Instalife #1

Nu stiu daca ma voi incadra in acest subiect, dar astazi va prezit o saptamana obisnuita din viata mea... asta pe timp de vacanta, deoarece pe timpul scolii e cu totul diferit! Asadar, sa incepem.


Am primit comanda de pe Miniprix, iar toate hainutele din poza au costat doar 19 lei. A fost o reducere foarte mare, de 70% la toate hainutele de vara. Eu profit intotdeauna de aceste reduceri, deoarece un tricou sau maiou poate fi purtat si toamna cu un cardigan.


In ultimele saptamani de vacanta am obiceiul sa ma pregatesc pentru anul ce urmeaza. Am fost la biblioteca si am luat cartile necesare: Padurea Spanzuratilor, Alexandru Lapusneanu si Luceafarul, dar nu am putut sa plec fara Fereste-ma, Doamne, de Prieteni. Am inceput-o deja si este o carte despre istoria Romaniei, despre toate intamplarile prin care a trecut tara noastra si care nu au fost spuse... am ramas surprinsa de felul in care am fost tratati, ca am fost singurii fara aliati si noi nu stiam asta. Dupa ce o voi termina de citit voi scrie un articol despre impresiile pe care mi le-a lasat.


Am primit spre testare produsele de mai jos, urmeaza o perioada de teste. Sunt produse ce promit mult si voi reveni cu mai multe detalii in curand.


Am primit si o cutiuta de bijuterii despre care va voi vorbi intr-un articol, iar oja din imagine am castigat-o la un concurs. Le-am primit in aceeasi zi si din aceasta cauza oja se afla in cutiuta. :D


Mititica mea se alinta, deja a pus stapanire pe casa, este o rasfatata si o jucausa.



Nici Alburel nu e mai prejos, el e un pic mai cuminte in general, dar cand e pus pe nazbatii pai le intrece pe toate. A facut mizerie in casa, dar las' ca o sa curete Mada :))



Am primit spre testare de la Dolce Natura un ulei solid pentru masaj si un balsam de buze. Le-am pus pe amandoua la treaba si in curand va urma un review.


Am inceput sa folosesc o noua gama de la Yves Rocher, nu m-a impresionat deloc, dar urmeaza impresiile mele mai detaliate.


Mi-am cumparat si primele mele produse Farmasi, rujul nu mi s-a potrivit asa ca am organizat un concurs. Sunt de parere ca daca ceva nu mi se potriveste si nu-l voi folosi, mai bine il dau cuiva care il vrea sau are nevoie de el. Oja inca nu am testat-o, dar saptamana viitoare va fi prezenta in urmatorul articol de acest gen.



Manichiura saptamanii este aceasta! Am folosit o oja Leydi, un base coat de la Diva Life Cosmetics si top coat-ul 3D de la Farmec.

Tot in aceasta saptamana a plecat coletul spre cea mai fidela cititoare, sper sa ii placa produsele si sa le foloseasca cu drag. Te pup, Rodica!!
P.S : Stiu ca am spus ca nu voi mai premia fidelitatea in aceasta luna, dar nu m-am putut abtine.. pe langa faptul ca a fost comentatoarea cu nr. 1500.




Tot in aceasta saptamana am fost la o plimbarica prin Focsani, iar acesta a fost outfit-ul:


Am ajuns acasa si am fost intampinata de doua colete, unul de la Aoro si unul de la Best Color Romania. Voi reveni cu review-uri cu privire la aceste produse in curand!



Recunosc ca inca nu a trecut o saptamana, dar muream de nerabdare sa fac primul meu articol de acest gen. Nu stiu cat de bine m-am incadrat, dar sper sa fie pe placul vostru.

Ce review doriti sa vedeti prima data? :D

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Draga mea ,ce ai facut ,ce n-ai facut ,pentru mine ai devenit la fel de irezistibila ca si facebook-ul si imi face placere sa citesc orice postezi .Un sfarsit de saptamana pe masura sufletului tau cald si bun :) .Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu mi-a ajuns pana la inima, m-ai facut sa zambesc pana la urechi :D. Multumesc mult, Miha!! Un weekend minunat sa ai :*

      Ștergere
  2. Multumesc ,asemenea :) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele, hainitele sunt minunate..imi plac foarte mult.. iar tu esti nemaipomenita..prin felul de a scrie aceste articole ! Pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi doream mult o postare de genul si la tine pe blog! :) Imi plac mult pozele, si chiar sa stii ca ti-a iesit postarea, oricum nu era atat de dificila, insa este prima ta postare de acest gen. :D
    Mi-a placut mult outfit-ul tau pentru plimbarica de la Foscani, simplu, casual si in acelasi timp, cu bun gust. :)
    Ma bucur ca Rodica a fost cititoarea cu nr. 1500, produsele arata bine si sper sa se bucure de cadoul tau, care cu siguranta este daruit cu cel mai mult suflet!
    Pupici, Madalina :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Paula! Esti o cititoare minunata, care mereu imi incanta inima cu aceste comentarii lungi si frumoase :*. Nu a fost dificil, insa ma gandeam sa pun "Saptamana in imagini".. dar cred ca e bine si asa.
      Si da, premiul a fost trimis din suflet. Te pup!! :*

      Ștergere
  5. Ce dragut! Sa mai faci astfel de postari, imi face placere sa le citesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un articol superb,ai avut o saptamana foarte incarcata,100% nu te plictisesti deloc :).Am ramas super incantata de catelusii tai care sunt foarte dragalasi,iar eu iubesc cainii foarte mult <3 . Stiu ca premiul a fost din suflet si le voi folosi cu mare drag ceea ce mi se potriveste,de restul se vor bucura fetele mele....sper ca azi o sa ajung si la posta :( ....sunt de acord cu Miha,cand intru pe facebook caut direct postarile tale,esti ca un drog bun :))))) de care nu mai pot scapa :D ...te pup si te imbratisez cu mare drag,iti doresc o saptamana frumoasa ca sufletul tau :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, tot mai frumos e cand e scoala, macar atunci nu stau deloc si stau tot timpul cu stres :))). Sper sa te bucuri de crema care este bio ( stiu ca-ti place) si stiu ca iti doreai si o astfel de gentuta hand-made. Sa le folosesti cu drag :*

      Ma bucur enorm ca postarile mele sunt ca un drog :)), ma face sa ma simt mandra de munca mea, care fara voi nu are fi nimic. Pupici :*

      Ștergere
  7. Foarte frumos articolu, ai catelasi tare dragalasi :D, si eu mi'as dori un pui de animalut dar din pacate nu prea pot tine la bloc,e prea mic spatiu si nu ar fi cine sa aiba grija de el non stop.
    Dintre produsele prezentate de tine oja rosie si masca de par de la Gerocossen mi'au facut cu ochiu. :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.