luni, 25 august 2014

Impresii despre produsele bio

Intotdeauna am avut o parere buna despre produsele bio, produse ce aduc intr-un singur recipient atata naturalete, sanatate, fericire. Ma simt rusinata sa spun ca in prezent detin destul de putine cosmetice bio, dar calitatea lor le doboara pe cele care nu fac parte din aceasta categorie.

Am folosit multa vreme o crema de fata bio, iar din experienta mea toate produsele de acest gen au un miros puternic si nu foarte placut. Cu toate acestea, crema mi-a hidratat tenul cum nu a facut niciuna pana atunci. Senzatia pe care o simteam atunci cand era aplicata pe piele nu se compara cu senzatia pe care o simt atunci cand aplic o crema oarecare. Impactul dintre ingrediente bio si ten este foarte diferit fata de impactul dintre ingrediente chimice si ten. Nu pot descrie exact in cuvinte felul in care se comporta fiecare, dar efectul este cu siguranta mai coplesitor la cele bio.

Recunoastem sau nu, in viata suntem ghidati si dupa pret. Uneori calitatea este rasplatita cu un pret mai mare, iar uneori renumele marcii care distribuie este cel rasplatit cu un pret mai mare. Am observat de multe ori raspunsurile la intrebarea: "Daca ar fi sa alegeti intre produse bio si cele din comert, pe care le-ati alege?". Toata lumea le alege pe cele bio, dar adevarul este ca atunci cand ne aflam fata in fata cu un produs bio si unul chimic, il alegem pe cel mai ieftin sau mai atragator din punct de vedere al aspectului, al renumelui. Nu mereu, dar deseori se intampla asta. Eu recunosc, nu sunt foarte atrasa de mirosul produselor bio, este foarte puternic pentru mine, dar avantajele folosirii unui astfel de produs ma face sa nu mai vad aceste piedici.

Eu vad produsele bio ca pe o floricica mai rara. Cu cat este mai greu de gasit sau de detinut, cu atat devine mai dorita si mai importanta. De ce cred asta? Drept sa spun, produsele bio au devenit un fel de moda in zilele noastre, un fel de moft. Cum suna: duc o viata bio, folosesc doar produse bio, mananc doar bio?! Suna de fite, nu-i asa? Sunt sigura ca multi percep asa notiunea de "bio".

Din experienta stiu ca trebuie sa avem mare grija atunci cand cumparam un astfel de produs. Pentru unii bio inseamna numele, dar cand citesti ingredientele iti dai seama ca nu mai este asa de bio pe cat pare. Perioada in care pot fi folosite este destul de mica, trebuie sa te tii de treaba sau altfel crema ta va ajunge istorie.


Din punctul meu de vedere, produsele bio nu creeaza alergii. Chiar zilele acestea m-am trezit cu o "frumusete" de iritatie in zona buzelor. E prima mea iritatie si cel mai grav este ca nu stiu ce produs cosmetic i-a dat viata. Acum am renuntat la orice produs cosmetic chimic si am ales sa le consum pe cele bio( asta pana aflu unde este problema... nimeni nu ar putea renunta total la produsele de zi cu zi).

Pe timp de vara am mare grija de pielea mea, niciodata nu ma expun la soare fara o proteja. O crema protectie solara bio poate sa te scape de la multe probleme, pe cand una simpla iti poate crea multe altele. Cand imi aleg o astfel de crema primul lucru la care ma uit este mirosul; cele fara miros se afla printre preferatele mele, iar daca sunt bio... deja e vis.

Nu am o cunostinta vasta in domentiul cosmeticelor bio, dar eu traiesc la tara si cred ca stiu foarte bine ce inseamna sanatos. Este foarte important sa avem grija de noi, sa nu ne atacam pielea cu toate chimicalele existente. Eu as alege mereu produsele bio, dar uneori depinde de buget.

Alege sanatos pentru o viata sanatoasa! 



15 comentarii:

  1. Ai spus lucrurilor pe nume, exact asa se prezinta situatia!
    Subscriu parerilor tale!

    Te pup cu drag, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca suntem de aceeasi parere. Acum ma simt mai increzatoare. Te pup, Ilda!! :*

      Ștergere
  2. E adevarat ca produsele Bio sunt mai costisitoare dar mai bine putin si bun decat mult si prost . Faptul ca traiesti la tara ai un avantaj , uneori mai poti plagia , folosindu-te de minunatiile pe care le ofera natura .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, e frumos la tara... dar si la oras sunt multe avantaje. :*

      Ștergere
  3. Produse Bio sunt bune pentru ca sunt sanatoase pentru corpul,parul si tenul nostru :)
    Eu stau la oras dar tot la casa si in mare parte folosesc produse naturale <3
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte frumos sa stai la casa la oras. Sunt multe avantaje peste tot :*

      Ștergere
  4. Evident ca si eu prefer produsele bio, incerc sa le aleg pe ele pe cat posibil. Sunt unele cazuri insa, cum este cel al deodorantului stck sau a samponului la care nu am gasit alternativa care sa mi se potriveasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, cum am spus si in articol, nimeni nu poate renunta la toate produsele chimice. Depinde foarte mult de organismul fiecaruia. :)

      Ștergere
  5. Si eu prefer produsele bio,e adevarat ca sunt mai scumpe,dar atat cat imi permit incerc sa le folosesc...ce norocoasa esti ca traiesti la tara,gradina,aer curat,esti in avantaj :) ,noi la oras respiram aerul asta poluat,eu de cate ori am ocazia fug in natura :) . Te pup draga mea,o zi frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Mai bine cantitati mici si calitative, decat cantitati mari si fara efect. E frumos la tara, dar la oras am mai multe posibilitati pentru dezvoltarea mea, mai multe oportunitati pentru bloggeri, as putea face cursuri de make-up cu profesionisti... dar astept facultatea si vad eu dupa. Te pup, Rodica!! :*

      Ștergere
  6. Ai mare dreptate , produsele bio sunt bune dar unele dintre ele sunt cam scumpe , eu nu prea folosesc produse bio, dar vazand ceea ce ai scris , ma tenteaza mai mult acum !! Sa ne mai incanti cu impresiile tale despre produsele bio, sunt f interesante, te pup :* !

    RăspundețiȘtergere
  7. Aleg bio! Imi plac aceste produse, dar...sunt si fortata de imprejurari. Am o piele cu probleme, se irita chiar si de la praf dupa o scurta plimbare. Prefer o crema mai scumpa despre care se spune ca-i bio si care sa ma ajute sa-mi rezolv eventualele probleme intr-o luna, decat una ieftina care sa-mi inrautateasca problema. Bio...incepe de la aerul pe care-l respiram zilnic si degeaba folosesc numai creme bio, daca locuiesc intr-un oras poluat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt de parere ca aerul nu este nicaieri curat, pana si la mine la tara e poluat, si la munte si peste tot.. dar depinde gradul de poluare in care se afla. Si ai dreptate in legatura cu tenul sensibi, mai bine o crema scumpa si bio care sa-si faca treaba, decat una de la brand-uri renumite care sa inrautateasca lucrurile. Ai grija de tine :*

      Ștergere
  8. De curand am primit niste sapunuri bio ...sunt minunate Cu totii preferam produsele bio insa pretul e cam arzator ,insa merita <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu sunt o mare fana a tot ce inseamna natural ,bio ,de la mancare pana la ce pun pe corp si ten .Sper ca pe viitor acest gen de produse sa invadeze piata si sa fie numarul 1 ,dar cu preturi mai accesibile !!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.