Multumiri pentru cititori

Astazi sunt foarte fericita, sunt fericita datorita voua! Am trecut de 300 de persoane abonate prin GFC, de 2,500 likes pe facebook, peste 1600 de comentarii, peste 27.000 de afisari de pagina... asta intr-un timp foarte scurt. Stiu ca acest blog are un an de cand exista, dar am luat pauze foarte lungi pentru ca habar nu aveam ce inseamna blogosfera, cum sa ma promovez, cum sa atrag persoane. Pana intr-o zi cand pur si simplu stiam ca pot, ca trebuie sa fac ceva pentru a reusi. Nu am avut parte de sprijinul cuiva care era o persoana influenta in aceasta parte a internetului, si astfel m-am lansat singura printr-un concurs.

Astazi am ajuns sa am prietene care mereu imi citesc postarile, prietene ce au o varsta mult mai inaintata fata de mine, dar care pur si simplu sunt perfecte prin felul lor de-a fi, putem sa vorbim ore intregi, sa dezbatem un subiect mult timp, ma fac sa rad atunci cand nu sunt bine dispusa... a ajuns deja o comunitate care incepe usor usor sa creasca.

Mereu mi-am dorit sa am un blog mai personal, care pe langa dezvaluirea parerii mele in legatura cu produse cosmetice sa aiba si cateva detalii personale, ca cititorul sa stie cu cine vorbeste, cui ii comenteaza. Am ajuns sa stiu cand X se duce la mare, cand Y isi face analizele, cand Z e la munca... si asta ma face sa ma indragostesc de blogging si mai mult.

Ma bucur ca toate persoanele care imi citesc postarile, care isi lasa parerea sincera, sunt persoane sufletiste... care la randul lor au ajuns sa ma cunoasca.

Va multumesc mult de tot pentru sprijinul vostru, pentru comentariile pe care mi le adresati, deoarece va faceti timp sa cititi ceea ce am de spus. Eu nu va pot multumi decat prin organizarea unor concursuri, nu cele mai frumoase, nu cele mai mari, mai scumpe... ci date din suflet, din ceea ce am eu. Pentru ca sunt o fata de 17 ani care tine enorm la voi, cititorii mei!

Va multumesc si va promit ca odata cu trecerea anilor voi deveni mai priceputa in ceea ce fac!


You Might Also Like

21 comentarii

  1. Tare frumos din partea ta! Niste cuvinte care pe mine m-au atins pe suflet :)
    Mult succes in continuare, draga mea Madalina! Eu voi fi alaturi de tine :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeeyyyy ,ma simt deja ca acest articol a fost si pentru mine.Ce pot sa spun?A fost mai bine pentru ca ai reusit prin propriile forte si nu ajutata de altcineva ,poate ca atunci satisfactia ar fi fost pe jumatate ,dar acum esti pe deplin multumita .Nu promit ca voi face GFC din acela ,nici macar nu stiu cu ce se mananca :))),dar pe fb sunt si voi fi o cititoare a ta fidela si o prietena de suflet.La cati mai multi ani in acest domeniu Madalina :) <3 .Mihaela greeneyes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal ca a fost si pentru tine articolul, pentru toti cititorii <3. Nu trebuie neaparat gfc, nu e probolema. Ma bucur ca esti mereu alaturi de mine :*

      Ștergere
  3. si noi iti multumim ,esti o fata sincera si simpatica,plina de idei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim draga mea , cu toate ca ai doar 17 ani ne-ai cucerit repede prin felul tau de a fi,ai un suflet frumos,esti inteligenta,sincera....te consider copilul meu virtual,m-am obisnuit sa te urmaresc zilnic cu mare drag,ador ceea ce scrii,de multe ori ma regasesc in cuvintele si ideile tale....multumesc frumos pentru tot si iti doresc mult succes in viata,sa ai noroc si spor in toate! O zi frumoasa draga mea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Rodica! Si tu esti mamica mea virtuala ;;). Ce cuvinte frumoase mi-ai adresat, m-ai emotionat. Te pup :*

      Ștergere
  5. Si eu multumesc.. ca imi faci ziua mai buna cu aceste articole minunate.. esti o persoana magica... chiar daca nu te cunosc personal... simt pentru tine o prietenie stransa ! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult Anda ca simti asta, si eu vad o prietena in tine. Te pup :*

      Ștergere
  6. Mult succes in continuare si la cat mai multe realizari ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bafta in continuare! :*

    https://milionlineblog.wordpress.com/2014/08/26/spune-mi-ce-floare-iti-place-si-iti-spun-cine-esti/#more-106

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitări și la mai mulți/multe!! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum spuneam intr-o postare recenta, ma bucur atat de mult si sunt atat de linistita datorita faptului ca sunt oameni foarte tineri care stiu ce vor, stiu sa urmeze un vis, muncesc pentru asta!
    Te felicit din toata inima, draga Madalina!
    Am incredere in tine, stiu ca vei reusi, ai potential, ai determinare!

    Te imbratisez!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, imi dai atat de multa incredere incat nu pot sa-ti multumesc pe masura. Iti multumesc din suflet, om minunat!! Te pup :*

      Ștergere
  10. Ma bucur pentru tine, Mada!

    Iti doresc sa ai parte de multe bucurii din parte coltisorului tau, sa atraga oameni frumosi si sa nu uiti niciodata cat de important este sa le multumesti! Fara cititori, noi, bloggerii ce am fi?

    Te pup,
    Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Ana! Nu voi uita niciodata :) Te pup!

      Ștergere
  11. Si noi iti multumim ca te gandesti la noi,prin concursuri,review-uri si alte articole :-*
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari pt praguri si perseverenta. Scrii foarte frumos si obiectiv pt cei 17 ani. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Iti doresc mult succes in tot ce'ti mai propui sa faci !!! :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.