Rimel Extra-Volum Collagen L'oreal- review

Rimelul este singurul produs de make-up pe care nu uit niciodata sa-l folosesc, daca intr-o zi nu am chef de un machiaj mai amplu, folosesc un rimel si gata! Astazi vreau sa va povestesc despre rimelul Extra-Volum Collagen L'oreal de la ProduseCosmetice.ro nuanta Smoky Black. Acest rimel o are ca reprezentanta pe Eva Longoria, una dintre actritele mele preferate, si cred ca acest lucru m-a facut sa-mi doresc si mai mult acest rimel. Il gasiti Aici(click).


Cel mai mult imi place peria pentru volum instrant, care este mult mai densa decat o perie clasica, nu absoarbe mai mult decat trebuie si nu incarca genele. In prezent am 4 rimeluri, stiu ca nu este mult dar uneori ma gandesc de ce le-am desfacut pe toate... se vor usca toate in acelasi timp si trebuie sa-mi cumpar iar altele. Eh, vedem noi ;)

Este primul meu rimel de la L'oreal si este mai mult decat perfect! Iata diferenta pe genele mele ( la 2 aplicari):
P.S: Nu bagati in seama sprancenele mele nepensate :)).

FARA RIMEL


CU 2 STRATURI DE RIMEL



Nota mea pentru el este 10 deoarece nu incarca genele, este usor de folosit, nu ma manjesc pana la urechi, nu cade de pe gene chiar daca transpir, rezista intreaga zi.

Ce parere aveti despre acest rimel? Care este rimelul vostru preferat? 

You Might Also Like

31 comentarii

  1. Foarte bune rimelurile de la loreal,am avut si am fost multumita.Acum am unul de la oriflame si unul de la avon.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc super extend extreme de la avon. Cand imi cumpar un rimel ma uit prima data la perie dupa care la pret.
    PS: esti foarte draguta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :* Eu vreau sa-l cumpar pe cel de la Luxe, il are sora mea si l-am incercat si eu.. este foarte bun ;)

      Ștergere
  3. Eram sigura ca iti va placea! Niciunul dintre rimelurile de la Loreal nu m-a dezamagit, insa acest pare tentant si poate il voi achizitiona in viitor :D
    Lista mea de rimeluri preferate e luuunga: sephora atomic volume, lancome hypnose, loreal volume million lashes, max factor 2000 calories, bourjois ceva volume etc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi incerca si eu cateva din listuta ta, dar mai am timp :)) :*

      Ștergere
  4. Si mie imi place mult acest rimel. Dar tot cele cu periuta de silicon le prefer..numai ca spre surprinderea mea am descoperit rimelul de la flormar spider lash pe care il ador♡♡♡Te pup frumoaso...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu l-am incercat pe cel de la Flormar, dar au produse foarte bune.. toate produsele de la ei mi-au placut. Te pup :*

      Ștergere
  5. Esti f draguta! :) Iar de la L'Oreal ma asteptam sa fie bun. Imi plac produsele lor cu exceptia celor pt par care la mine au efectul Hiroshima si aproape ca m-au lasat fara par. Am incercat sampon si masca in 2 perioade diferite, iar efectul a fost acelasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Scuze ca rad dar expresia ta este super tare! Imi pare rau sa aud asta, multumesc ca mi-ai spus ca sa stiu sa le evit ;). Momentan mi-am cumparat uleiul de par de la ei si abia astept sa vad ce efect are... sper sa nu fie Hiroshima:))

      Ștergere
  6. Foarte bune rimelurile de la L'oreal .- am avut ::*: iţi stă bine : Mie imi cam irită ochii in general rimelul :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow ,chiar e foarte bun,s-a vazut diferenta ,cat de curand o sa vreau sa il incerc si eu :). Acum folosesc ceva de la Max Factor si sunt multumita .mihaelagreeneyes

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu l-am folosit dar imi place ca nu incarca genele@ <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu l-am folosit dar imi place ca nu incarca genele@ <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu l-am folosit, rimelul meu preferat este Wonderlash de la Oriflame. :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata bine pe genele tale ... Eu il folosesc de cativa ani pe cel de la Flormar , despre care vorbea Maria Ganta mai sus ! Sunt ft multumita de el... de aceea nici nu am mai incercat altul de atata timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci trebuie sa-l incerc. Mai ales ca iubesc produsele de Flormar. ;)

      Ștergere
  12. Eu am un rimmel de la Rimmel London, insa, urmatorul cred ca va fi acesta :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Omg :o Ce frumoasa esti :o De rimel nu mai zic :-j e super, in viitorul apropiat o sa imi achizitionez si eu unul :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Aproximativ la fel este si noul rimel Avon Big&Darling, se usuca rapid permitand si un al doilea strat fara a avea efect de "paianjen", este rezistent si se demachiaza cu lotiune micelara. Am avut de la Maybelline si acum detin cel mentionat mai sus si din gama The One de la Oriflame. Da si rimelul din gama Luxe de la Avon este superb. Si Flomar are gama de produse cosmetice ft. frumoase inca nu am fost sa vad unde se gasesc dar am vazut pe ceva site luciuri si oje superbe. Loreal are produse pret-calitate minunate! Avem de unde alege. :) Si rimelul tau este superb! Sa il folosesti sanatoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* Abia astept sa-l cumpar pe cel Big&Darling, m-ai facut super curioasa :*

      Ștergere
  15. Eu acum folosesc de la Mybelline de care sunt incantata,are periuta mica si deasa care imi face genele superbe si mai am unul de la Lancome(cadou :D),care il mai folosesc din cand in cand :)...nici nu am bagat de seama ca nu esti pensata,la cat de bine ai descris produsul :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine ca nu ai observat :))) Si eu am unul de la Maybelline si este foarte bun :*

      Ștergere
    2. Eu il am pe cel portocaliu <3 , greu ca numai in momentul cand nu il voi mai gasi ,voi cumpara altul,dar sigur va fi ceva asemanator :)

      Ștergere
  16. Imi place, ofera alungire, volum si nu incarca excesiv genele! Me like it :D
    Ce ochi frumusei ai, Madalina :*:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu l-am incercat dar cred ca este bun,stiu ca esti sincera :-* <3

    RăspundețiȘtergere
  18. Interesant cred ca o sa il incerc si eu , in ultimul timp am c am uitat sa ma machez si nici nu imi place pe caldura

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu am incercat prea multe , momentan am unul de la Avon dar imi doresc sa il schimb cat mai curand , am retinut recomandarea ta

    RăspundețiȘtergere
  20. Vaii ce volum le-a dat si nici nu le-a incarcat !Super !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.