Obsesie pentru Kurtmann.ro

De multe ori mi-am achizitionat haine de la Kurtmann.ro si de fiecare data am fost multumita. Nu este nu secret faptul ca acest site este preferatul meu, deoarece au haine de calitate la un pret foarte mic.

Astazi vreau sa va prezint un mic outfit, ce are ca centru de interes tricoul "Get a boyfriend in your life" (pret: 17 lei) de la Kurtmann. Imi place foarte mult deoarece este comod, are o culoare foarte draguta si mesajul este foarte interesant. Mai multe modele gasiti AICI(click).

Iata cateva poze: 





Tricou / Kurtmann.ro
Gentuta / Chicnova
Ceas / ASReplica
Blugi / Sheinside

Dupa cum vedeti, mi-am intins parul... prima oara de cand am intrat in vacanta. Pe timpul scolii placa de par se tine de manuta cu el si am zis sa-i despart pe timpul verii.

Acesta a fost outfit-ul meu, sper sa va placa si sa intrati pe Kurtmann. Va pup!! :*


You Might Also Like

40 comentarii

  1. foarte frumos articolul si tinuta perfecta pentru vara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti sta foarte bine asa imbracata ! O sa-mi achizitionez si eu un tricou...ma bazez in spusele tale..pup :* :3

    RăspundețiȘtergere
  3. o tinuta frumoasa,lejera,perfecta pentr o iesire in oras

    RăspundețiȘtergere
  4. Si am mai gasit unul care mie mi-a placut http://www.kurtmann.ro/spcat/femei/cod/8057824634807

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte frumos, au multe produse ieftine si pe placul meu <3

      Ștergere
  5. Stefanescu Maria Mihaela8 august 2014, 03:04

    Mi-a placut articolul si tricoul iti vine foarte bine. Sa-l porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tricoul este pe gustul meu ! Ft frumos ! Sa-l porti sanatoasa ! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. fb:Ladybug Iren Gall

    Am citit articolul, miáa placut, iti vine bine tricoul

    RăspundețiȘtergere
  8. Haine foarte dragute,ai gusturi foarte bune :) , mesajul de pe tricou ramane la aprecierea ta :)) si sa stii ca iti sta foarte bine cu parul intins <3 ...se stie ca esti fan innrait Kurtmann :))))....te pup,o zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mesajul e bun, pentru ca nu am prieten :))). Si multumesc frumos :*

      Ștergere
    2. Nu ai prieten, Madalina? :D La cat de frumoasa esti, nu se poata asa ceva :) :*

      Ștergere
    3. Esti prea draguta :* Sa zicem ca sunt cam pretentioasa cand vine vorba de prieteni. :)) :*

      Ștergere
    4. Eh,asta se poate rezolva...daca te razgandesti :))))))

      Ștergere
  9. Ce frumossss♡ esti o papusuca. Imi placee outfitul maxim.

    RăspundețiȘtergere
  10. super articolul si sa stii ca iti sta foarte bine cu parul intins ,super tricoul intr-un cuvant esti tare finuta si delicata

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte dragut articolul si eu incerc sa imi fac curaj sa comand de pe net dar cum silueta nu ma ajuta mereu dau inapoi, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoasa tinuta ta, Madalina!! Ti-am mai spus vreodata ca esti asa frumoasa? <3
    Daca da, iti mai zic o data:*
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paula, ma faci sa rosesc :">. Multumesc, eu cred acelasi lucru despre tine :* :*

      Ștergere
  13. iti vine bine :* si este frumos si tricoul

    RăspundețiȘtergere
  14. O ţinută frumii iţi sta bine :* :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma inscriu si eu in fan clubul Kurtmann! :D
    Imi place tricoul, iti vine foarte bine! Intreaga tinuta e lejera si frumoasa!

    Te pup cu drag, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  16. Tell me about it. Trebuie sa ma opresc din comandat totusi. Dar am prins niste reduceri geniale la ei. E cel mai tare. :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce mult imi place tricoul <3 O tinuta foarte draguta, dar in acelasi timp si comoda. Am facut si eu comanda la ei recent, de 2 lantisoare si o pereche de blugi. Abia astept sa imi ajunga :D
    Kisses :*
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  18. O tinuta frumoasa si lejera,numai buna de purta acum ;) :-*
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  19. am ochit si eu tricoul asta ca era funny, dar in final mi-am luat geaca - astept acum toamna ca s-o port :))))

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.