duminică, 31 august 2014

# gel de curatare anian de la trodeluxe # review

Par matasos si ten curat cu triodeluxe

V-am aratat acum ceva timp intr-un video produsele pe care le-am primit spre testare de la triodeluxe. Iata ca a venit momentul sa va impartasesc experienta mea, cu gandul ca voi ajuta macar cateva persoane.

Pentru inceput vreau sa vorbesc despre samponul cu biotina. Este pentru toate tipurile de par si promite: repararea, revitalizarea, fortificarea si stralucirea parului. Cantitatea sa este foarte mare, 1000mL si chiar daca l-am folosit atat eu cat si sora mea mult timp, abia se vede faptul ca e consumat.


Prima data cand l-am folosit am fost foarte impresionata de efectele lui, aveam parul foarte matasos si stralucitor, iar tot ceea ce promitea s-a adeverit. Insa la a doua spalare efectul a fost diferit, parul tot era matasos si stralucitor dar nu la fel ca prima data. L-am folosit mai mult timp si mi-am dat seama de ce s-a intamplat acest lucru. Prima data cand l-am utilizat efectul a fost wow si nu a durat foarte mult timp; a doua oara cand l-am folosit efectul a fost ok si a durat mai mult timp.

Pretul este un pic cam piperat, dar se fac reduceri constant la acest sampon. Merita fiecare banut pentru efectul pe care il creeaza si pentru cantitatea sa foarte mare!

Mi-am dat seama ca efectul devine din ce in ce mai vizibil si mai de lunga durata, daca este folosit cu regularitate.

Imi place foare mult sistemul de dozare, iei atat cat iti trebuie si se deschide foarte interesant. Continutul nu este foarte lichid si nici prea solid, este perfect pentru o aplicare precisa. Nu are niciun miros si acest lucru chiar imi place deoarece pot folosi un balsam de par fara ca mirosurile sa se amestece.

In prezent il folosesc si sunt incantata de el. Merita achizitionarea sa! 
-----
A venit timpul sa va povestesc si despre gelul de curatare Anian cu antioxidanti din goji si rodii.  Este primul meu gel de curatare si a facut o treaba foarte buna. Imi place sa-l folosesc dimineata, imediat dupa ce ma trezesc, deoarece curata tenul in profunzime, stratul gras ce se formeaza peste noapte dispare, tenul ramane curat si se bucura de efectul revigorant pe care acest gel il confera.

Nu aplic cantitati mari deoarece nu se recomanda; este foarte lichid si trebuie sa avem mare grija sa nu ne manjim. Eu iau produs cat o picatura de apa si aplic pe tot tenul, masez usor si apoi clatesc cu apa din ambundenta.

Are o cantitate destul de mare si imi va ajunge pentru mult timp. Merita achizitonarea sa si cu siguranta il voi recumpara dupa ce il termin, mai ales ca are un pret foarte mic.




Acestea au fost produsele primite si care si-au facut treaba. Ma bucur ca au reusit sa se ridice la inaltimea asteptarilor mele. Voi ati folosit astfel de produse? 

7 comentarii:

  1. Sincer vorbind m-ar interesa samponul ,dupa descrierea facuta e destul de benefic parului ,sper ca are un pret acceptabil .Pentru curatarea tenului am o crema gommage cu galbenele de care sunt multumita pe moment.Daca in viitor ma voi hotari sa le schimb voi alege acest gel .Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Samponul are un pret destul de piperat, dar daca sta sa te gandesti la cantitate si la efecte, iti dai seama ca nu este un pret chiar atat de mare. Eu dadeam in jur de 13-15 lei pe un sampon si nu tinea foarte mult timp si efectul era tot la fel de slab. Samponul acesta face cate 7 sampoane ca ele folosite de mine, iar efectul este mult mai bun. Eu zic ca este o investitie buna, dar depinde si de buget :D

      Ștergere
  2. Sunt tare curioasa de acel gel de curatare. Poate o sa il achizitionez si eu candva. Ma bucur ca ai dat peste produse bune si ieftine :*

    http://addictedblog24.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Suna bine ambele produse,dar daca zici ca pretul e cam piperat,prima data trebuie sa fac economii :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Samponul pt par gras de la anian (doar 18 lei)+keratina sunt revelatiile mele din acest an!! Mi-am facut stoc de sampoane de zici ca nu s-ar mai gasi. Dar sunt geniale!! si singurele care mi se potrivesc

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place si mie gelul de la Anian :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.