miercuri, 6 august 2014

# machiaj petrecere # ProduseCosmetice.ro sunt de incredere

Make-up by ProduseCosmetice.ro

Am decis ca a venit timpul sa fac un machiaj cu toate produsele primite de la ProduseCosmetice.ro, asta dupa ce le-am facut review fiecaruia.

Machiajul este foarte elegant, finut, care ofera o stare de liniste... iar produse care m-au ajutat au fost:

1. Fard L'oreal Quad Pro-331 Golden Plum (review aici)
2. Rimel Extra-Volum Collagene L'oreal (review aici)
3. Tus de ochi lichid Profesional Make-up Studio (review aici)

Toate produse si-au facut treaba si a rezultat un machiaj de care sunt mandra. Pana acum am mai machiat-o pe sora mea si pe mama mea, dar am pus poza cu acest machiaj pe facebook si o fata din comuna mea a spus ca vrea sa o machiez si pe ea. Ma simt mandra ;))

Iata machiajul:






Multumesc ProduseCosmetice.ro pentru sansa de a testa aceste produse, am fost sincera si mi-am spus parerea despre fiecare produs direct, fara ocolisuri.

Fetelor, va recomand cu drag acest site, au produse foarte bune si la preturi pentru fiecare buget. Merita ;)

P.S: Cum vi se pare machiajul? :*

19 comentarii:

  1. Super machiajul,imi place combinatia de culori ♡ . Intradevar e un site super ok. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ,imi plac culorile folosite aici ,ti-i se potriveste .Mihaelagreeneyes

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca de fiecare data,faci numai lucruri frumoase,este superb machiajul si iti sta foarte bine pentru ca e foarte natural,sa stii ca am sa incerc si eu (sper sa si reusesc :))))) ) si am sa iti trimit poza <3 ....stiam si eu despre acest site,intradevar au super produse,dar cat folosesc eu produse de machiaj momentan trebuie sa mai dau din ce am si dupa aia sa imi cumpar altele :))))) , te pup scumpa mea,o zi frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca e mai bine sa incepi si sa termini ceva.. nu ca mine. Eu am 100 de produse incepute si o sa expire toate in acelasi timp :(

      Ștergere
    2. Asa este,mai bine mai putine si sa le folosesti, decat multe si sa expire :( ....mai fa cate un cadou prietenelor :)

      Ștergere
  4. Machiajul este minunat..iti sta foarte bine..iar culorile sunt pe placul meu :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ghizdavu iuliana simona ;imi place ,un machiaj finut,pe care il poti folosi la orice ocazie ,imi place mult cand te fardezi cu mov, noi cele care avem ochii verzi eu zic ca merge foarte bine machiajul cu nuante de mov

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place si da, ai dreptate. Machiajul cu mov este cel mai indicat la fetele/femeile cu ochi verzi :*

      Ștergere
  6. Machiajul este superb, culorile sunt frumoase si ti se potrivesc perfect! Ai de ce sa fii mandra <3 esti o fata minunata! Am comandat o singura data de pe produsecosmetice si chiar am fost multumita..

    Kisses :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Machiajul este perfect si ti se potriveste perfect! Culorile sunt foarte frumoase!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Super machiajul. Ti se potriveste perfect. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Machiajul este superb! Si iti sta foarte bine machiata cu nuante naturale. :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos machiaj, imi place deosebit de mult, pare mai natural ...nu imi plac machiajele foarte stridente care te fac sa arati ca o sorcova..ati sta foarte bine , felicitari ! :-*

    RăspundețiȘtergere
  11. Îmi place tare mult cum ai combinat culorile, machiajul e foarte frumos. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. UN MACHIAJ FOARTE FRUMOS SI NATURAL.IMI PALC ASTFEL DE MACHIAJE <3
    AM VIZITTA SITE-UL,AU PRODUSE SUPERBE <3
    PUPICI :-*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.