O pata de culoare alaturi de Crown Fashion

V-am vorbit intr-o postare anterioara despre Crown Fashion, mai exact destre o oja primita de la ei, review aici. Astazi vreau sa va vorbesc despre bijuteriile primite tot de la ei, bijuterii ce si-au facut loc de cinste in dulapiorul meu.

Bratara aceasta este una foarte fashion, poate fi purtata la mai multe tinute datorita perlelor albe si talismanelor ce exprima feminitate. Datorita marimii ei si pentru ca este mai grosuta, trebuie sa avem grija la ce tinuta o vom purta deoarece poate crea iluzia de prea mult.



Cerceii cu pene sunt foarte frumosi, au o culoare aparte, au fost in trend anul trecut, insa mie nu-mi place sa port aceleasi lucruri ca toata lumea, sau sa ma alatur turmei... astfel am decis ca anul acesta sunt perfecti pentru mine. Ii prefer pentru o tinuta lejera, simpla, iar ei sa fie atractia outfitului. Ii gasiti aici.



Colierul cu ancora este si el unul dintre preferatele mele, la fel ca si pe cercei il prefer ca accesoriu pentru o tinuta simpla, tot de vara. Lantisorul este un pic cam grosut pentru gusturile mele, dar am gasit deja o tinuta in care el va fi punctul de atractie. Abia astept sa-l port!



Crown Fashion chiar m-a impresionat prin calitatea produselor si pretul extrem de mic pe care il au. Tu ce ti-ai cumapara de la ei?

You Might Also Like

14 comentarii

  1. Foarte dragute,lantisorul cu ancora e si preferatul meu :) ,eu ador bratarile in general,asta e prea prea pentru mine :))),nu ma defineste,imi plac lucrurile finute.Sa le porti cu drag,te pupacesc :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Stefania Petcu28 august 2014, 06:45

    Frumoase!Am pus si eu doua comenzi, chiar si o pereche de cercei ca a ta,numai ca negri:)Ce nu mi a placut e ca vreo doua produse aveau mici defecte...as fi preferat sa nu aiba..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am avut aceasta problema... pacat ca s-a intamplat asta :(

      Ștergere
  3. Sunt superbe bijuteriile! Sa le porti cu placere. Cred ca o sa fac si eu o comanda :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le porti sanatoasa si cu placere.Recunosc ca nu sunt adepta talismanelor groase. Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoase sunt! Imi plac toate!
    Sa le porti cu mare drag!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sunt ! Sa le porti sanatoasa!

    http://milionlineblog.wordpress.com/2014/08/28/plic-cu-desene/

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase! <3
    Sa le porti cu drag! :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte frumoase.. mi-as lua lantisorul si batara de la ei <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce draguta e bratara! Are un aspect vintage, cred :D
    Glam kisses from
    Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Bratara este minunata ! Eu de obicei port numai cercelusi micuti dar cred ca pe acestea i-as incerca ! Si colierul e dragut dar e putin cam mare...dar in general superbe produse !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.