de jojoba, avocado si cocos pe care le aplic inainte de baie

    RăspundețiȘtergere
  15. E de cumparat :D ,chiar iti cuminteste parul nazdravan.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.