joi, 21 august 2014

In pas cu moda alaturi de Sheinside

Sheinside ne surprinde cu o noua oferta care promite 20% reducere la comenzi de peste 50$ din aceasta categorie. Sa vedem ne ce putem achizitiona!



Step into your Sheinside "DAY"
Save 20% off labor day Savings with $50 Purchase
Code: labor20 Ends:Sep/8
Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!!






Acest tricou poate fi purtat in multe combinatii si se gaseste pe mai multe culori. Eu il vad perfect intr-o tinuta casual, cu o pereche de pantaloni scurti, tenisi si ochelari de soare.
Culoarea prezentata de mine exprima jovialitate, incredere de sine si veselie. Este perfect pentru o adolescenta care vrea sa iasa din tipar, sau pentru o femeie care inca se simte tanara.













Chiar daca vara este pe sfarsite, caldura este din ce in ce mai coplesitoare. Cei de la Sheinside stiu ca noua ne place sa iesim in evidenta si sa ne aratam picioarele care sunt acoperite de un bronz perfect... asa ca ei ne prezinta o noua pereche de pantaloni scurti foarte chic. Imi plac la nebunie si merita sa fie cumparati!









Eu ma declar indragostita de produsele lor, este un site care nu m-a dezamagit niciodata. Ofertele sunt mereu prezente, fapt pentru care astazi am dat o noua comanda!


10 comentarii:

  1. Arata bine, doar ca stilul meu e mai elegant. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac pantalonii scurti <3

    http://milionlineblog.wordpress.com/2014/08/20/un-milion-de-buze/

    RăspundețiȘtergere
  3. Dintre cele doua, tricoul l-as purta fara ezitare! M-as avanta eu si la jeansii scurti, dar cred ca mi-ar fi restrictionat "arealul" :))...

    Pupici, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Tricoul si pantalonii scurti sunt o tinuta perfecta pentru mine si pentru caldura de afara.. Mada, cred ca avem aceleasi gusturi :* te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La Sheinside eu am o problema cu marimile. Intotdeauna e cu o marime mai mic produsul decat marimile de aici

    RăspundețiȘtergere
  6. Ţinuta perfectă :&/şi pentru mine :* Imi plac foarte mult pantaloni scurţi :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Un site cu produse minunate :) tricoul e super dragut <3
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Super dragute tricoul si pantalonii scurti,tricoul ar fi ok si pentru mine,dar nu ma prea impac cu culoarea :),sunt perfecte pentru tine,te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place foarte multe produsele de la Sheinside !!! :D ,au si preturi accesibile, ce iti mai poti dori ? :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.