Produse ieftine si bune - Diva Life Cosmetics

Astazi vreau sa va vorbesc despre produsele primite de la Diva Life Cosmetics, produse ieftine si de o calitate superioara.  Eu sunt o fana a produselor ieftine si bune... cine nu e, pana la urma?!

Sincer... nu am auzit pana acum doua saptamana de acest brand, dar sunt extrem de incantata ca a aparut in calea mea. Am fost placut surprinsa sa aflu ca produsele lor sunt chiar foarte ieftine si cel mai important, foarte bune. Sa va vorbesc despre fiecare:



Base Coat-ul este foarte bun, de obicei manichiura mea tine cel mult 2 zile. De cand il folosesc tine peste 3 zile, chiar daca sunt data cu alte trei straturi deasupra lui. Are un miros puternic ca orice alta oja, textura este foarte lichida, nu este cremoasa. Imi place ca se usuca imediat dupa ce il aplic si ramane un strat foarte subtire si fin. Cand aplic oja peste el aceasta devine si mai frumoasa, culoarea devine mai intensa si este aplicata uniform pe unghie. Pe langa faptul ca este base coat, el este si un tratament cu vitamine. Am simtit acest lcuru deoarece unghiile mele se exfoliau foarte tare, dar de cand il folosesc s-a mai ameliorat acest aspect. Costa 8,99 lei si isi merita toti banii. Il gasiti AICI(click).



Nu prea eram o fana a balsamurilor de buze pana l-am primit pe acesta. Majoritatea pe care le-am avut imi lasau o pelicula grasa pe buze sau imi dadea senzatia ca se strang. Am invatat de-a lungul timpului ca hidratarea buzelor este absolut necesara, daca rujul pe care il folosesc nu are si un factor de hidratare, folosesc acest balsam inainte. Uleiul de argan are multe proprietati necesare fiecarui om, este extrem de cunoscut si este prezent in multe produse de ingrijire folosite de mine. Acest balsam este cu adevarat foarte bun, cantitatea este mare, buzele sunt hidratate fara a ramane o pelicula grasa si confera o senzatie de buze carnoase. Costa doar 5.50 lei si il gasiti AICI(click).




Aceasta pudra translucida a inlocuit pudrele pe care le foloseam inainte, ador faptul ca nu miroase insistent si ca acopera stralucirea fetei. Creeaza un aspect de ten mat, care nu e gras. Deoarece este o pudra pentru controlul stralucirii nu ma asteptam sa acopere si nici nu face acest lucru. Eu zic ca e perfecta deoarece nu mi-am simtit fata incarcata pe timpul zilei, daca transpir nu se intinde pe fata si nici nu se ia pe haine. Este imbogatita cu factor de protectie SPF 15, care o face perfecta pentru vremea aceasta. Isi merita cei 12.99 lei, o gasiti AICI(click) si daca o comandati primiti gratis un luciu de buze.




Fardul de pleoape Duo Safari m-a impresionat de la prima folosire. Este mult mai bun decat alte farduri mai scumpe si este cu adevarat pigmentat.  Nu este prafos si rezista intreaga zi pe pleoape fara sa folosesc o baza de machiaj sau un primer. Eu am nuanta 4705, dar pe site il gasiti in 6 variante. Toate culorile sunt foarte frumoase si regret ca nu am mai luat unul, este cu adevarat bun. Dupa cum se observa are in compozitie si niste particule stralucitoare care ofera un plus de eleganta. Costa doar 6.50 lei si il gasiti AICI(click).




Gelul de dus Camea are un miros mirific, ador mirosul de liliac si sincer am fost surprinsa de naturaletea mirosului. Are o textura foarte lichida si este transparent. Recunosc ca sunt o fana a gelurilor de dus care fac multa spuma, initial nu prea am fost incantata de el deoarece la acest capitol nu exceleaza. Totusi l-am mai incercat o data si mi-am dat seama ca are alte plusuri cum ar fi: lasa pielea foarte catifelata dupa ce-l folosesc, iar mirosul subtil inca persista dupa spalare. Costa 7,50 lei si il gasiti in mai multe variante AICI(click).


Ma declar o fana a produselor celor de la Diva Life Cosmetics si cu siguranta nu vor scapa de mine prea curand. Apreciez produsele ieftine si bune, am multe astfel de produse si isi fac cu adevarat treaba. 


* Acest articol are rol informativ! Toate parerile sunt sincere. 

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Nu stiam de produsele lor, dar pudra arata foaaarte bine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante produsele, dar pe mine mă tentează balsamul de buze cu ulei de argan.
    Te pup :*
    http://annie-s-thoughts.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesante toate, fardul de pleoape duo safari imi cam face cu ochiul. :D :*

    RăspundețiȘtergere
  4. E prima oara cand aud de acest brand. Fardul e superb. O sa arunc si eu un ochi pe la ei mai incolo pt ca deocamdata am depasit cu muuuult norma de cumparaturi. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Fardul de pleoape Duo Safari nu lam incercat,in rest le-am incercat deja si balsamul de buze este preferatul fetitei mele!Chiar daca is ieftine...sunt si bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm o sa trag si eu un ochi pe acolo :*fardul este superb :* ma tenteaza :::

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiam de produsele lor. Voi achizitiona si eu. Mai ales pudra si balsamul de buze cu ulei de argan :* Pupici. <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Alte produse minunate,bsni sa avem si timp sa le folosim pe toate :))))) ...multumesc pentru sfaturi,voi tine cont atunci cand voi avea nevoie,pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Balsamul de buze ma tenteaza. Eu folosesc de mult timp balsamul de la Tis, pentru mine este minunat si nu mai vorbesc de pretul foarte convenabil

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma gandeam si eu sa dau o comanda dar m-am razgandit dar in final cred ca o sa dau :))

    RăspundețiȘtergere
  11. balsamul de buze ma tenteaza si pe mine :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.